Komunikaty PR

ZIKO DAYS POWRACAJĄ W JESIENNEJ ODSŁONIE - ODKRYJ WYJĄTKOWE PROMOCJE W DROGERIA

2024-10-17  |  12:30
Biuro prasowe

Podczas trwania jesiennej odsłony ZIKO DAYS drogerie Ziko Dermo przygotowały mnóstwo produktów renomowanych marek w wyjątkowych cenach. Klienci będą mogli cieszyć się promocjami nawet do -35%. Wśród marek objętych promocją są między innymi: Bioderma, Iwostin, Oxygenetic, La Roche Posay, Nuxe, Embryolisse, Dermedic, Ziaja oraz suplementy diety marki Pharmovit.

Czwarta edycja Ziko Days z pewnością przyciągnie uwagę wszystkich, którzy pragną zadbać o kompleksową pielęgnację skóry, poszukują skutecznych produktów do codziennej pielęgnacji, chcą zadbać o włosy lub zrobić kurację peelingującą. W trakcie Ziko Days każdy znajdzie coś dla siebie, dziękiszerokiemu asortymentowi produktów.

Z jakich okazji będzie można skorzystać podczas trwania promocji?

• do -35% rabatu na produkty marki Bioderma z serii Hydrabio i Sebium przy zakupach z kartą Ziko Klub oraz produkty marki Oxygenetic

• do -30% rabatu na produkty z serii Iwostin Age Lift oraz marki Nuxe

• do -25% rabatu na serum marki La Roche Posay, produkty marki Embryolisse oraz produkty z serii Dermedic Capilarte

• do -20% rabatu na wybrane produkty marki Pharmovit

Dla miłośników okazji przygotowano wiele wartych uwagi ofert na konkretne preparaty, w tym m.in.:

• La Roche Posay Effaclar, skoncentrowane serum przeciw niedoskonałościom o właściwościach peelingujących 30 ml za jedyne 116,99 złotych zamiast 159,99 złotych (127,99 złotych –najniższa cena z 30 dni), które przeciwdziała niedoskonałościom,

• Iwostin Age Lift, krem na dzień SPF 15 do skóry normalnej i mieszanej 50 ml za jedyne 78,99 złotych zamiast 112,99 złotych (112,99 złotych – najniższa cena z 30 dni), który skutecznie redukuje oznaki starzenia,

• Bioderma Sensibio Ar, krem do skóry wrażliwej i naczynkowej redukujący zaczerwienienia 40 ml za jedyne 56,99 złotych z kartą Ziko Klub zamiast 96,99 złotych (96,99 złotych – najniższa cena z 30 dni), który pomoże zredukować zaczerwienienia,

• Dermedic Capilarte, szampon zwalczający łupież i jego przyczyny 300 ml za jedyne 44,99 złotych zamiast 59,99 złotych (47,99 złotych – najniższa cena z 30 dni), który łagodzi i pomoże przy objawach łupieżu,

• Oxygenetic Acid Peel, przeciwstarzeniowy peeling kwasowy 50 ml za jedyne 23,99 złotych zamiast 36,99 złotych (36,99 złotych – najniższa cena z 30 dni), który odbudowuje i wyrównuje strukturę skóry,

• Ziaja, żel pod prysznic mięta herbaciana 500 ml za jedyne 7,99 złotych zamiast 11,99 złotych (11,99 złotych – najniższa cena z 30 dni), który podbije serca swoim zapachem.

Informacje o szczegółach rabatów i produktach wyłączonych z promocji zainteresowani znajdą w gazetce Ziko Dermo, na stronie zikodermo.pl oraz w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Unsplash
2025-07-30 | 12:00

Wpływ stosowania pestycydów na zdrowie ludzi i środowisko

W raporcie ‘Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi’  napisano o szkodliwym wpływie pestycydów na gatunki
Zdrowie Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej
2025-07-23 | 12:25

Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej

Sześć organizacji kobiecych wystąpiło ze wspólnym apelem do Ministerstwa Zdrowia, wzywając do pilnych działań na rzecz zapewnienia kobietom w Polsce swobodnego
Zdrowie Zrób sercu przysługę tego lata
2025-07-17 | 14:00

Zrób sercu przysługę tego lata

Wolny czas, plaża, grill, rower – lato to czas odpoczynku i przyjemności. To również świetny czas, by nadrobić zaległości zdrowotne, szczególnie te związane

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.