Komunikaty PR

Zimowe herbatki Herbapolu - przyjemnie rozgrzewające i pełne smaku

2024-12-19  |  11:22
Biuro prasowe

Chwile spędzone nad kubkiem pełnym aromatycznej, pysznej owocowej herbatki sprawiają, że jesienno-zimowy chłód i niepogoda nie są już nam tak straszne. Gdy przemarzniemy lub po prostu chcemy się zrelaksować w domowym zaciszu, warto przygotować gorący napój, który rozbudzi nasze zmysły i przyjemnie rozgrzeje.

Herbaciany Ogród – najlepszy sposób na zimę!

W linii Herbaciany Ogród Herbapolu znajdziemy owocowo-ziołowe herbatki, które powstają ze 100% naturalnych składników. Wyselekcjonowane i starannie zebrane owoce poddawane są dokładnej kontroli, a  następnie pakowane tak, aby chronić całe dobrodziejstwo natury. Każda herbatka jest zamknięta w przezroczystej saszetce, przez którą widać duże kawałki owoców. Co ważne, herbatki te nie zawierają teiny, co sprawia, że mogą być pite o dowolnej porze dnia przez wszystkich członków rodziny, w tym dzieci.

Do tej pory w linii Herbaciany Ogród do wyboru były dwie zimowe herbatki – Zimowy Sekret oraz Imbir z  pomarańczą i pigwą. Pierwsza z nich – jak sama nazwa wskazuje - to doskonała propozycja na mroźne dni. Duże kawałki owoców, skórka pomarańczy i szczypta korzennych przypraw, takich jak cynamon, imbir i goździki, tworzą mocno rozgrzewającą kompozycję. Po herbatkę Imbir z pomarańczą i pigwą mogą zaś z pewnością sięgnąć amatorzy egzotycznych połączeń, bo jej składniki zapewniają orzeźwiający smak oraz urzekający cytrusowy zapach.

Teraz do tego duetu dołącza nowość – Śliwka z cynamonem, czyli klasyczna kompozycja, która nie bez powodu, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym, cieszy się tak ogromną popularnością. Ta herbatka ma nie tylko pyszny, intensywny smak, ale także wyjątkowy aromat korzennych przypraw, który przyjemnie otula w chłodne, pochmurne dni i długie wieczory.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień? Biuro prasowe
2024-12-31 | 14:15

SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień?

Większość z nas ma już określone plany na sylwestra, ale niektórzy, zastanawiają się dopiero w ostatniej chwili, jak spędzić ostatnią noc w roku. Wyjazd last minute w tym
Styl życia BRAK ZDJĘCIA
2024-12-30 | 09:00

MP3 | Stres Polaków. 75% zmaga się z napięciem każdego tygodnia

Stres dotyka niemal każdego z nas. Aż 95% osób aktywnych zawodowo odczuwa napięcie w pracy. Taki sam odsetek Polaków twierdzi, że stresujące jest ich życie prywatne. Niemalże identyczna jest też częstotliwość stresu
Styl życia Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025
2024-12-27 | 10:20

Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025

Każdego roku mierzymy się z coraz większymi zagrożeniami związanymi z degradacją środowiska. Zmiany klimatyczne, zanieczyszczenie powietrza, wód i gleby oraz nadmierne zużycie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.