Komunikaty PR

Zimowe herbatki Herbapolu - przyjemnie rozgrzewające i pełne smaku

2024-12-19  |  11:22
Biuro prasowe

Chwile spędzone nad kubkiem pełnym aromatycznej, pysznej owocowej herbatki sprawiają, że jesienno-zimowy chłód i niepogoda nie są już nam tak straszne. Gdy przemarzniemy lub po prostu chcemy się zrelaksować w domowym zaciszu, warto przygotować gorący napój, który rozbudzi nasze zmysły i przyjemnie rozgrzeje.

Herbaciany Ogród – najlepszy sposób na zimę!

W linii Herbaciany Ogród Herbapolu znajdziemy owocowo-ziołowe herbatki, które powstają ze 100% naturalnych składników. Wyselekcjonowane i starannie zebrane owoce poddawane są dokładnej kontroli, a  następnie pakowane tak, aby chronić całe dobrodziejstwo natury. Każda herbatka jest zamknięta w przezroczystej saszetce, przez którą widać duże kawałki owoców. Co ważne, herbatki te nie zawierają teiny, co sprawia, że mogą być pite o dowolnej porze dnia przez wszystkich członków rodziny, w tym dzieci.

Do tej pory w linii Herbaciany Ogród do wyboru były dwie zimowe herbatki – Zimowy Sekret oraz Imbir z  pomarańczą i pigwą. Pierwsza z nich – jak sama nazwa wskazuje - to doskonała propozycja na mroźne dni. Duże kawałki owoców, skórka pomarańczy i szczypta korzennych przypraw, takich jak cynamon, imbir i goździki, tworzą mocno rozgrzewającą kompozycję. Po herbatkę Imbir z pomarańczą i pigwą mogą zaś z pewnością sięgnąć amatorzy egzotycznych połączeń, bo jej składniki zapewniają orzeźwiający smak oraz urzekający cytrusowy zapach.

Teraz do tego duetu dołącza nowość – Śliwka z cynamonem, czyli klasyczna kompozycja, która nie bez powodu, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym, cieszy się tak ogromną popularnością. Ta herbatka ma nie tylko pyszny, intensywny smak, ale także wyjątkowy aromat korzennych przypraw, który przyjemnie otula w chłodne, pochmurne dni i długie wieczory.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.