Oral-B stawia na rozwiązania eco-friendly: na rynku pojawiła się pasta PureActiv
W świecie pełnym sztucznych, wytworzonych przez człowieka substancji ludzie poszukują bardziej naturalnych rozwiązań. Coraz większą wagę przywiązujemy do jakości produktów, jakie nakładamy na swoje ciało, czy stosujemy od wewnątrz. Badania pokazują, że 68 proc. Polaków zwraca uwagę na to, czy kupowane przez nich produkty są ekologiczne[1]. Ponadto zwiększa się świadomość odnośnie składów żywności, kosmetyków czy środków czyszczących – mamy większą wiedzę o poszczególnych związkach i chętnie czytamy etykiety. Ten trend dotyczy również zdrowia i higieny jamy ustnej. Na polskim rynku jest już dostępna nowa pasta Oral-B PureActiv – to pierwsza w Polsce pasta znanej i zaufanej marki, która oprócz naturalnego składu, posiada ekologiczne, nadające się do recyklingu opakowanie.
Sprawdzona marka i dobry skład – ważne kryterium w pielęgnacji
Największą popularnością wśród kosmetyków z naturalnym składem cieszą się produkty do pielęgnacji twarzy, kosmetyki dla dzieci i pasty do zębów[2]. W przypadku zdrowia jamy ustnej dobrze dobrana pasta do zębów pomaga nie tylko zachować odpowiednią higienę, ale również nie przysporzy problemów zdrowotnych. W tym przypadku warto sięgnąć po produkt sprawdzonej marki, który oprócz dobrego składu zapewni odpowiednie działanie i nie będzie szkodliwy dla środowiska. PureActiv to pierwsza pasta do zębów w ofercie Oral-B, która składa się w 99% z naturalnych składników, a jej opakowanie – tubka i pudełko wykonane są z materiałów nadających się do recyklingu. Do zalet pasty PureActiv zaliczają się m.in. brak sztucznych barwników, aromatów lub słodzików, SLS (syntetycznego detergentu) czy dwutlenku tytanu. Pasta ma formułę przezroczystego żelu i naturalny smak mięty.
Przyjazność środowisku potwierdzona certyfikatem
Przy wyborze produktu warto sprawdzić, czy posiada on odpowiedni certyfikat potwierdzający jego naturalność. PureActiv to pierwsza pasta do zębów marki Oral-B, która uzyskała certyfikat COSMOS NATURAL przyznawany przez EcoCert – uznaną na całym świecie organizację zajmującą się oceną produktów naturalnych i organicznych. Jest to jedno z działań wpisujących się w ogólną wizję firmy P&G, której celem jest poprawa nawyków związanych z higieną jamy ustnej, tak aby nie tylko korzystnie wpłynąć na zdrowie klientów, ale także zmniejszyć negatywny wpływ na środowisko.
Informacje o produkcie
- 99% składników pochodzenia naturalnego
- 0% sztucznych barwników, aromatów lub słodzików
- 0% SLS
- 0% dwutlenku tytanu
- Formuła przezroczystego żelu
- Naturalny smak mięty
- Opakowanie z tworzywa nadającego się do recyklingu
- Sugerowana cena: 17,99 zł / 75 ml
- Pasty dostępne w większości sklepów
[1]https://eizba.pl/wp-content/uploads/2020/01/GreenGeneration_WspolnieNaRzeczZiemi.pdf
[2] https://eko.wprost.pl/zywnosc/zdrowa-zywnosc/10380298/raport-wprost-bio-w-polsce-ma-sie-dobrze.html

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.
Ochrona środowiska
Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.
Muzyka
Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.