Zawsze do przodu!
Dobry skład – dla wszystkich aktywnych
Przy każdej podejmowanej aktywności sportowej – również tej rekreacyjnej, rośnie zapotrzebowanie organizmu na białko. Ten makroskładnik jest podstawowym materiałem budulcowym, przyczynia się do wzrostu i utrzymania masy mięśniowej oraz regeneracji całego organizmu. Co ważne, przy odpowiednim odżywianiu pomaga redukować tkankę tłuszczową. Warto zwrócić uwagę, jakiego rodzaju białko znajduje się w składzie wybieranych przez nas koktajli czy suplementów. Nowy shake proteinowy Go On zawiera białko WPC 80 (białko serwatkowe), które wyróżnia się wysoką przyswajalnością oraz bardzo dobrym profilem aminokwasowym.
Shake proteinowy Go On ma w swoim składzie również aminokwasy BCAA. To inaczej aminokwasy rozgałęzione, które należą do grupy egzogennych – czyli takich, których organizm nie jest w stanie sam syntetyzować, a musi dostarczać z pożywieniem. Odgrywają one ważną rolę. Największe ich stężenie występuje w białkach mięśni szkieletowych, które są najbardziej eksploatowane podczas treningów.
Shake proteinowy Go On to świetny sposób na szybkie uzupełnienie wartościowego białka po treningu. To z całą pewnością przyniesie wymierne korzyści – zarówno jeśli chodzi o formę, jak i samopoczucie.
Smaczny i odżywczy – na każdą porę dnia!
Shake proteinowy Go On doskonale sprawdzi się nie tylko po zakończonej aktywności sportowej lub jako uzupełnienie diety. Jest pyszną i szybką przekąską, po którą można sięgać w różnych momentach dnia. Nie zawiera aspartamu ani cukru dodanego, a przy tym świetnie smakuje. Asortyment obejmuje trzy wersje smakowe: malinowo-jogurtową, czekoladową i waniliowo-karmelową. Dodatek maślanki sprawia, że shake ma wyjątkowo kremową konsystencję.
Jako produkt instant, doskonale się rozpuszcza, tworząc gładki, jednolity koktajl. Znajdująca się w opakowaniu miarka ułatwia precyzyjne dozowanie.
Nowy shake proteinowy Go On to nie tylko cenne źródło białka i aminokwasów – tak ważnych dla wszystkich aktywnych osób, ale też przyjemność płynąca ze smaku i wygody przygotowania.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.