Komunikaty PR

Zimowa edycja Giełdy Winyli w Atrium Kasztanowa

2024-01-22  |  08:50
Biuro prasowe

Czas odkurzyć swój gramofon i posłuchać dobrej muzyki! Już 28 stycznia zapraszamy do Atrium Kasztanowa na pierwszą w tym roku Giełdę Winyli, prezentującą tysiące czarnych krążków z  najrozmaitszymi utworami. Giełda płytowa to gratka dla miłośników różnych rodzajów muzyki odtwarzanej na gramofonie oraz z płyt CD. Wśród imponujących zbiorów będzie można znaleźć nie tylko popularne przeboje, ale również muzyczne perełki.

 

W ostatnią niedzielę stycznia w pilskim centrum handlowym kolekcjonerzy i wystawcy płyt analogowych zaprezentują swoje zbiory z muzycznymi hitami. Klienci Atrium Kasztanowa będą mogli wybierać spośród winyli i płyt z nagraniami różnych nurtów i  stylów – od jazzu, bluesa, poprzez rocka, disco, punk, folk, pop, po muzykę polską, filmową czy klasyczną. Na wystawie znajdą się wielkie hity, bestsellery i albumy kolekcjonerskie. Na specjalnym stanowisku będzie można odsłuchać czarny krążek przed zakupem. To miejsce, na którym z pewnością każdy z gości znajdzie dla siebie unikalną płytę z ulubioną muzyką.

 

  • Serdecznie zapraszamy wszystkich melomanów i sympatyków czarnych krążków do odwiedzenia nas w najbliższą niedzielę handlową. Giełda Winyli to dobra okazja dla wszystkich fanów dobrego brzmienia, aby uzupełnić swoją kolekcję płytową, nabyć nowe nagrania czy porozmawiać ze znawcami o muzyce. To miejsce dla każdego - nie ma znaczenia wiek, doświadczenie muzyczne czy też wielkość dorobku kolekcjonerskiego. Płyta winylowa może stać się także wspaniałym prezentem dla bliskiej osoby mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.

 

Giełda Winyli odbędzie się 28 stycznia, w godz. 12.00-20.00. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

 

Więcej informacji na stronie: www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu www.facebook.com/AtriumKasztanowa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.