Zbliżają się targi mieszkaniowe w Poznaniu
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Już 14 i 15 marca na Międzynarodowych Targach Poznańskich będzie można zapoznać się z ofertą ponad 100 deweloperów. Również i tym razem wśród wystawców pojawi się Red Park. Ponadto będzie można zasięgnąć porady w banku czy biurze architektonicznym. Zaplanowano także seminaria, które poprowadzą eksperci rynku nieruchomości.
W ostatnim kwartale 2019 roku na sześciu największych rynkach w Polsce deweloperzy wprowadzili do sprzedaży ponad 17 tysięcy mieszkań. Tylko w Poznaniu oferta zwiększyła się o 13% w ujęciu rocznym. Teraz nadarza się znakomita okazja, aby w jednym miejscu zapoznać się z aktualną ofertą poznańskich deweloperów. W dniach 14-15 marca odbędą się bowiem Targi Mieszkań i Domów. Wydarzenie tradycyjnie organizowane jest w hali nr 3 Międzynarodowych Targów Poznańskich przy ulicy Głogowskiej 14.
Na targach pojawi się ponad 100 wystawców. Większość stoisk rozstawią deweloperzy budujący w Poznaniu i okolicach, ale nie zabraknie także instytucji finansowych, pośredników w obrocie nieruchomościami i firm zajmujących się wykończeniem wnętrz. – Targi to doskonała okazja do zadania pytań i bliższego zapoznania się z ofertą w celu znalezienia swojego idealnego mieszkania – zaprasza Magdalena Gąsienica-Samek, p.o. dyrektor marketingu RED Development – dewelopera, który na Dębcu buduje czwarty i zarazem ostatni etap osiedla Red Park. – Podczas targów będzie można skorzystać z aktualnych ofert specjalnych, w tym dogodnego harmonogramu płatności 20/80 – dodaje. Z ofertą Red Parku będzie można zapoznać się także tydzień później, 21 marca, podczas dnia otwartego w biurze sprzedaży przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 382.
Zbliżające się targi to również świetna okazja by zdobyć dodatkową wiedzę o rynku nieruchomości. Uczestnicy wezmą udział w seminariach przygotowanych przez ekspertów od lat zajmujących się rynkiem nieruchomości, finansami oraz prawem. – My także chętnie podpowiemy, jak odnaleźć się w gąszczu przepisów i zasad, które wiążą się z zakupem własnego mieszkania – zapowiada Magdalena Gąsienica-Samek z RED Development.
W czwartym budynku Red Parku znajdą się mieszkania o zróżnicowanej wielkości (od 34 do 99 mkw.) i liczbie pokoi (od 2 do 4). Do wszystkich przynależą balkony lub przestronne tarasy. Mieszkania na parterze będą miały duże ogródki. Zakończenie inwestycji zaplanowane jest na drugi kwartał 2021 roku.
https://www.redpark.pl/

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.