Marka alessandro wspiera Różowy Październik
Marka alessandro wspiera Różowy Październik i przeznacza
20 proc. ze sprzedaży różowego lakieru HAPPY PINK na rzecz Fundacji OnkoCafe razem Lepiej.
Różowy Październik, już od wielu lat uznawany jest na całym świecie za miesiąc świadomości raka piersi. W tym szczególnym okresie szeroko promuje się i otwarcie rozmawia o tematach związanych z profilaktyką i diagnostyką nowotworów piersi oraz nowoczesnymi metodami ich leczenia. Celem akcji jest szerzenie wiedzy na temat raka piersi oraz uświadamianie kobietom, że wcześnie wykryta choroba jest wyleczalna!
Międzynarodowym symbolem walki z rakiem piersi jest Różowa Wstążka. Kolor różowy jest również motywem wielu produktów, które wspierają "Różowy Październik". Zysk ze sprzedaży tych produktów przeznaczany jest na cele kampanii, które podnoszą świadomość kobiet w kwestii profilaktyki raka piersi oraz zwiększenia dostępu do badań profilaktycznych.
#pazdziernikzhappypink – różowy lakier wspierający Różowy Październik
Z okazji Różowego Października marka alessandro przygotowała wyjątkową akcję!
20% zysku ze sprzedaży wszystkich rodzajów lakierów w kolorze HAPPY PINK (lakier hybrydowy STRIPLAC PEEL OR SOAK oraz tradycyjny lakier do paznokci) przeznaczy na wsparcie Fundacji OnkoCafe Razem Lepiej. Zgodnie z ustaleniami z prezes fundacji Anną Kupiecką, środki zostaną przeznaczone na rzecz Klubu Pacjenta, który od lat wspiera pacjentów onkologicznych. W ramach jego działalności organizowane są zajęcia
warsztatowe o różnorodnej tematyce - artystyczne, sportowe, relaksacyjne, edukacyjne - oraz możliwość skorzystania z profesjonalnego wsparcia psychoonkologicznego."
alessandro wspiera fundację OnkoCafe Razem Lepiej
„Misją Fundacji OnkoCafe - Razem Lepiej jest integracja środowisk pacjentów onkologicznych poprzez tworzenie Klubów Pacjentów oraz poprawa jakości życia w trakcie i po zakończeniu leczenia, w szczególności przeciwdziałanie wykluczeniu społeczno-zawodowemu”.– Anna Kupiecka prezes fundacji OnkoCafe Razem Lepiej.
RAZEM LEPIEJ!
"To właśnie dzięki tym z Was, którzy kupią każdą sztukę naszego lakieru HAPPY PINK będziemy mogli przekazać pieniądze na fundację OnkoCafe Razem Lepiej i tym samym dołożyć małą cegiełkę do wsparcia pacjentów onkologicznych. Liczymy, że sprzedamy bardzo dużo różowych lakierów!" – Rafael Grieger, Luxury Hair & Cosmetics Group (właściciel marki alessandro).
Różowe lakiery HAPPY PINK można kupić na www.alessandro.pl

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.