Materiały eksperckie nt. zasad mycia i dezynfekcji rąk
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Zagrożenie chorobą COVID-19 wywoływaną przez nowy wirus SARS-CoV-2 staje się coraz poważniejsze. Priorytetem w obecnej sytuacji jest więc rzetelne informowanie Polaków na temat sposobów ochrony przed koronawirusem.
Dlatego firma Schulke, mająca ponad 130 lat doświadczenia w obszarze profilaktyki zakażeń szpitalnych, a w swoim portfolio posiadająca preparaty dezynfekcyjno-myjące i antyseptyczne dla całego obszaru medycznego, w tym popularny octenisept, we współpracy z ekspertami przygotowała krótki materiał wideo nt. zasad mycia i dezynfekcji rąk. Warto obejrzeć wideo (link poniżej), a następnie podzielić się tym materiałem z bliskimi, by wspólnie promować wśród Polaków wiedzę w zakresie właściwej higieny rąk.
Do pobrania dostępne są również dwie infografiki prezentujące krok po kroku poprawne wykonywanie tych czynności.
Link do wideo: https://vimeo.com/397156225/9726e05863
KONTAKT:
Michał Gierałtowski
e-mail: schulke.polska@schuelke.com.

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.