RUSZA NOWA STRONA DLA PACJENTÓW CHORYCH NA CUKRZYCĘ
Komunikat prasowy
RUSZA NOWA STRONA DLA PACJENTÓW CHORYCH NA CUKRZYCĘ
Blisko 3 miliony Polaków chorują na cukrzycę[1]. Z myślą o nich i ich najbliższych powstała strona www.poznajcukrzyce.pl.
Warszawa, 27.02.2020 – www.poznajcukrzyce.pl to serwis wiedzy i praktycznych informacji dla osób chorych na cukrzycę i ich rodzin. Wszystkie materiały zostały zweryfikowane medycznie i są zgodne z najnowszymi zaleceniami. Treści podzielono według typów choroby - cukrzycy typu 1, typu 2 oraz cukrzycy ciążowej. Serwis przygotowała firma Ascensia Diabetes Care (od lat wspierająca pacjentów) we współpracy z ekspertami z poszczególnych dziedzin, takich jak diabetologia, psychologia, żywienie.
- Z naszych danych wynika, że każdy miesiąc przynosi 300 000 zapytań dotyczących cukrzycy w internetowych wyszukiwarkach. Internet to często pierwsze źródło aby dowiedzieć się czegoś więcej na temat choroby swojej lub członka rodziny – mówi Michał Piersicki odpowiedzialny za digital marketing w Ascensia Diabetes Care – Strona www.poznajcukrzyce.pl powstała w odpowiedzi na potrzebę szerokiego dostępu do rzetelnej wiedzy, która byłaby wsparciem dla pacjentów.
Trzy typy cukrzycy – trzy sekcje serwisu
Co unikatowe dla strony www.poznajcukrzyce.pl, różnicuje ona treści pod kątem danego typu cukrzycy. Zarówno pacjenci z cukrzycą typu 1, jak i osoby z cukrzycą typu 2, wreszcie – kobiety z cukrzycą ciążową znajdą tu informacje dostosowane do swoich indywidualnych potrzeb.
- Potrzeby pacjentów są odmienne w takich obszarach, jak samokontrola glikemii, zalecenia żywieniowe czy wysiłek fizyczny. Każdy odwiedzający otrzymuje porady „skrojone na miarę”. To szczególnie ważne w przypadku świeżo zdiagnozowanych pacjentów, których wiedza o cukrzycy jest jeszcze mała: to kluczowe, by nie korzystali z przypadkowo odnalezionych treści, które nie są zweryfikowane medycznie - zauważa Teresa Benbenek-Klupa, odpowiedzialna za komunikację medyczną w Ascensia Diabetes Care – W serwisie www.poznajcukrzyce.pl wszystkie informacje są odpowiednio uporządkowane i również pacjenci z dłuższym stażem będą mogli dowiedzieć się czegoś interesującego.
Praktyczne porady, przepisy, historie pacjentów
Poszczególne podstrony zawierają praktyczne porady, zalecenia żywieniowe, gotowe przepisy, historie z życia wzięte, informacje dotyczące wysiłku fizycznego oraz samokontroli glikemii. Całość jest bogato ilustrowana, dostępne są również filmy, dzięki którym pacjent dowie się jak prawidłowo oznaczać glikemię lub pozna historie innych osób zmagających się z chorobą.
Pacjenci znajdą odpowiedzi na nurtujące ich pytania - m.in. kiedy mierzyć cukier, dlaczego liczymy wymienniki węglowodanowe, co jest ważne podczas wysiłku fizycznego, jak przygotować się do wizyty u diabetologa, na co zwrócić uwagę robiąc zakupy.
Z serwisu można korzystać na telefonach komórkowych i tabletach; będzie on na bieżąco aktualizowany.
Informacje o firmie Ascensia Diabetes Care
Ascensia Diabetes Care to globalna firma, której zadaniem jest dostarczanie produktów i rozwiązań, ułatwiających pacjentom chorym na cukrzycę codzienne funkcjonowanie i cieszenie się pełnią życia. Wprowadzając innowacje oparte na rzetelnej wiedzy na temat cukrzycy, opracowujemy wysokiej jakości rozwiązania i narzędzia, które poprawiają komfort życia pacjentów.
W ramach znanej na świecie marki systemów monitorowania stężenia glukozy we krwi CONTOUR®, nasze produkty łączą zaawansowaną technologię z przyjazną dla użytkownika funkcjonalnością. Nieustannie prowadzimy badania naukowe, prace nad innowacyjnością i dalszym rozwojem produktów i usług. Jako partner cieszący się zaufaniem osób chorych na cukrzycę, ściśle współpracujemy z ekspertami ochrony zdrowia i innymi partnerami by nasze produkty spełniały najwyższe standardy w zakresie dokładności, precyzji i niezawodności. Prowadzimy działalność z zgodnie z dobrą praktyką i uczciwie.
Ascensia Diabetes Care powstała w 2016 r. w wyniku przejęcia Bayer Diabetes Care przez Panasonic Healthcare Holdings Co. Ltd. Produkty Ascensia Diabetes Care dostępne są w ponad 125 państwach. Firma zatrudnia ok. 1 700 pracowników i prowadzi działalność w 31 krajach. Dalsze informacje: https://www.diabetes.ascensia.pl/
Dalsze informacje:
Aleksandra Stasiak, Omega Communication
Tel. +48 22 854 16 21, 602 115 401, email: astasiak@communication.pl
[1] Źródło: Raport „NFZ o zdrowiu: cukrzyca”, listopad 2019 https://zdrowedane.nfz.gov.pl/pluginfile.php/205/mod_resource/content/4/nfz_o_zdrowiu_cukrzyca.pdf
Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?
Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.