Komunikaty PR

Zgłoś się po darmowy projekt aranżacji wnętrza. Zmiana Twoich czterech kątów j

2020-07-23  |  11:05
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Żochowska
24/7 Communication

Świętojerska 5
00-236 Warszawa
karolina.zochowska|247.com.pl| |karolina.zochowska|247.com.pl
22 279 11 00
https://247.com.pl/
Do pobrania 07 ( 0.57 MB )

Jak pokazują badania, tylko 7% Polaków korzysta z pomocy architektów i projektantów wnętrz. Najczęściej sięgają po pomoc eksperta podczas urządzania pomieszczeń, w których główną rolę odgrywa funkcjonalność – wynika z raportu przygotowanego przez TNS Polska na zlecenie Agata S.A.  W odpowiedzi na potrzeby konsumentów, marka Agata rozpoczyna projekt, w którym architekci nieodpłatnie stworzą profesjonalne projekty pomieszczeń. Do inicjatywy mogą zgłaszać się internauci z całej Polski. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie Salonów Agata (agatameble.pl). Zgłoszenia do projektu przyjmowane są do 31.07.2020. Wybrane osoby otrzymają pomysł na wnętrze oraz profesjonalną koncepcję wyposażenia.

Chcesz odświeżyć swoje wnętrze, ale nie masz pomysłu, wiedzy na ten temat lub budżetu na skorzystanie z pomysłów i porad projektanta? Remont czy metamorfoza w domu wymagają kompleksowej wizji i dbałości o detale. Nieocenione jest w tym aspekcie doświadczenie ekspertów. Salony Agata we współpracy z projektantami pomogą Ci znaleźć rozwiązanie idealne do Twoich czterech ścian. Zgłoś się do projektu i otrzymaj plan wnętrza dostosowany do Twoich potrzeb za darmo.

Polacy najczęściej sięgają po wsparcie specjalistów projektując wnętrza, w których kluczową rolę odgrywa funkcjonalność[1]. Marka Agata wychodząc naprzeciw potrzebom Polaków rozpoczyna inicjatywę, dzięki której wybrane osoby otrzymają kompleksowy projekt wnętrza. Do metamorfozy możesz zgłosić jedno z pomieszczeń: salon, sypialnia, kuchnia i pokój dziecka, czyli przestrzenie szczególnie wymagające przemyślanej koncepcji. Spośród zgłoszeń przedstawiciele salonów Agata wytypują te, dla których zostanie przygotowany projekt. Uczestnicy otrzymają wizualizacje zaaranżowanej przestrzeni, dedykowany pomysł na jej wyposażenie, pełne przemyślanych rozwiązań.

Aby zgłosić się do projektu należy wypełnić formularz dostępny na agatameble.pl (https://www.agatameble.pl/zglos-sie-po-darmowy-projekt-wnetrza), wybierając rodzaj wnętrza, załączając jego zdjęcia i rzut – w postaci prostego, odręcznego rysunku z zaznaczonymi wymiarami – oraz podając swoje preferencje na temat zmiany i docelowej aranżacji. Projektanci dołożą starań, aby jak najefektowniej odświeżyć pomieszczenie, zakładając najlepsze wykorzystanie przestrzeni i wybraną przez użytkownika stylistykę.

Nowy projekt salonów Agata, to nie pierwsza inicjatywa marki, która ma na celu efektowne
i praktyczne zmiany w mieszkaniach Polaków. Marka zrealizowała również cykl odcinków
w Dzień Dobry TVN, w których aktorka i Ambasadorka marki – Małgorzata Socha wraz z projektantami przeprowadzają metamorfozy wnętrz. Odcinki dostępne są na platformie https://dziendobry.tvn.pl/temat/no-to-ladnie.


[1] Raport badawczy „Jak chcą mieszkać Polacy” przygotowany przez TNS Polska na zlecenie Agata S.A. (2016)

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 24/7 Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Delektuj się latem z Fiskars Biuro prasowe
2024-06-28 | 14:00

Delektuj się latem z Fiskars

Lato to doskonały czas na urządzenie pikniku z przyjaciółmi albo rodziną. Tym razem użyjmy do przygotowania i serwowania pysznych dań produktów Fiskars, a gotowanie
Dom LETNIA WYPRZEDAŻ W BOCONCEPT
2024-06-26 | 16:10

LETNIA WYPRZEDAŻ W BOCONCEPT

Duńska marka meblowa BoConcept zaprasza na jedno z największych wydarzeń promocyjnych tego roku - Letnią Wyprzedaż. W dniach 15 czerwca – 31 lipca 2024 roku, znaczną część kolekcji
Dom Lodówki Candy o pojemności XXL – w sam raz na upały
2024-06-26 | 13:00

Lodówki Candy o pojemności XXL – w sam raz na upały

Candy wprowadziła na rynek nowe chłodziarko-zamrażarki z rodziny Fresco 300, które przy standardowej szerokości 60 cm, charakteryzują się imponującą pojemnością nawet 409

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić

Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.

Edukacja

Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym

Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności

Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.