AMB Technic dołącza do #GaszynChallenge
PMM
ul. Batorego 2/30
31-135 Kraków
dorota.zadroga|pmm.org.pl| |dorota.zadroga|pmm.org.pl
698989141
pmm.org.pl
Ogólnopolska akcja wspierająca dzieci chore na SMA dotarła do Koła za sprawą pracowników AMB Technic wykonujących #GaszynChallenge. Kolejne firmy mają okazję dołączyć do akcji dzięki nominacji kolskiego przedsiębiorcy.
#GaszynChallenge to internetowe wyzwanie, polegające na zrobieniu 10 pompek lub przysiadów i wpłaceniu dowolnej kwoty na leczenie dziecka z rdzeniowym zanikiem mięśni. Pomysłodawcą tej inicjatywy jest Marcin Topór z Ochotniczej Straży Pożarnej w Gaszynie. Początkowo akcja miała pomóc zebrać środki na leczenie półtorarocznego Wojtka Howisa. Wkrótce rozrosła się tak, że powstała specjalna strona www.napompowani.com, gdzie można poznać kolejne maluchy czekające na pomoc. Po osiągnięciu 9 milionów złotych, kwoty niezbędnej na terapię Wojtka, akcja nie zatrzymuje się, a ochotnicy pomagają kolejnym dzieciom.
Udział w wyzwaniu wzięli już m.in. żołnierze Wojska Polskiego, policjanci, muzycy i przedstawiciele wielu innych branż. Wśród nich znalazła się kolska firma AMB Technic, której pracownicy połączyli wysiłek fizyczny z pomocą potrzebującym maluchom i ochoczo zabrali się do robienia pompek. Wciąż można wziąć udział w wyzwaniu, a dzięki nominacjom AMB Technic kolejne firmy mają okazję wykazać się formą w słusznym celu. Wskazane do dalszej zabawy zostały: Andre Abrasive Articles, Agronas sp. z o.o. oraz kolskie oddziały Wood-Mizer, Geberit, Sokołów, Wipasz S.A. i Saint-Gobain. Hasztag #GaszynChallenge bije rekordy popularności – sprawmy, aby mieszkańcy Koła mieli w tym swój udział.
#GaszynChallenge w wykonaniu AMB Technic: https://www.facebook.com/watch/?v=623488261596701
Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?
Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.