Komunikaty PR

Złoty Laur Konsumenta 2021 dla GEBERIT!

2021-06-22  |  12:20
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Marka GEBERIT została wyróżniona w ogólnopolskim plebiscycie tytułem Złoty Laur Konsumenta 2021 w kategorii: ekologiczne strategie w biznesie i przemyśle. To jeden z najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju.

Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego zadaniem jest wyłonienie najpopularniejszych wśród klientów produktów, marek i usług w różnych kategoriach. Zakrojony na szeroką skalę plebiscyt przynosi producentom, dystrybutorom oraz usługodawcom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty i usługi cieszą się największym zaufaniem odbiorców. Z kolei klient ostateczny, dzięki Laurowi Konsumenta, może podejmować lepsze decyzje zakupowe, sięgając po sprawdzoną jakość. Organizator plebiscytu co roku przyznaje specjalne wyróżnienia dla firm, których marki odznaczają się wieloletnią lojalnością respondentów w oddawaniu głosów podczas sondażu.

– Złoty Laur Konsumenta to dla nas wyjątkowa nagroda, gdyż przyznają ją sami konsumenci, i to zdanie konsumentów liczy się dla nas najbardziej. Dzięki temu wiemy, że nasze działania w obszarze realizacji zadań w ramach strategii  zrównoważonego rozwoju są docenianie nie tylko podczas codziennego użytkowania rozwiązań Geberit, ale także w świadomym podejściu do działań proekologicznych – mówi Justyna Zborowska, Menedżer ds. reklamy i PR w Geberit Polska.

Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. W Polsce firma istnieje od 25 lat i jest pionierem w swoim sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Więcej informacji na www.geberit.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Geberit weźmie udział w 14. PLGBC Green Building Summit Biuro prasowe
2024-09-27 | 11:10

Geberit weźmie udział w 14. PLGBC Green Building Summit

PLGBC Green Building Summit to jedno z najważniejszych międzynarodowych wydarzeń poświęconych zrównoważonemu budownictwu, architekturze i rynkowi nieruchomości. Najbliższa,
Dom Zamieszkać ze sztuką. Dwupoziomowe mieszkanie po gruntownym remoncie
2024-09-26 | 15:40

Zamieszkać ze sztuką. Dwupoziomowe mieszkanie po gruntownym remoncie

Dom to nie tyle ściany, co ludzie, którzy w nich zamieszkują. Najlepiej o tym świadczy dwupiętrowe mieszkanie dla rodziny, które za sprawą architekt Weroniki Budzichowskiej z To
Dom Neurodesign a jesienne wnętrza - przestrzenie sprzyjające dobremu samopoczuciu
2024-09-26 | 14:00

Neurodesign a jesienne wnętrza - przestrzenie sprzyjające dobremu samopoczuciu

Jesień to idealny moment, by wprowadzić do wnętrz nowe akcenty, które nie tylko ocieplą przestrzeń, ale także – zgodnie z koncepcją neurodesignu – wpłyną na nasze dobre

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.