Zespół De Mono zachęca do elektromobilności w nowej kampanii VW FS
„Teraz jest Twój czas” – śpiewa legendarny zespół De Mono w najnowszej reklamie Volkswagen Financial Services. Premiera utworu nawiązującego do kultowego przeboju „Póki na to czas” wraz z nowym teledyskiem kontynuuje szeroko zakrojoną akcję promującą elektromobilność. Kampania, w której wystąpił także rajdowy mistrz Polski Mikołaj „Miko” Marczyk, wystartowała 16 sierpnia br.
Sukces grudniowej kampanii „Jedź elektrykiem jak my!” z udziałem Elektrycznych Gitar sprawił, że Volkswagen Financial Services zdecydował się kontynuować strategię współpracy z legendami polskiej muzyki, aby promować elektromobilność. W najnowszej odsłonie zespół De Mono, na czele którego stoi charyzmatyczny lider Andrzej Krzywy, wykonuje nową wersję swojego hitu „Póki na to czas”, tym razem pod tytułem „Teraz jest Twój czas”.
– Po udanej kampanii z udziałem Elektrycznych Gitar uznaliśmy, że warto kontynuować strategię angażowania dobrze znanych i lubianych zespołów w promocję samochodów elektrycznych. Tym razem, wspólnie z De Mono postawiliśmy na odświeżenie hitu „Póki na to czas”. Andrzej Krzywy spisał się znakomicie, a jego nowy tekst doskonale oddaje to, na czym nam zależało: „Teraz jest Twój czas”, więc postaw na elektryka – mówi Mateusz Granoszek, Kierownik Działu Marketingu w Volkswagen Financial Services.
Elektryzująca jazda
Kampania „Teraz jest Twój czas” pozycjonuje Volkswagen Financial Services jako firmę, która oferuje korzystne i wygodne finansowanie pojazdów z napędem elektrycznym. Ambicją twórców było udowodnienie, że jazda samochodem elektrycznym to nie tylko troska o klimat czy zalety korzystania z buspasów, ale przede wszystkim ogromna frajda.
W spocie reklamowym gościnnie wystąpił Mikołaj „Miko” Marczyk, najmłodszy w historii rajdowy mistrz Polski, reprezentujący zespół Škoda Polska Motorsport. Jego udział ma na celu pokazać, że samochody elektryczne oferują dynamikę i emocje na poziomie nieustępującym autom spalinowym.
Zasięg kampanii
Twórcy kampanii przygotowali 3-minutowy teledysk do utworu „Teraz jest Twój czas” oraz 2 krótsze formy wideo: spot trwający 30 sek. oraz spot o długości 45 sek.
Kampania „Teraz jest Twój czas” rozpoczęła się 16 sierpnia od publikacji filmów w serwisie YouTube. Ponadto tego dnia odwiedzający warszawski Multimedialny Park Fontann mieli okazję zobaczyć spot VW FS, który został wyświetlony na tafli wody podczas wieczornego pokazu. Iluminacja w Multimedialnym Parku Fontann będzie odbywać się w każdy piątek i sobotę między 16 sierpnia a 28 września br.
Kampania szerokozasięgowa obejmie obecność na platformach Meta, Google, YouTube oraz kanały digitalowe Polsat Media i TVN Discovery Group. Będzie też dostępna w serwisie Spotify oraz na nośnikach reklamowych na ulicach największych polskich miast i 8 stacjach II linii metra w Warszawie. Za pomysł i realizację odpowiada agencja Vision&People, a za komunikację agencja PR dfusion communication. Kampania „Teraz jest Twój czas” potrwa do końca września br.
Volkswagen Financial Services
Volkswagen Financial Services to lider finansowania samochodów osobowych w Polsce (SAMAR, CEPiK; leasing/CFM rejestracje) oraz ekspert z zakresu nowoczesnej mobilności i elektromobilności. Dostarcza rozwiązania finansowe dla wszystkich marek samochodowych Grupy Volkswagen. VW FS oferuje pod jedną marką usługi finansowe związane z zakupem i eksploatacją samochodów (leasing, kredyt, najem) dla klientów indywidualnych i biznesowych (w tym rozwiązania i narzędzia w obszarze finansowania flot) oraz ubezpieczenia i bankowość elektroniczną.
Więcej informacji o ofercie finansowania Volkswagen Financial Services znajduje się na stronie www.emobility.vwfs.pl.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dziecko

Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci
Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.
Edukacja
W ubiegłym roku spadła liczba samobójstw. Dalsza reforma psychiatrii powinna pomóc utrzymać tę tendencję

W 2024 roku po raz pierwszy od kilku lat liczba samobójstw w Polsce spadła, jednak skala problemu wciąż jest poważna. Polska jest w trakcie reformy psychiatrii, w ramach której największy nacisk w kształtowaniu opieki ma być położony na wsparcie środowiskowe. Eksperci zwracają jednak uwagę również na potrzebę utrzymania działań oddolnych i podniesienia społecznej wiedzy na temat prewencji suicydalnej. Bardzo istotne w tym kontekście jest odpowiednie kształtowanie dyskursu medialnego, a także edukowanie na temat tego, jakie zasady są kluczowe w pierwszej pomocy emocjonalnej.
Psychologia
Otyłość nie wynika z braku samodyscypliny czy lenistwa. Ta poważna choroba niesie ze sobą 200 różnych powikłań

– Walka z otyłością wymaga nie tylko wprowadzenia zmian w stylu życia i sposobie odżywiania, ale przede wszystkim zrozumienia, że jest to choroba zarówno o podłożu fizycznym, jak i psychicznym – podkreśla psycholog Adrianna Sobol. Niestety często to schorzenie jest postrzegane jako wynik braku dyscypliny, nieprawidłowej diety lub lenistwa, co jest błędnym i krzywdzącym stereotypem. W rzeczywistości otyłość jest bowiem poważną chorobą, która niesie ze sobą wiele powikłań zdrowotnych i wymaga kompleksowego podejścia. Kluczowymi elementami, które mogą się przyczynić do skuteczniejszego leczenia i poprawy jakości funkcjonowania pacjentów, jest wsparcie emocjonalne oraz zwiększenie dostępności do specjalistów.