Komunikaty PR

Zespół De Mono zachęca do elektromobilności w nowej kampanii VW FS

2024-08-20  |  10:00
Biuro prasowe

„Teraz jest Twój czas” – śpiewa legendarny zespół De Mono w najnowszej reklamie Volkswagen Financial Services. Premiera utworu nawiązującego do kultowego przeboju „Póki na to czas” wraz z nowym teledyskiem kontynuuje szeroko zakrojoną akcję promującą elektromobilność. Kampania, w której wystąpił także rajdowy mistrz Polski Mikołaj „Miko” Marczyk, wystartowała 16 sierpnia br.

Sukces grudniowej kampanii „Jedź elektrykiem jak my!” z udziałem Elektrycznych Gitar sprawił, że Volkswagen Financial Services zdecydował się kontynuować strategię współpracy z legendami polskiej muzyki, aby promować elektromobilność. W najnowszej odsłonie zespół De Mono, na czele którego stoi charyzmatyczny lider Andrzej Krzywy, wykonuje nową wersję swojego hitu „Póki na to czas”, tym razem pod tytułem „Teraz jest Twój czas”.

Po udanej kampanii z udziałem Elektrycznych Gitar uznaliśmy, że warto kontynuować strategię angażowania dobrze znanych i lubianych zespołów w promocję samochodów elektrycznych. Tym razem, wspólnie z De Mono postawiliśmy na odświeżenie hitu „Póki na to czas”. Andrzej Krzywy spisał się znakomicie, a jego nowy tekst doskonale oddaje to, na czym nam zależało: „Teraz jest Twój czas”, więc postaw na elektryka – mówi Mateusz Granoszek, Kierownik Działu Marketingu w Volkswagen Financial Services.

Elektryzująca jazda

Kampania „Teraz jest Twój czas” pozycjonuje Volkswagen Financial Services jako firmę, która oferuje korzystne i wygodne finansowanie pojazdów z napędem elektrycznym. Ambicją twórców było udowodnienie, że jazda samochodem elektrycznym to nie tylko troska o klimat czy zalety korzystania z buspasów, ale przede wszystkim ogromna frajda.

W spocie reklamowym gościnnie wystąpił Mikołaj „Miko” Marczyk, najmłodszy w historii rajdowy mistrz Polski, reprezentujący zespół Škoda Polska Motorsport. Jego udział ma na celu pokazać, że samochody elektryczne oferują dynamikę i emocje na poziomie nieustępującym autom spalinowym.

Zasięg kampanii

Twórcy kampanii przygotowali 3-minutowy teledysk do utworu „Teraz jest Twój czas” oraz 2 krótsze formy wideo: spot trwający 30 sek. oraz spot o długości 45 sek.

Kampania „Teraz jest Twój czas” rozpoczęła się 16 sierpnia od publikacji filmów w serwisie YouTube. Ponadto tego dnia odwiedzający warszawski Multimedialny Park Fontann mieli okazję zobaczyć spot VW FS, który został wyświetlony na tafli wody podczas wieczornego pokazu. Iluminacja w Multimedialnym Parku Fontann będzie odbywać się w każdy piątek i sobotę między 16 sierpnia a 28 września br.

Kampania szerokozasięgowa obejmie obecność na platformach Meta, Google, YouTube oraz kanały digitalowe Polsat Media i TVN Discovery Group. Będzie też dostępna w serwisie Spotify oraz na nośnikach reklamowych na ulicach największych polskich miast i 8 stacjach II linii metra w Warszawie. Za pomysł i realizację odpowiada agencja Vision&People, a za komunikację agencja PR dfusion communication. Kampania „Teraz jest Twój czas” potrwa do końca września br.

Volkswagen Financial Services

Volkswagen Financial Services to lider finansowania samochodów osobowych w Polsce (SAMAR, CEPiK; leasing/CFM rejestracje) oraz ekspert z zakresu nowoczesnej mobilności i elektromobilności. Dostarcza rozwiązania finansowe dla wszystkich marek samochodowych Grupy Volkswagen. VW FS oferuje pod jedną marką usługi finansowe związane z zakupem i eksploatacją samochodów (leasing, kredyt, najem) dla klientów indywidualnych i biznesowych (w tym rozwiązania i narzędzia w obszarze finansowania flot) oraz ubezpieczenia i bankowość elektroniczną.

 

Więcej informacji o ofercie finansowania Volkswagen Financial Services znajduje się na stronie www.emobility.vwfs.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów Biuro prasowe
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.