Komunikaty PR

Zielony styczeń z Violife

2023-01-24  |  09:40

1 stycznia br. ruszyło wyzwanie Veganuary zachęcające do zmiany nawyków żywieniowych na roślinne. Violife – marka 100% roślinnych alternatyw dla serów, wspiera wyzwanie, pokazując, że dieta wege jest łatwa, niezwykle smaczna, a co najważniejsze zdrowa dla nas i naszej planety.

Veganuary to coroczne, globalne wyzwanie organizowane od 2014 roku, które promuje i edukuje na temat weganizmu, zachęcając ludzi do takiego stylu życia w styczniu. Głównym celem akcji jest zachęcenie jak największej liczby osób do przejścia na dietę roślinną. Po dołączeniu do wyzwania, uczestnicy codziennie otrzymują informacje na temat diety roślinnej oraz różnego rodzaju wskazówki ułatwiające im realizację postanowienia.

Dumny, 100% roślinn

Violife, kolejny raz, wspiera wyzwanie, zachęcając i pokazując konsumentom, że dieta roślinna jest zdrowa i bardzo smaczna. Marka jest dumna z faktu, że jej produkty są w 100% roślinne. Uczestnicy wyzwania Veganuary z Violife mogą również być dumni z faktu przystąpienia do wyzwania, bo dzięki temu robią coś dobrego dla siebie i dla naszej planety. W ramach wyzwania przygotowano atrakcje i niespodzianki, w tym przepisy z topowymi produktami, jak Violife Gouda Flavour Slices i Violife Cheddar Flavour Slices. W przepisach nie brakuje lubianych produktów: Violife Greek White i Violife Creamy Oryginal.

Marka od lat zachęca do zmiany stylu życia. 100% roślinne alternatywy dla serów to produkty nie tylko dla wegan, ale też dla osób borykających się z alergiami. Docenią je także miłośnicy kuchni tradycyjnej, spożywający produkty zwierzęce, którzy chcą urozmaicić swój jadłospis i wprowadzić do niego więcej produktów roślinnych – z korzyścią dla zdrowia, kondycji organizmu i dobra planety.

 

Podejmij wyzwanie Veganuary z Violife i ciesz się wyrazistym smakiem!

Aby zachęcić konsumentów do przejścia na dietę roślinną, marka prowadzi szereg działań komunikacyjnych w internecie, własnych mediach społecznościowych, a także przy półce sklepowej. Do podjęcia wyzwania Veganuary razem z Violife zachęcają influencerzy, którzy publikują własne przepisy na wegańskie dania.

1 stycznia ruszyła także loteria, której celem jest zachęcenie do wypróbowania produktów roślinnych marki. Warunkiem uczestnictwa w loterii jest zakup minimum 2 dowolnych produktów Violife, zachowanie paragonu i zarejestrowanie go na stronie wyzwanieviolife.pl. Loteria potrwa do 31 stycznia.

O wszystkich działaniach, Violife informuje na bieżąco poprzez własne media społecznościowe.

Z Violife, Veganuary może trwać cały rok!

Styczeń to doskonały czas na zmiany i nowe postanowienia. Dlatego Violife zachęca do zmiany stylu życia na bardziej roślinny, dzięki uczestnictwu w wyzwaniu Veganuary. W styczniu rozpoczyna również współpracę z Proveg - międzynarodową organizacją budującą świadomość żywieniową, której misją jest ograniczenie globalnego spożycia produktów odzwierzęcych o 50% do 2040 roku. Tym samy wspiera wszystkich, którzy chcą zmienić swoje nawyki nie tylko w styczniu. ProVeg Veggie Challenge to całoroczne 30-dniowe wyzwanie, do którego można dołączyć w każdej chwili. Uczestnicy będą mieli dostęp do przepisów, również od marki Violife, wskazówek i porad trenerów, a także podsumowań dotyczących tego,  ile dwutlenku węgla, wody, ziemi i zwierząt mogą uratować, jedząc roślinnie.

Top of the Top – produkty, które rozpływają się w ustach

Violife Cheddar Flavour Slices to plastry wegańskiej alternatywy dla sera cheddar. Idealnie się topią na kanapce, na wegańskim burgerze lub na krakersie. 100% roślinny produkt, który nie zawiera alergenów.

Violife Blok Greek White – inspirowana greckimi tradycjami kulinarnymi, 100% roślinna alternatywa dla sera feta. Użyj go do przygotowania sałatki z oliwkami i pomidorkami koktajlowymi albo dodaj do farszu zapiekanych pieczarek

-----------------------------------------------------------------------------------------

O Violife:

Marka Violife powstała w 1990 r. w Grecji. Jej nazwa pochodzi od greckiego słowa „vios” oznaczającego życie i dobrobyt. To ulubiona marka wegan, wegetarian i fleksitarian na całym świecie. Równocześnie jej produkty są polecane wszystkim wielbicielom pysznego jedzenia, którzy swoją dietę chcą uzupełnić o produkty pochodzenia roślinnego. Produkty Violife są wolne m.in. od laktozy, glutenu, orzechów, soi i konserwantów, dzięki czemu są odpowiednie także dla osób, u których występują alergie i nietolerancje pokarmowe. W asortymencie marki znajdziemy wiele różnorodnych wegańskich produktów, które będą smakować wyśmienicie na surowo, a także grillowane czy zapiekane.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Mamo, tato - zapewnij dziecku lepsze widzenie, nie tylko na lato! Biuro prasowe
2024-08-07 | 17:00

Mamo, tato - zapewnij dziecku lepsze widzenie, nie tylko na lato!

Warszawa, 7 sierpnia 2024 r. Mamo, tato – zapewnij dziecku lepsze widzenie, nie tylko na lato! Blisko 62% dzieci z wadą wzroku w wieku 3 – 15 lat ma zdiagnozowaną
Zdrowie Rola snu w efektywności treningowej
2024-08-07 | 11:00

Rola snu w efektywności treningowej

Sen stanowi kluczowy element zdrowego stylu życia. Jego rola w utrzymaniu odpowiedniego stanu zdrowia, dobrego samopoczucia i wpływ na efektywność treningów jest nie do przecenienia.
Zdrowie Projekt REFSAL wchodzi na kolejny etap
2024-08-07 | 08:00

Projekt REFSAL wchodzi na kolejny etap

Naukowcy są na etapie rekrutacji pacjentów do udziału w projekcie REFSAL. Niekomercyjne badanie kliniczne może zmniejszyć odsetek dzieci chorych na przemijający szybki oddech noworodka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Beata Pawlikowska: Wiele razy planowałam życie w różnych miejscach z dala od Polski. Kupiłam nawet kawałek dżungli w Amazonii

Podróżniczka zaznacza, że choć do tej pory przemierzyła świat wzdłuż i wszerz, odwiedzając wiele nietuzinkowych zakątków, to najbardziej ze wszystkich ukochała sobie dżunglę amazońską. Ma do tego miejsca ogromny sentyment, lubi tam wracać i ładować życiowe akumulatory. Jak zaznacza, przebywanie wśród Indian, którzy są niezwykle dobrzy, prawdomówni i uczciwi, przywraca jej wiarę w ludzi i w lepszy świat. Beata Pawlikowska cieszy się również z tego, że kiedyś udało jej się kupić kawałek dżungli i ten wyjątkowy nabytek ma dla niej szczególne znaczenie.

Handel

Branża kosmetyczna z coraz większym wpływem na krajową gospodarkę. Polska jest piątym największym eksporterem kosmetyków w UE

Z najnowszego raportu „Kosmetyczna Polska”, który opublikowano po siedmiu latach od poprzedniego raportu o stanie sektora, wynika, że krajowa branża kosmetyczna jest w dobrej kondycji, z roku na rok się rozwija, a jej znaczenie zarówno dla polskiej gospodarki, jak i eksportu rośnie. Zmieniają się odbiorcy polskich kosmetyków, co związane jest z brexitem i sankcjami nałożonymi na Rosję. Prognozy zakładają dalszy wzrost wartości sektora, jednak stoi przed nim wiele wyzwań, z których najważniejsze dotyczą implementacji przepisów Europejskiego Zielonego Ładu.

Ochrona środowiska

Ocieplenie się klimatu oznacza poważne zmiany leśnego ekosystemu. Sosny, świerki czy modrzewie będą stopniowo zastępowane innymi gatunkami

Sosna zwyczajna, świerk pospolity, modrzew europejski i brzoza brodawkowata zajmują dziś 75 proc. powierzchni lasów w Polsce. Te cztery gatunki są najbardziej wrażliwe na wzrost temperatury i jego pośrednie skutki. Wielomiesięczne okresy suszy i gwałtowne huragany osłabiają drzewostany, które następnie padają ofiarą patogenów pojawiających się w naszym klimacie. – Nie grozi nam wylesienie, tylko wyparcie jednych gatunków przez inne. W konsekwencji czeka nas rewolucyjna zmiana ekosystemów – ocenia przyrodnik, dr hab. Krzysztof Świerkosz, prof. Uniwersytetu Wrocławskiego.