Komunikaty PR

Zadbaj o zdrowie z Atrium Plejada!

2023-09-18  |  16:10
Biuro prasowe

Pamiętasz, kiedy ostatni raz usłyszałaś, że jesteś zdrowa i nic ci nie dolega? Dawno? Przebadaj się, bo warto! Zrób badanie USG piersi - bez skierowań, bez ubezpieczenia NFZ, bez kosztów, bez bólu. Taką możliwość będziesz miała, odwiedzając Atrium Plejada w sobotę, 23 września. Z myślą o Tobie i młodych kobietach, których nie obejmują programy profilaktyczne, w tym dniu odbędzie się akcja „Biustowniczki”, w ramach której zbadasz piersi. Badanie jest całkowicie bezpłatne i będzie przeprowadzone w specjalnie zbudowanym na to wydarzenie gabinecie. Mocnego wsparcia Polkom udzielać będzie Atrium Plejada i inicjatorka akcji, Fundacja Kapitan Światełko. Po prostu przyjdź!

 

Choroba z reguły uderza w nasze najczulsze punkty. Nowotwór atakuje osoby w każdym wieku. Co roku tylko w Polsce odnotowuje się ponad 1000 zachorowań młodych kobiet na raka piersi. Nawet niezłośliwy nowotwór to wciąż zmiana, o której powinno się wiedzieć i monitorować jej stan – aby ją znaleźć, należy korzystać z badań przesiewowych. USG piersi przed 35 rokiem życia nie jest refundowane przez NFZ, ale rak w tak młodym wieku ma dużo bardziej agresywny przebieg. Każdy nowotwór wykryty na wczesnym etapie to większe szanse na wyleczenie i mniej poważnych konsekwencji dla zdrowia i komfortu życia. Dla wielu osób badania profilaktyczne to duży wydatek, a problem często jest bagatelizowany – niesłusznie!

 

Bezpłatny program profilaktyki realizuje Fundacja Kapitan Światełko w ramach akcji „Biustowniczki”. Inicjatywa polega na organizacji badań kobiet pod kątem raka piersi oraz uświadamianiu ich w zakresie leczenia złego samopoczucia. Najbliższe wydarzenie w ramach tej akcji odbędzie się już 23 września w Atrium Plejada. „Biustowniczki”, dzięki współpracy z centrum handlowym, umożliwią paniom przebadanie się bez żadnych kosztów.

 

Zbadaj się z Biustowniczkami!

Akcja „Biustowniczki” adresowana jest do wszystkich kobiet między 18 a 35 rokiem życia. Badania USG piersi trwają około 15 minut i nie wymagają żadnego przygotowania poza zachowaniem higieny osobistej. Są bezpieczne, bezbolesne i nieinwazyjne. Wyniki są dostępne niemal natychmiast.

 

Badania w tym dniu w Atrium Plejada przeprowadzane będą w godzinach od 10.00 do 20.00. Nie są prowadzone na nie zapisy, decyduje kolejność przybycia . Ilość miejsc jest ograniczona. Stanowisko do badań ulokowane będzie w pasażu w okolicach salonów Reserved oraz Cropp. Do dyspozycji uczestniczek będzie podwójny gabinet USG, a  badania przeprowadzane będą przez doświadczone lekarki.

 

– „Biustowniczki” to bardzo ważna, wartościowa akcja społeczna. Ma ona zachęcić młode kobiety do zwrócenia uwagi na swoje zdrowie i do wykonywania badań. Projekt skierowany jest do przedstawicielek płci żeńskiej w wieku 18-35 lat ze względu na brak programu profilaktyki nowotworów piersi dedykowanego tej grupie wiekowej. Choć „Biustowniczki” odwiedzą nasze centrum handlowe dopiero pod koniec września, to już teraz widzimy duże zainteresowanie akcją, która wzbudza wśród pań w różnym wieku gorące dyskusje i generuje różne pytania w przestrzeni wirtualnej, a to oznacza, że akcja jest niezwykle potrzebna. Dlatego już 23 września wraz z Fundacją Kapitan Światełko zapraszamy serdecznie Polki do wzięcia udziału w akcji „Biustowniczki” – mówi Joanna Plata, Dyrektor Centrum Handlowego Atrium Plejada.

 

Więcej szczegółów na stronie www.atrium-plejada.pl oraz na profilu Fb https://www.facebook.com/AtriumPlejada.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego? Biuro prasowe
2024-11-04 | 14:35

Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?

W dzisiejszym dynamicznym świecie coraz więcej osób zgłasza dolegliwości związane z przewlekłym zmęczeniem, problemami ze snem, oraz brakiem energii, co wpływa nie tylko na ich
Zdrowie Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
2024-10-30 | 14:10

Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy

Hipofosfatazja (HPP) to rzadkie schorzenie metaboliczne o podłożu genetycznym, które sprawia, że kości oraz zęby stają się słabe, kruche i podatne na złamania. U dzieci HPP objawia
Zdrowie Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
2024-10-29 | 14:00

Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins

Centrum Designu DOMOTEKA świętowało swoje 18. urodziny w wyjątkowej atmosferze, łącząc miłośników dobrego wzornictwa, sztuki i filmu. W ramach jubileuszowego wydarzenia,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.