Zadbaj o zdrowie z Atrium Plejada!
Pamiętasz, kiedy ostatni raz usłyszałaś, że jesteś zdrowa i nic ci nie dolega? Dawno? Przebadaj się, bo warto! Zrób badanie USG piersi - bez skierowań, bez ubezpieczenia NFZ, bez kosztów, bez bólu. Taką możliwość będziesz miała, odwiedzając Atrium Plejada w sobotę, 23 września. Z myślą o Tobie i młodych kobietach, których nie obejmują programy profilaktyczne, w tym dniu odbędzie się akcja „Biustowniczki”, w ramach której zbadasz piersi. Badanie jest całkowicie bezpłatne i będzie przeprowadzone w specjalnie zbudowanym na to wydarzenie gabinecie. Mocnego wsparcia Polkom udzielać będzie Atrium Plejada i inicjatorka akcji, Fundacja Kapitan Światełko. Po prostu przyjdź!
Choroba z reguły uderza w nasze najczulsze punkty. Nowotwór atakuje osoby w każdym wieku. Co roku tylko w Polsce odnotowuje się ponad 1000 zachorowań młodych kobiet na raka piersi. Nawet niezłośliwy nowotwór to wciąż zmiana, o której powinno się wiedzieć i monitorować jej stan – aby ją znaleźć, należy korzystać z badań przesiewowych. USG piersi przed 35 rokiem życia nie jest refundowane przez NFZ, ale rak w tak młodym wieku ma dużo bardziej agresywny przebieg. Każdy nowotwór wykryty na wczesnym etapie to większe szanse na wyleczenie i mniej poważnych konsekwencji dla zdrowia i komfortu życia. Dla wielu osób badania profilaktyczne to duży wydatek, a problem często jest bagatelizowany – niesłusznie!
Bezpłatny program profilaktyki realizuje Fundacja Kapitan Światełko w ramach akcji „Biustowniczki”. Inicjatywa polega na organizacji badań kobiet pod kątem raka piersi oraz uświadamianiu ich w zakresie leczenia złego samopoczucia. Najbliższe wydarzenie w ramach tej akcji odbędzie się już 23 września w Atrium Plejada. „Biustowniczki”, dzięki współpracy z centrum handlowym, umożliwią paniom przebadanie się bez żadnych kosztów.
Zbadaj się z Biustowniczkami!
Akcja „Biustowniczki” adresowana jest do wszystkich kobiet między 18 a 35 rokiem życia. Badania USG piersi trwają około 15 minut i nie wymagają żadnego przygotowania poza zachowaniem higieny osobistej. Są bezpieczne, bezbolesne i nieinwazyjne. Wyniki są dostępne niemal natychmiast.
Badania w tym dniu w Atrium Plejada przeprowadzane będą w godzinach od 10.00 do 20.00. Nie są prowadzone na nie zapisy, decyduje kolejność przybycia . Ilość miejsc jest ograniczona. Stanowisko do badań ulokowane będzie w pasażu w okolicach salonów Reserved oraz Cropp. Do dyspozycji uczestniczek będzie podwójny gabinet USG, a badania przeprowadzane będą przez doświadczone lekarki.
– „Biustowniczki” to bardzo ważna, wartościowa akcja społeczna. Ma ona zachęcić młode kobiety do zwrócenia uwagi na swoje zdrowie i do wykonywania badań. Projekt skierowany jest do przedstawicielek płci żeńskiej w wieku 18-35 lat ze względu na brak programu profilaktyki nowotworów piersi dedykowanego tej grupie wiekowej. Choć „Biustowniczki” odwiedzą nasze centrum handlowe dopiero pod koniec września, to już teraz widzimy duże zainteresowanie akcją, która wzbudza wśród pań w różnym wieku gorące dyskusje i generuje różne pytania w przestrzeni wirtualnej, a to oznacza, że akcja jest niezwykle potrzebna. Dlatego już 23 września wraz z Fundacją Kapitan Światełko zapraszamy serdecznie Polki do wzięcia udziału w akcji „Biustowniczki” – mówi Joanna Plata, Dyrektor Centrum Handlowego Atrium Plejada.
Więcej szczegółów na stronie www.atrium-plejada.pl oraz na profilu Fb https://www.facebook.com/AtriumPlejada.

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.