Komunikaty PR

Zimowa edycja Giełdy Winyli w Atrium Kasztanowa

2024-01-22  |  08:50
Biuro prasowe

Czas odkurzyć swój gramofon i posłuchać dobrej muzyki! Już 28 stycznia zapraszamy do Atrium Kasztanowa na pierwszą w tym roku Giełdę Winyli, prezentującą tysiące czarnych krążków z  najrozmaitszymi utworami. Giełda płytowa to gratka dla miłośników różnych rodzajów muzyki odtwarzanej na gramofonie oraz z płyt CD. Wśród imponujących zbiorów będzie można znaleźć nie tylko popularne przeboje, ale również muzyczne perełki.

 

W ostatnią niedzielę stycznia w pilskim centrum handlowym kolekcjonerzy i wystawcy płyt analogowych zaprezentują swoje zbiory z muzycznymi hitami. Klienci Atrium Kasztanowa będą mogli wybierać spośród winyli i płyt z nagraniami różnych nurtów i  stylów – od jazzu, bluesa, poprzez rocka, disco, punk, folk, pop, po muzykę polską, filmową czy klasyczną. Na wystawie znajdą się wielkie hity, bestsellery i albumy kolekcjonerskie. Na specjalnym stanowisku będzie można odsłuchać czarny krążek przed zakupem. To miejsce, na którym z pewnością każdy z gości znajdzie dla siebie unikalną płytę z ulubioną muzyką.

 

  • Serdecznie zapraszamy wszystkich melomanów i sympatyków czarnych krążków do odwiedzenia nas w najbliższą niedzielę handlową. Giełda Winyli to dobra okazja dla wszystkich fanów dobrego brzmienia, aby uzupełnić swoją kolekcję płytową, nabyć nowe nagrania czy porozmawiać ze znawcami o muzyce. To miejsce dla każdego - nie ma znaczenia wiek, doświadczenie muzyczne czy też wielkość dorobku kolekcjonerskiego. Płyta winylowa może stać się także wspaniałym prezentem dla bliskiej osoby mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.

 

Giełda Winyli odbędzie się 28 stycznia, w godz. 12.00-20.00. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

 

Więcej informacji na stronie: www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu www.facebook.com/AtriumKasztanowa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.