Zgłoś się po darmowy projekt aranżacji wnętrza. Zmiana Twoich czterech kątów j
24/7 Communication
Świętojerska 5
00-236 Warszawa
karolina.zochowska|247.com.pl| |karolina.zochowska|247.com.pl
22 279 11 00
https://247.com.pl/
Jak pokazują badania, tylko 7% Polaków korzysta z pomocy architektów i projektantów wnętrz. Najczęściej sięgają po pomoc eksperta podczas urządzania pomieszczeń, w których główną rolę odgrywa funkcjonalność – wynika z raportu przygotowanego przez TNS Polska na zlecenie Agata S.A. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów, marka Agata rozpoczyna projekt, w którym architekci nieodpłatnie stworzą profesjonalne projekty pomieszczeń. Do inicjatywy mogą zgłaszać się internauci z całej Polski. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie Salonów Agata (agatameble.pl). Zgłoszenia do projektu przyjmowane są do 31.07.2020. Wybrane osoby otrzymają pomysł na wnętrze oraz profesjonalną koncepcję wyposażenia.
Chcesz odświeżyć swoje wnętrze, ale nie masz pomysłu, wiedzy na ten temat lub budżetu na skorzystanie z pomysłów i porad projektanta? Remont czy metamorfoza w domu wymagają kompleksowej wizji i dbałości o detale. Nieocenione jest w tym aspekcie doświadczenie ekspertów. Salony Agata we współpracy z projektantami pomogą Ci znaleźć rozwiązanie idealne do Twoich czterech ścian. Zgłoś się do projektu i otrzymaj plan wnętrza dostosowany do Twoich potrzeb za darmo.
Polacy najczęściej sięgają po wsparcie specjalistów projektując wnętrza, w których kluczową rolę odgrywa funkcjonalność[1]. Marka Agata wychodząc naprzeciw potrzebom Polaków rozpoczyna inicjatywę, dzięki której wybrane osoby otrzymają kompleksowy projekt wnętrza. Do metamorfozy możesz zgłosić jedno z pomieszczeń: salon, sypialnia, kuchnia i pokój dziecka, czyli przestrzenie szczególnie wymagające przemyślanej koncepcji. Spośród zgłoszeń przedstawiciele salonów Agata wytypują te, dla których zostanie przygotowany projekt. Uczestnicy otrzymają wizualizacje zaaranżowanej przestrzeni, dedykowany pomysł na jej wyposażenie, pełne przemyślanych rozwiązań.
Aby zgłosić się do projektu należy wypełnić formularz dostępny na agatameble.pl (https://www.agatameble.pl/zglos-sie-po-darmowy-projekt-wnetrza), wybierając rodzaj wnętrza, załączając jego zdjęcia i rzut – w postaci prostego, odręcznego rysunku z zaznaczonymi wymiarami – oraz podając swoje preferencje na temat zmiany i docelowej aranżacji. Projektanci dołożą starań, aby jak najefektowniej odświeżyć pomieszczenie, zakładając najlepsze wykorzystanie przestrzeni i wybraną przez użytkownika stylistykę.
Nowy projekt salonów Agata, to nie pierwsza inicjatywa marki, która ma na celu efektowne
i praktyczne zmiany w mieszkaniach Polaków. Marka zrealizowała również cykl odcinków
w Dzień Dobry TVN, w których aktorka i Ambasadorka marki – Małgorzata Socha wraz z projektantami przeprowadzają metamorfozy wnętrz. Odcinki dostępne są na platformie https://dziendobry.tvn.pl/temat/no-to-ladnie.
[1] Raport badawczy „Jak chcą mieszkać Polacy” przygotowany przez TNS Polska na zlecenie Agata S.A. (2016)

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.