Zimowe nowości w Salad Story – harmonia zdrowia i smaku
Salad Story wprowadza nowe zimowe menu, które jest już dostępne we wszystkich lokalach w Polsce oraz w aplikacjach do zamawiania jedzenia. W ofercie znalazły się dania inspirowane zimową porą roku i orientalnymi smakami – w tym sałatki, bowle, wrap i rozgrzewająca zupa Harira.
Zimowe menu Salad Story to harmonia smaku i zdrowia, zamknięta w każdej propozycji. Dania zostały skomponowane z myślą o kulinarnej różnorodności, a także by dodatkowo wspierać organizm w chłodne dni. Wyjątkowe połączenia składników, sprawiają, że każdy znajdzie coś dla siebie. Pieczona cieciorka, jarmuż, buraki i soczyste pomarańcze to tylko część składników, które tworzą zimowe kompozycje, doskonale odpowiadające potrzebom tej pory roku.
Wśród propozycji w zimowym menu znalazła się między innymi sałatka Cytrusowa Wege Zima, opcja dla osób lubiących świeże, wegetariańskie smaki. Bazuje ona na szpinaku, pieczonej cieciorce, serze typu greckiego, awokado i buraku balsamicznym. Całość dopełniają orzechy korzenne, pomarańcza i granat, wzbogacone sosem mango-ananas. Z kolei dla miłośników mięsnych wersji przygotowano Zimowego Indyka – kompozycję miksu sałat, pieczonego indyka, marokańskiej kaszy kuskus gigant, buraka balsamicznego, pieczonej cieciorki, salsy pomidorowej i pieczonych warzyw. Aromatyczna posypka Dukkah oraz sos pomidorowo-paprykowy podkreślają wyrazisty smak dania.
Kolejną propozycją jest Wrap Orzechowy Indyk, składający się z pieczonego indyka i cieciorki, szpinaku, kolendry i buraka balsamicznego. Za chrupkość odpowiadają cebulka prażona, granat i orzechy korzenne, a sos musztardowo-miodowy łączy wszystkie smaki w harmonijną całość.
W zimowej ofercie pojawiły się również nowe kompozycje bowli. Bowl Cytrusowy Indyk to połączenie pieczonego indyka, marokańskiej kaszy kuskus gigant, ogórka, pomarańczy i jarmużu, dopełnione tropikalnym sos mango-ananas. Bowl Marokański to opcja dla tych, którzy preferują bardziej intensywne smaki. W jego skład wchodzą szpinak, jarmuż, kuskus, pieczony batat, burak balsamiczny, papryka, orzech korzenny i zupa Harira. Orientalny klimat dania podkreśla posypka Dukkah oraz świeża kolendra.
O rozgrzanie w chłodne dni zadba także marokańska Zupa Harira z aromatyczną kompozycją przypraw i warzyw, inspirowana orientalną kuchnią. A na osłodę, Salad Story oferuje Buraczkowe Brownie ozdobione plastrem pomarańczy - wilgotne ciasto czekoladowe z dodatkiem buraków, które podkreślają smak czekolady i dodają delikatnej słodyczy. Zdrowsza wersja klasycznego deseru!
***
Salad Story powstało 2007 roku i obecnie jest to największa sieć restauracji serwujących zdrowe i szybkie posiłki w Polsce. Firma konsekwentnie realizuje misję serwowania zdrowego jedzenia zrzeszając już ponad 40 lokali gastronomicznych znajdujących się głównie w największych centrach handlowych w kraju. Marka karmi swoich gości z miłością do natury, współpracuje z polskimi dostawcami oraz korzysta z lokalnych upraw rolnych tam, gdzie jest to możliwe. Sieć jest zarządzana przez współzałożycielkę i pasjonatkę Anię Krajewską, która osobiście kreuje smaki i kompozycje dostępne w restauracjach, szuka nowych trendów i wprowadza je do Salad Story oraz pilnuje wartości i tego co od początku było najważniejsze, czyli misji zmieniania świata na lepsze, przez dobre zdrowe jedzenie.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.