Komunikaty PR

Zioła mają … smak!

2024-11-04  |  10:35
Biuro prasowe

Wyjątkowe, ziołowo-owocowe kompozycje znajdziemy w linii herbatek Herbapolu. Teraz pojawiły się w niej dwa nowe warianty: Mięta z cytryną i trawą cytrynową oraz Rumianek z limonką i ananasem.

Natura kryje w sobie mnóstwo substancji o dobroczynnym działaniu. Dziś zioła przeżywają swój wielki renesans, a my sięgamy po nie chętnie i często, czerpiąc z ich cennych właściwości. Pomagają nam w holistycznej dbałości o siebie i dobre samopoczucie.

Niekwestionowanym ekspertem w zakresie ziół i owoców jest Herbapol-Lublin, który już od 75 lat oferuje oparte na nich produkty. Łącząc najpopularniejsze zioła ze starannie dobranymi owocami, marka stworzyła linię wyjątkowych herbatek.

Starannie wyselekcjonowane zioła, pozyskiwane od sprawdzonych dostawców, dostarczają organizmowi dobroczynnych składników. A pyszne owoce idealnie je dosmaczają, dzięki czemu codzienna dbałość o siebie staje się prawdziwą przyjemnością.

Do linii herbatek ziołowo-owocowych Herbapolu dołączyły dwa nowe warianty. Pierwszym z nich jest Mięta z cytryną i trawą cytrynową. Mięta wspomaga procesy trawienne, przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania układu pokarmowego, jak również pomaga w odprężeniu organizmu. Dodatek cytryny i trawy cytrynowej dodaje jej wspaniałej rześkości, co zapewnia jeszcze większą przyjemność z picia naparu.

Kolejną nowością jest Rumianek z limonką i ananasem. Rumianek jest ceniony przede wszystkim za wspieranie sprawnego funkcjonowania układu pokarmowego. Jego delikatny smak, w połączeniu z cytrusową nutą limonki i słodyczą ananasa, tworzy pyszną kompozycję, po którą warto sięgać każdego dnia.

W linii herbatek ziołowo-owocowych Herbapolu znaleźć można również: Melisę z pigwą, Miętę z pomarańczą i mango, Pokrzywę z wiśnią.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość! Biuro prasowe
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po
Żywienie CocoACH! - kakaowa nowość, że ACH! Poczuj smak Level Wawel!
2024-11-04 | 06:00

CocoACH! - kakaowa nowość, że ACH! Poczuj smak Level Wawel!

Wśród nich znajdują się tabliczka CocoACH! o smaku wiśni (90 g) oraz tabliczka CocoACH! z unikalną kompozycją kakao z chrupiącymi wafelkami (90 g). Do odkrycia są również

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.