Komunikaty PR

RUSZA NOWA STRONA DLA PACJENTÓW CHORYCH NA CUKRZYCĘ

2020-02-28  |  11:00
Biuro prasowe

Komunikat prasowy

 

RUSZA NOWA STRONA DLA PACJENTÓW CHORYCH NA CUKRZYCĘ

 

Blisko 3 miliony Polaków chorują na cukrzycę[1]. Z myślą o nich i ich najbliższych powstała strona www.poznajcukrzyce.pl.

 

Warszawa, 27.02.2020 – www.poznajcukrzyce.pl to serwis wiedzy i praktycznych informacji dla osób chorych na cukrzycę i ich rodzin. Wszystkie materiały zostały zweryfikowane medycznie i są zgodne z najnowszymi zaleceniami. Treści podzielono według typów choroby - cukrzycy typu 1, typu 2 oraz cukrzycy ciążowej. Serwis przygotowała firma Ascensia Diabetes Care (od lat wspierająca pacjentów) we współpracy z ekspertami z poszczególnych dziedzin, takich jak diabetologia, psychologia, żywienie.

 

- Z naszych danych wynika, że każdy miesiąc przynosi 300 000 zapytań dotyczących cukrzycy w internetowych wyszukiwarkach. Internet to często pierwsze źródło aby dowiedzieć się czegoś więcej na temat choroby swojej lub członka rodziny – mówi Michał Piersicki odpowiedzialny za digital marketing w Ascensia Diabetes Care – Strona www.poznajcukrzyce.pl powstała w odpowiedzi na potrzebę szerokiego dostępu do rzetelnej wiedzy, która byłaby wsparciem dla pacjentów.

 

Trzy typy cukrzycy – trzy sekcje serwisu

Co unikatowe dla strony www.poznajcukrzyce.pl, różnicuje ona treści pod kątem danego typu cukrzycy. Zarówno pacjenci z cukrzycą typu 1, jak i osoby z cukrzycą typu 2, wreszcie – kobiety z cukrzycą ciążową znajdą tu informacje dostosowane do swoich indywidualnych potrzeb.

 

- Potrzeby pacjentów są odmienne w takich obszarach, jak samokontrola glikemii, zalecenia żywieniowe czy wysiłek fizyczny. Każdy odwiedzający otrzymuje porady „skrojone na miarę”. To szczególnie ważne w przypadku świeżo zdiagnozowanych pacjentów, których wiedza o cukrzycy jest jeszcze mała: to kluczowe, by nie korzystali z przypadkowo odnalezionych treści, które nie są zweryfikowane medycznie - zauważa Teresa Benbenek-Klupa, odpowiedzialna za komunikację medyczną w Ascensia Diabetes Care – W serwisie www.poznajcukrzyce.pl wszystkie informacje są odpowiednio uporządkowane i również pacjenci z dłuższym stażem będą mogli dowiedzieć się czegoś interesującego.

 

Praktyczne porady, przepisy, historie pacjentów

Poszczególne podstrony zawierają praktyczne porady, zalecenia żywieniowe, gotowe przepisy, historie z życia wzięte, informacje dotyczące wysiłku fizycznego oraz samokontroli glikemii. Całość jest bogato ilustrowana, dostępne są również filmy, dzięki którym pacjent dowie się jak prawidłowo oznaczać glikemię lub pozna historie innych osób zmagających się z chorobą.

 

Pacjenci znajdą odpowiedzi na nurtujące ich pytania - m.in. kiedy mierzyć cukier, dlaczego liczymy wymienniki węglowodanowe, co jest ważne podczas wysiłku fizycznego, jak przygotować się do wizyty u diabetologa, na co zwrócić uwagę robiąc zakupy.

 

Z serwisu można korzystać na telefonach komórkowych i tabletach; będzie on na bieżąco aktualizowany.

 

Informacje o firmie Ascensia Diabetes Care

Ascensia Diabetes Care to globalna firma, której zadaniem jest dostarczanie produktów i rozwiązań, ułatwiających pacjentom chorym na cukrzycę codzienne funkcjonowanie i cieszenie się pełnią życia. Wprowadzając innowacje oparte na rzetelnej wiedzy na temat cukrzycy, opracowujemy wysokiej jakości rozwiązania i narzędzia, które poprawiają komfort życia pacjentów.

 

W ramach znanej na świecie marki systemów monitorowania stężenia glukozy we krwi CONTOUR®, nasze produkty łączą zaawansowaną technologię z przyjazną dla użytkownika funkcjonalnością. Nieustannie prowadzimy badania naukowe, prace nad innowacyjnością i dalszym rozwojem produktów i usług. Jako partner cieszący się zaufaniem osób chorych na cukrzycę, ściśle współpracujemy z ekspertami ochrony zdrowia i innymi partnerami by nasze produkty spełniały najwyższe standardy w zakresie dokładności, precyzji i niezawodności. Prowadzimy działalność z zgodnie z dobrą praktyką i uczciwie.

 

Ascensia Diabetes Care powstała w 2016 r. w wyniku przejęcia Bayer Diabetes Care przez Panasonic Healthcare Holdings Co. Ltd. Produkty Ascensia Diabetes Care dostępne są w ponad 125 państwach. Firma zatrudnia ok. 1 700 pracowników i prowadzi działalność w 31 krajach. Dalsze informacje: https://www.diabetes.ascensia.pl/

 

Dalsze informacje:

Aleksandra Stasiak, Omega Communication

Tel. +48 22 854 16 21, 602 115 401, email: astasiak@communication.pl

 


[1] Źródło: Raport „NFZ o zdrowiu: cukrzyca”, listopad 2019 https://zdrowedane.nfz.gov.pl/pluginfile.php/205/mod_resource/content/4/nfz_o_zdrowiu_cukrzyca.pdf

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025 Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Zdrowie Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
2025-06-25 | 10:20

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

To, jak dużo siedzimy, bezpośrednio przekłada się na nasze zdrowie. Siedzący tryb życia sprzyja nie tylko nadmiarowym kilogramom, ale także deformacjom sylwetki, problemom
Zdrowie Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie
2025-06-24 | 15:00

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie

Alergia to epidemia cywilizacyjna i jedno z największych wyzwań zdrowotnych XXI wieku – według badania sondażowego „Alergie w świadomości Polaków”

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.