Komunikaty PR

Młode talenty projektują dla LUX MED

2020-01-27  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Kozieł
AM ART-MEDIA

Solec 18 lok. 41
00-410 Warszawa
koziel.katarzyna|gmail.com| |koziel.katarzyna|gmail.com
796919519
www.art-media.com.pl

Rozstrzygnięto konkurs na projekt fartucha lekarskiego dla lekarzy Grupy LUX MED. Jury nagrodziło sześciu młodych projektantów, których propozycje wyróżniały się elegancją, kreatywnym wykorzystaniem kolorystyki marki oraz praktycznymi rozwiązaniami dostosowanymi do środowiska pracy. Wśród Laureatów znaleźli się uczniowie Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru w Warszawie oraz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sosnowcu. Ich prace zostaną wykorzystane jako inspiracja do tworzenia nowego wizerunku fartucha lekarzy Grupy LUX MED.

Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 23 stycznia 2020 r. w Centrali Grupy LUX MED w Warszawie. Laureatów powitał Michał Rybak, Wiceprezes Zarządu ds. Operacyjnych LUX MED, Członek Komisji konkursu. Zwycięzcy otrzymali nagrody pieniężne, a ich prace będą eksponowane na wystawie w Centrali LUX MED.

Jako Grupa LUX MED wspieramy wiele różnych inicjatyw społecznych: przede wszystkim dbamy o zdrowy styl życia i aktywność fizyczną Polaków, ale również uczymy młodych ludzi pierwszej pomocy. Bardzo się cieszę, że możemy docenić też wschodzące talenty i zorganizowaliśmy konkurs, w którym uczniowie mają możliwość wsparcia naszych pracowników i zainspirowania nas do wspólnego tworzenia wizerunku Grupy LUX MED. Serdecznie dziękuję wszystkim uczestnikom konkursu za każdy pomysł – komentuje Anna Rulkiewicz, Prezes Grupy LUX MED.

Konkurs składał się z dwóch etapów. W pierwszym młodzi projektanci przygotowywali szkice fartucha damskiego oraz męskiego, które oceniała Komisja, w której skład wchodzili Członkowie Zarządu Grupy LUX MED, Pracownicy Pionu Doświadczeń Pacjenta oraz Departamentu Sprzedaży LUX MED. Do drugiego etapu przeszły osoby, których propozycje zdobyły największe uznanie Jury. Na podstawie wyróżnionych prototypów szwalnie przygotowały propozycje fartuchów, a Komisja wybrała zwycięzców.

Współpraca jednostek oświatowych z biznesem przynosi obustronne korzyści. Uczniowie szkół profilowanych mieli okazję zmierzyć się z praktycznym wymiarem projektowania oraz zdobyć umiejętności, które mogą przydać się im w przyszłej karierze zawodowej.  Nagrody pieniężne dla Laureatów konkursu to także zachęta do dalszego rozwoju talentów i podejmowania nowych, śmiałych wyzwań - również w modzie użytkowej. Otwierając się na pomysły młodzieży, Grupa LUX MED zyskała wiele cennych inspiracji i koncepcji wartych wykorzystania i pokazała, że jest otwarta na innowacje proponowane przez młodych ludzi.

- Projektowanie stroju użytkowego to niełatwe zadanie. Zastanawialiśmy się, w jaki sposób możemy zmodyfikować klasyczny, biały fartuch, aby wyglądał elegancko i schludnie oraz był wygodny i łatwy w czyszczeniu. Chcieliśmy również sprawdzić, jak praktycznie może ułożyć się współpraca biznesu z edukacją. O pomysły poprosiliśmy młodzież, która zaskoczyła nas swoimi projektami. Poczuliśmy się naprawdę zainspirowani i wierzę, że niejedno z zaproponowanych rozwiązań zostanie uwzględnione przy tworzeniu nowego fartucha lekarzy Grupy LUX MED – mówi Michał Rybak.

Laureatami konkursu NA PROJEKT FARTUCHA LEKARSKIEGO DLA LEKARZY GRUPY LUX MED w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sosnowcu zostali:

  • 1 miejsce w konkursie na fartuch męski i damski: Łukasz Zborowski - za połączenie kreatywności z klasyką oraz precyzyjne wskazanie ciekawych detali i dodatków, a także staranność w przygotowaniu projektu
  • 2 miejsce w konkursie na fartuch damski i męski: Patrycja Ostrowska - za innowacyjne rozwiązania, niezwykłą wygodę stroju, ciekawie wkomponowane detale i kolory oraz logo Grupy LUX MED

Laureatami konkursu NA PROJEKT FARTUCHA LEKARSKIEGO DLA LEKARZY GRUPY LUX MED w Międzynarodowej Szkole Kostiumografii i Projektowania Ubioru z siedzibą w Warszawie zostali:

  • 1 miejsce w konkursie na fartuch męski oraz damski: Maciej Błażków - za nową odsłonę klasycznej elegancji dostosowanej do środowiska pracy i wygody lekarza oraz ciekawą propozycję wkomponowania LOGO Grupy LUX MED
  • 2 miejsce w konkursie na fartuch damski: Magdalena Szewczyk - za ciekawą propozycję połączenia kolorów Grupy LUX MED, ogromną kreatywność, niezwykle kobiece wydanie projektu i wspaniale wykończone rysunki
  • 2 miejsce w konkursie na fartuch męski: Julia Pyłko - za niezwykle zaskakującą propozycje klasycznej odsłony fartucha z innowacyjnie wkomponowanymi dodatkami

Wyróżnienie specjalne w konkursie otrzymała Wiktoria Frankowska za niezwykłą kreatywność oraz precyzyjne i bardzo profesjonalne przygotowanie projektów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: AM ART-MEDIA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy Biuro prasowe
2025-03-26 | 19:00

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Strach, bóle i skurcze mięśni nie dawały Monice spać. Zaczęła długą wędrówkę po lekarzach w poszukiwaniu diagnozy. – Nie zliczę, ile było tych wizyt,
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Problemy społeczne

Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways​ wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.

Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.