Komunikaty PR

Jeden gest, który ratuje zdrowie i życie

2021-05-03  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania Przypinki ( 2.18 MB )

A gdyby tak jednym drobnym gestem można było wesprzeć kobiety w walce z rakiem piersi
i przemocą domową? Avon daje taką możliwość, wprowadzając do swojej oferty cztery nowe produkty. 100% zysku z ich sprzedaży zasili konto dwóch kampanii społecznych – Avon Kontra Rak Piersi oraz Avon Kontra Przemoc.

 

Avon to coś więcej niż firma kosmetyczna. Marka aktywnie wspiera kobiety i głośno mówi o ważnych dla nich tematach, a także jest inicjatorem dwóch dużych kampanii – Avon Kontra Rak Piersi i Avon Kontra Przemoc. Środki na ich realizację pozyskiwane są m.in. ze sprzedaży dedykowanych produktów z różową wstążką czy symbolem nieskończoności. Do ich grona dołączyły właśnie cztery nowości!

 

Przypinka od serca

W najbliższych miesiącach w katalogu Avon pojawią się nowe, dedykowane przypinki w czterech wzorach – dwie emaliowane i dwie posrebrzane, wysadzane kryształkami lub cyrkoniami. W kwietniu będzie można zaopatrzyć się w okrągłe przypinki z Różową Wstążką, która jest międzynarodowym symbolem walki z rakiem piersi. Zysk z ich sprzedaży zostanie przeznaczony właśnie na kampanię Avon Kontra Rak Piersi. Produkty w kształcie serc, ze znakiem nieskończoności, wspierają natomiast kampanię Avon Kontra Przemoc i będą dostępne od maja. Koszt każdej z przypinek to 18 zł. Kupienie ich to mały gest, który niewiele nas kosztuje, a dzięki niemu mamy szansę realnie wspomóc osoby potrzebujące. Nosząc przypinki od Avon w widocznym miejscu, np. na klapie marynarki, kurtce, plecaku czy torbie, każdy z nas może wyrazić swoje poparcie dla ważnych społecznie spraw.

 

Avon na rzecz kobiet

Avon to nie tylko produkcja i sprzedaż wysokiej jakości kosmetyków, ale również działalność społeczna. Marka aktywnie wspiera kobiety i głośno mówi o ważnych dla nich tematach, a także jest inicjatorem dwóch dużych kampanii – Avon Kontra Rak Piersi i Avon Kontra Przemoc. Pierwsza z nich działa od 1998 roku, a jej celem jest szerzenie wiedzy na temat profilaktyki raka piersi i zwiększenie dostępu do badań profilaktycznych. W 2020 roku Avon, wraz z Fundacją Rak’n’Roll, po raz drugi zorganizował kampanię „Dzień na U”, w której zachęcano kobiety, aby raz w roku wzięły dzień wolny i wykonały USG piersi. Dzięki temu przebadało się 3 300 kobiet w 90 gabinetach na terenie całej Polsce. Działania w zakresie kampanii Avon Kontra Przemoc budują świadomość istnienia tego problemu i koncentrują się wokół edukacji na temat możliwości udzielenia pomocy ofiarom przemocy. W zeszłym roku Avon, we współpracy z fundacją Feminoteka, uruchomił również pierwszą przeciwprzemocową aplikację Avon Alert, która pozwala sięgać po pomoc w bezpieczny sposób: www.avonalert.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Serce pod opieką - spotkania z kardiologiem Biuro prasowe
2024-09-27 | 10:10

Serce pod opieką - spotkania z kardiologiem

Niezależnie od momentu rozpoznania choroby hematoonkologicznej, takiej jak np. przewlekła białaczka limfatyczna czy szpiczak plazmocytowy,  każdy pacjent powinien mieć świadomość, że
Zdrowie Diagnoza: krótkowzroczność. Jak dbać o wzrok dziecka i spowolnić postęp wady?
2024-09-27 | 01:00

Diagnoza: krótkowzroczność. Jak dbać o wzrok dziecka i spowolnić postęp wady?

Krótkowzroczność, jest coraz powszechniejszą wadą wzroku u dzieci i młodzieży. Jedną z jej najczęstszych przyczyn jest nadmierne wydłużenie osiowe gałki ocznej. Wada ta powoduje
Zdrowie Urazy zębów u dzieci. Jak dbać o prawidłową higienę po wypadku stomatologicznym?
2024-09-25 | 13:17

Urazy zębów u dzieci. Jak dbać o prawidłową higienę po wypadku stomatologicznym?

W dniach 20-21 września 2024 r. odbyła się 23. edycja Ogólnopolskiej Konferencji „Polka w Europie”, podczas której omawiano bieżącą sytuację

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.