Komunikaty PR

RUSZA NOWA STRONA DLA PACJENTÓW CHORYCH NA CUKRZYCĘ

2020-02-28  |  11:00
Biuro prasowe

Komunikat prasowy

 

RUSZA NOWA STRONA DLA PACJENTÓW CHORYCH NA CUKRZYCĘ

 

Blisko 3 miliony Polaków chorują na cukrzycę[1]. Z myślą o nich i ich najbliższych powstała strona www.poznajcukrzyce.pl.

 

Warszawa, 27.02.2020 – www.poznajcukrzyce.pl to serwis wiedzy i praktycznych informacji dla osób chorych na cukrzycę i ich rodzin. Wszystkie materiały zostały zweryfikowane medycznie i są zgodne z najnowszymi zaleceniami. Treści podzielono według typów choroby - cukrzycy typu 1, typu 2 oraz cukrzycy ciążowej. Serwis przygotowała firma Ascensia Diabetes Care (od lat wspierająca pacjentów) we współpracy z ekspertami z poszczególnych dziedzin, takich jak diabetologia, psychologia, żywienie.

 

- Z naszych danych wynika, że każdy miesiąc przynosi 300 000 zapytań dotyczących cukrzycy w internetowych wyszukiwarkach. Internet to często pierwsze źródło aby dowiedzieć się czegoś więcej na temat choroby swojej lub członka rodziny – mówi Michał Piersicki odpowiedzialny za digital marketing w Ascensia Diabetes Care – Strona www.poznajcukrzyce.pl powstała w odpowiedzi na potrzebę szerokiego dostępu do rzetelnej wiedzy, która byłaby wsparciem dla pacjentów.

 

Trzy typy cukrzycy – trzy sekcje serwisu

Co unikatowe dla strony www.poznajcukrzyce.pl, różnicuje ona treści pod kątem danego typu cukrzycy. Zarówno pacjenci z cukrzycą typu 1, jak i osoby z cukrzycą typu 2, wreszcie – kobiety z cukrzycą ciążową znajdą tu informacje dostosowane do swoich indywidualnych potrzeb.

 

- Potrzeby pacjentów są odmienne w takich obszarach, jak samokontrola glikemii, zalecenia żywieniowe czy wysiłek fizyczny. Każdy odwiedzający otrzymuje porady „skrojone na miarę”. To szczególnie ważne w przypadku świeżo zdiagnozowanych pacjentów, których wiedza o cukrzycy jest jeszcze mała: to kluczowe, by nie korzystali z przypadkowo odnalezionych treści, które nie są zweryfikowane medycznie - zauważa Teresa Benbenek-Klupa, odpowiedzialna za komunikację medyczną w Ascensia Diabetes Care – W serwisie www.poznajcukrzyce.pl wszystkie informacje są odpowiednio uporządkowane i również pacjenci z dłuższym stażem będą mogli dowiedzieć się czegoś interesującego.

 

Praktyczne porady, przepisy, historie pacjentów

Poszczególne podstrony zawierają praktyczne porady, zalecenia żywieniowe, gotowe przepisy, historie z życia wzięte, informacje dotyczące wysiłku fizycznego oraz samokontroli glikemii. Całość jest bogato ilustrowana, dostępne są również filmy, dzięki którym pacjent dowie się jak prawidłowo oznaczać glikemię lub pozna historie innych osób zmagających się z chorobą.

 

Pacjenci znajdą odpowiedzi na nurtujące ich pytania - m.in. kiedy mierzyć cukier, dlaczego liczymy wymienniki węglowodanowe, co jest ważne podczas wysiłku fizycznego, jak przygotować się do wizyty u diabetologa, na co zwrócić uwagę robiąc zakupy.

 

Z serwisu można korzystać na telefonach komórkowych i tabletach; będzie on na bieżąco aktualizowany.

 

Informacje o firmie Ascensia Diabetes Care

Ascensia Diabetes Care to globalna firma, której zadaniem jest dostarczanie produktów i rozwiązań, ułatwiających pacjentom chorym na cukrzycę codzienne funkcjonowanie i cieszenie się pełnią życia. Wprowadzając innowacje oparte na rzetelnej wiedzy na temat cukrzycy, opracowujemy wysokiej jakości rozwiązania i narzędzia, które poprawiają komfort życia pacjentów.

 

W ramach znanej na świecie marki systemów monitorowania stężenia glukozy we krwi CONTOUR®, nasze produkty łączą zaawansowaną technologię z przyjazną dla użytkownika funkcjonalnością. Nieustannie prowadzimy badania naukowe, prace nad innowacyjnością i dalszym rozwojem produktów i usług. Jako partner cieszący się zaufaniem osób chorych na cukrzycę, ściśle współpracujemy z ekspertami ochrony zdrowia i innymi partnerami by nasze produkty spełniały najwyższe standardy w zakresie dokładności, precyzji i niezawodności. Prowadzimy działalność z zgodnie z dobrą praktyką i uczciwie.

 

Ascensia Diabetes Care powstała w 2016 r. w wyniku przejęcia Bayer Diabetes Care przez Panasonic Healthcare Holdings Co. Ltd. Produkty Ascensia Diabetes Care dostępne są w ponad 125 państwach. Firma zatrudnia ok. 1 700 pracowników i prowadzi działalność w 31 krajach. Dalsze informacje: https://www.diabetes.ascensia.pl/

 

Dalsze informacje:

Aleksandra Stasiak, Omega Communication

Tel. +48 22 854 16 21, 602 115 401, email: astasiak@communication.pl

 


[1] Źródło: Raport „NFZ o zdrowiu: cukrzyca”, listopad 2019 https://zdrowedane.nfz.gov.pl/pluginfile.php/205/mod_resource/content/4/nfz_o_zdrowiu_cukrzyca.pdf

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy Biuro prasowe
2025-03-26 | 19:00

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Strach, bóle i skurcze mięśni nie dawały Monice spać. Zaczęła długą wędrówkę po lekarzach w poszukiwaniu diagnozy. – Nie zliczę, ile było tych wizyt,
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Problemy społeczne

Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways​ wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.

Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.