Komunikaty PR

Zbadaj się za darmo w Galerii Zaspa

2021-06-08  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

W najbliższą środę w Galerii Zaspa będzie można bezpłatnie wykonać mammografię. Badanie dedykowane jest paniom w wieku 50-69 lat.

9 czerwca w godzinach 9:00-17:00 na parkingu Galerii Zaspa pojawi się specjalny Mammobus, w którym chętne panie będą mogły bezpłatnie skontrolować swoje zdrowie. Warto wziąć udział w badaniu – jest ono bezbolesne, trwa tylko kilka minut i może uratować życie. Mammografia pozwala bowiem na wykrycie bardzo wczesnych zmian nowotworowych, które po odpowiednio szybkim rozpoczęciu leczenia można całkowicie wyeliminować.

Uwaga! Bezpłatnymi badaniami mammograficznymi objęte są panie od 50 do 69 roku życia (rocznik 1952-1971). Na badania obowiązuje rejestracja telefoniczna: 58 767 34 55 lub 58 767 34 77.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Innowacje w biotechnologii. Wegańskie suplementy diety Biuro prasowe
2024-05-08 | 11:30

Innowacje w biotechnologii. Wegańskie suplementy diety

Specyficzna dieta może sprawić, że nie wszystkie dostępne na rynku produkty żywnościowe będą dla nas odpowiednie. Coraz więcej osób decyduje się na radykalną zmianę
Zdrowie Rak jajnika, czyli cichy zabójca kobiet
2024-05-08 | 01:00

Rak jajnika, czyli cichy zabójca kobiet

Rak jajnika to niezwykle podstępny wróg kobiecego zdrowia. Pomimo znacznego postępu w medycynie i diagnostyce, pozostaje on jednym z najbardziej śmiertelnych nowotworów u kobiet.
Zdrowie KONKURS Zostań Aquaphorianinem
2024-05-07 | 01:00

KONKURS Zostań Aquaphorianinem

Szanujmy planetę, bo to nasz jedyny dom. Pamiętajmy o naszych codziennych aktywnościach i wpływie, jaki wywierają one na Ziemię. Liczy się każdy gest - zaczynając od oszczędzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca

Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.

Prawo

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia

Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.