Komunikaty PR

Gastronomia dla 15 tys osób? Różnorodność i jakość

2024-08-26  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt

Krzysztof Król
Ultra Relations

Leśna 18b4
81-549 Gdynia
krzysztof|ultrareltions.com| |krzysztof|ultrareltions.com
728612070
ultrarelations.com

Link do zdjęć: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jYQhsG8r3WB1yDnj2A?e=V9qiE9  

Olivia Gastro Park: Przez żołądek do serca rezydentów

Wyróżnienie dwóch restauracji z Olivia Centre prestiżowymi laurami kulinarnego przewodnika Michelin odbiło się szerokim echem w mediach całego kraju. Gwiazdkę, będącą najwyższym wyróżnieniem w świecie gastronomii zdobyła restauracja Arco by Paco Perez, a restauracja Treinta y Tres zdobyła wyróżnienie Bib Gourmand. Oba lokale znajdują się na 33 piętrze Olivii Star i prowadzone są przez międzynarodowej sławy szefów kuchni – Hiszpana Paco Pereza i Włocha Antonio Arcieri. 

 

Jednak zarządzanie gastronomią w centrum biznesowym to wyzwanie, które na co dzień stawia przez menedżerami jeszcze wyższy stopień wyzwań niż prowadzenie fine-diningowej restauracji. Restauracje takie zapewniają niezbędny dla takiego miejsca prestiż i doskonale sprawdzają się w czasie celebrowania wyjątkowych uroczystości zarówno firmowych, jaki prywatnych. Kluczem do sukcesu kulinarnego w centrum biznesowym, w którym pracuje aż 15 tys. pracowników wydaje się być nie tylko wysoka jakość, ale i różnorodność, pozwalająca na ucieczkę od codziennej monotonii i powtarzalności, dlatego w Olivia Centre działa aż 12 restauracji i mniejszych punktów gastronomicznych.

 

U podstaw tak szerokiej oferty gastronomicznej leży przekonanie, że jej jakość to jeden z czynników wpływających na ocenę miejsca pracy. Co więcej, dobre, jakościowe odżywianie i zróżnicowana dieta leżą u podstaw dobrego samopoczucia i przekładają się na efektywność pracy. Z pewnością zapewnienie tego 15 tysiącom pracowników nie należy do łatwych wyzwań, jednak taka liczba potencjalnych gości to spory potencjał rynkowy, a przykład Olivia Centre pokazuje, że można to zrobić dobrze.

 

Mamy pełną świadomość, że zdecydowana większość pracowników Olivii regularnie korzysta z oferty lokali gastronomicznych, jakie czekają w naszym centrum, dlatego jest to jeden z obszarów, które staramy się objąć naszą pieczą. Nawet jeśli nie na bieżąco, to chociaż na etapie dobierania konceptów kulinarnych chcemy zapewnić jak największą różnorodność i jakość – mówi Maciej Kotarski z Olivia Centre. Zdajemy sobie sprawę, że gusta są bardzo zróżnicowane, ale także potrafią być zmienne, dlatego staramy się, aby propozycje dostępne w Olivii pozwalały zapewnić ciekawe opcje kulinarne nie tylko w zakresie potraw, ale także form i pór dnia, w których są oferowane. Udało nam się zapewnić autorskie koncepty śniadaniowe, lunchowe i wieczorne, a także zróżnicowane formuły: od niezobowiązujących barów, cukierni i klasycznych kawiarni po prestiżowe restauracje, wyróżnione przez przewodnik Michelin.

 

Najnowszym z punktów, jakie dostępne są w Olivii są Zachcianki – kawiarnia połączona z bistro, w której oferowane są autorskie śniadania, lunche i desery. Jak podkreśla Ewa Kowalska, współwłaścicielka Zachcianek ich oferta należy do unikalnej na Trójmiejskim rynku: Dania przygotowywane są na miejscu, a ciasta pieczemy w pracowni we Wrzeszczu. Używamy do nich prostych, naturalnych składników, które każdy ma w domu, jednak to, co nas wyróżnia, to to, że my pokazujemy pełne składy - tak aby klient dokładnie wiedział, co je i nie robimy tego wyłącznie przy deserach, ale pełne składy i wartości odżywcze pokazujemy także przy dla dań wytrawnych. To na razie nietypowe podejście na rynku trójmiejskim, ale mamy nadzieję, że to się zmieni. Chciałyśmy, żeby Zachcianki były miejscem, gdzie można na chwilę zwolnić, wziąć oddech i przypomnieć sobie, że trzeba dbać o siebie samych, że trzeba być dla siebie dobrym. Że warto spełniać swoje zachcianki. I widzimy, że to dobrze działa - mimo wakacji mamy coraz więcej gości. Wpadają i na konkrety, na ciacho z kawą i na nieformalne spotkania. 

 

W Olivii dostępne są takie punkty gastronomiczne jak sushi bar, bistro Natka, Starbucks, restauracja Lobster, kawiarnia połączona z coworkingiem Work Cafe Santander i Gorąco Polecam. Jak podkreśla Maciej Kotarski zmienność preferencji wymaga stworzenia przemyślanej i różnorodnej, ale także elastycznej oferty: W Olivii odpowiedzią na to jest mnogość lokali i selekcja propozycji, jaka odbywa się już na etapie podpisywania umów ich najmu. Po latach działalności mamy już doświadczenie, które pozwala nam przewidzieć jaki może być odbiór poszczególnych propozycji, a także pilnujemy, aby nie tworzyć wewnętrznej konkurencji, która może wpłynąć na sytuację naszych dotychczasowych najemców. Dlatego z pewnością nie uruchomilibyśmy dwóch lokali oferujących sushi czy dwóch pizzerii.

 

Olivia Centre jako jeden ze swoich celów stawia rozwój atrakcyjności dla mieszkańców Trójmiasta i turystów 7 dni w tygodniu oraz po godzinie 17.00. To z tego powodu stworzone zostały takie atrakcje jak taras widokowy na 32 p. Olivii Star, Olivia Garden czy centrum konferencyjno-eventowe na 34 piętrze najwyższego budynku w Polsce północnej. Dzięki temu Olivia szybko stała się punktem docelowym wycieczek, miejscem, w którym można spędzić piątkowy wieczór na dyskotece, koncercie szantowym czy jazzowym. Największe polskie centrum biznesowe ma już w swoim portfolio także występy teatralne i koncerty takich gwiazd polskiej sceny jak Krystyna Janda, Leszek Możdżer, Daria Zawiałow, Mrozu czy Krzysztof Zalewski. Rocznie na terenie Olivii odbywa się ponad 1700 eventów, zatem można uznać, że Olivia stała się już jednym w najatrakcyjniejszych miejsc nie tylko pracy, ale i życia kulturalnego i rozrywkowego Trójmiasta. Potwierdzeniem tego jest takżenagroda Marszałka Województwa Pomorskiego, przyznana Olivii z okazji Międzynarodowego Dnia Turystyki za poszerzenie oferty turystycznej Pomorza o nieoczywiste projekty na wyjątkowym poziomie. Stanowi ona dotychczas jedyną nagrodę jaka została przyznana budynkom biurowym za rozwój oferty turystycznej danego regionu. 

Nowe budynki Olivii, których budowa jest już przygotowywana dodatkowo zwiększą popyt na usługi oferowane w Olivii, zatem nie jest wykluczone, że propozycje w tym największym polskim centrum biznesowym jeszcze się poszerzą. Najważniejsze jest jednak to, że Olivia pozostaje przyjaznym centrum, otwartym na mieszkańców oraz gości z całego świata nie tylko w godzinach funkcjonowania centrum. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ultra Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego Biuro prasowe
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną
Zdrowie Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
2025-02-05 | 06:00

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale skorygować. Najwięcej obaw pacjentów dotyczących tych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.