Zatańcz z nami pod gwiazdami – roztańczone Centrum Riviera
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Centrum Riviera i Gdyńskie Centrum Kultury zapraszają na otwartą potańcówkę „Zatańcz z nami pod gwiazdami”. Wydarzenie, organizowane z okazji pożegnania wakacji, odbędzie się 5 września.
Dancingi pod gwiazdami to jedna z popularniejszych atrakcji międzywojennej, modernistycznej Gdyni. W latach 20 i 30 XX w. Gdynia była niezwykle popularnym letniskiem, które rozbrzmiewało muzyką. Liczne potańcówki na świeżym powietrzu odbywały się na plaży czy na tarasach ówczesnych lokali.
Nawiązując do tej tradycji, centrum handlowo-rozrywkowe Riviera wraz z Gdyńskim Centrum Kultury, organizują w czwartek 5 września wydarzenie w rytmie swingu „Zatańcz z nami pod gwiazdami”. Bezpłatny wieczorek taneczny pod gołym niebem pierwszy raz zagości w Rivierze i będzie miał miejsce na parkingu „Mewa”.
Wydarzenie rozpocznie się o godzinie 17.00 pokazową lekcją Szkoły Tańca Harlem Beats. Ta trójmiejska szkoła swingu i bluesa zrzesza ponad setkę kursantów. Celem działalności szkoły jest pokazanie mieszkańcom Trójmiasta, że potańcówki i sam taniec to ciekawa forma spędzania wolnego czasu.
Następnie w świat swingu przeniesie uczestników zespół Riverboat Ramblers Swing Orchestra. Ich repertuar czerpie również z innych gatunków muzycznych – muzycy chętnie sięgają po odmiany jazzu nowoorleańskiego, dixieland, odrobinę muzyki latynoskiej oraz światowe przeboje w specjalnej, charakterystycznej stylizacji.
Poza pokazami będzie można potańczyć przy muzyce. Wydarzenie jest bezpłatne, nie trzeba się zapisywać, jednak obowiązuje limit 100 uczestników. Zapraszamy wszystkich pasjonatów tańca, także amatorów i osoby początkujące.
O Centrum Riviera
Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.
Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt. Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.
Centrum Riviera dysponuje 1 700 własnych miejsc parkingowych.
Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.