Komunikaty PR

Zbadaj się w Galerii Zaspa

2020-03-03  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Dzień kobiet zbliża się wielkimi krokami. Zrób sobie prezent – pomyśl o swoim zdrowiu i skorzystaj z bezpłatnej mammografii. Specjaliści pojawią się już w najbliższy czwartek w Galerii Zaspa.

 

Pamiętaj - to nic nie boli, trwa tylko chwilę, a może uratować Twoje życie. Dlatego zbadaj się! W czwartek 5 marca w godzinach 9:00-17:00 na parkingu pasażu handlowego zaparkuje mammobus, w którym będzie można skorzystać z badania mammograficznego. Wszystkie panie w wieku 50-69 lat skontrolują swoje zdrowie nieodpłatnie. Natomiast kobiety z nierefundowanej grupy wiekowej, które ukończyły ponad 35 lat, będą mogły zbadać się po dokonaniu opłaty w wysokości 80 złotych. Naprawdę warto. Rak piersi jest jednym z najczęściej występujących nowotworów wśród kobiet. W początkowym stadium nie daje żadnych objawów. Tymczasem regularne badania pozwalają ocenić czy w organizmie zachodzą niebezpieczne zmiany chorobowe, a jeśli tak, to umożliwią szybkie podjęcie leczenia i zwiększą tym samym szanse na całkowite leczenie.

Wydarzenie organizowane jest przez Geneva Trust Polska Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Profilaktyka i Diagnostyka w ramach Programu Profilaktyki Raka Piersi – Etap Podstawowy finansowany przez Pomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia oraz Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020.

Uwaga! Na badania prowadzona jest rejestracja telefoniczna pod numerami: 58 767 34 55 lub 58 767 34 77. Mammobus stać będzie na parkingu Galerii Zaspa, za sklepem ZOO Karina.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025 Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Zdrowie Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
2025-06-25 | 10:20

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

To, jak dużo siedzimy, bezpośrednio przekłada się na nasze zdrowie. Siedzący tryb życia sprzyja nie tylko nadmiarowym kilogramom, ale także deformacjom sylwetki, problemom
Zdrowie Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie
2025-06-24 | 15:00

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie

Alergia to epidemia cywilizacyjna i jedno z największych wyzwań zdrowotnych XXI wieku – według badania sondażowego „Alergie w świadomości Polaków”

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.