ZETPETY #6: BUDUJEMY HOTEL DLA OWADÓW - EMPIK MANUFAKTURA
Empik S.A.
ul. Marszałkowska 104/122
00-017 Warszawa
iwona.kazmierczak|empik.com| |iwona.kazmierczak|empik.com
+48 603 117 072
www.empik.com
ZETPETY #6: Budujemy hotel dla owadów
14 marca, godz. 13:00 – 15:00
Empik Manufaktura, Łódź, ul. Karskiego 5
To już szóste warsztaty z cyklu zajęć praktyczno-technicznych o nazwie ZETPETY organizowanych przez Empik oraz Łódź Design Festival. Z okazji nadchodzącej wiosny zapraszamy do nauki budowy hotelu dla owadów! Podczas spotkania każdy z uczestników warsztatu, z pomocą prowadzącej, zbuduje własną wersję hotelu, który następnie będzie mógł zabrać ze sobą. Poza możliwością zdobycia umiejętności technicznych zajęcia będą okazją do poznania niesamowitego świata owadów zapylających oraz ich znaczenia dla naszej planety. A wszystko to pod czujnym okiem Joanny Treli, absolwentki Wzornictwa Przemysłowego na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie i bacznej obserwatorki życia dzikich owadów, która łącząc te dwie pasje stworzyła autorski „OWADOM. Obiekt wspierający owady zapylające”. Do powstania konstrukcji zostaną wykorzystane materiały naturalne, takie jak: drewno, słoma, bambus, siano. Marcowe zajęcia powstały z myślą o najmłodszych (od 8 lat), ale z doświadczenia prowadzącej wynika, że dorośli też będą się na nich świetnie bawić.
Liczba miejsc jest ograniczona, na wydarzenie obowiązują zapisy przez Goingapp.pl lub aplikację Going.
Wiek: 8+

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.