Złoty Laur Konsumenta 2021 dla GEBERIT!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Marka GEBERIT została wyróżniona w ogólnopolskim plebiscycie tytułem Złoty Laur Konsumenta 2021 w kategorii: ekologiczne strategie w biznesie i przemyśle. To jeden z najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju.
Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego zadaniem jest wyłonienie najpopularniejszych wśród klientów produktów, marek i usług w różnych kategoriach. Zakrojony na szeroką skalę plebiscyt przynosi producentom, dystrybutorom oraz usługodawcom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty i usługi cieszą się największym zaufaniem odbiorców. Z kolei klient ostateczny, dzięki Laurowi Konsumenta, może podejmować lepsze decyzje zakupowe, sięgając po sprawdzoną jakość. Organizator plebiscytu co roku przyznaje specjalne wyróżnienia dla firm, których marki odznaczają się wieloletnią lojalnością respondentów w oddawaniu głosów podczas sondażu.
– Złoty Laur Konsumenta to dla nas wyjątkowa nagroda, gdyż przyznają ją sami konsumenci, i to zdanie konsumentów liczy się dla nas najbardziej. Dzięki temu wiemy, że nasze działania w obszarze realizacji zadań w ramach strategii zrównoważonego rozwoju są docenianie nie tylko podczas codziennego użytkowania rozwiązań Geberit, ale także w świadomym podejściu do działań proekologicznych – mówi Justyna Zborowska, Menedżer ds. reklamy i PR w Geberit Polska.
Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. W Polsce firma istnieje od 25 lat i jest pionierem w swoim sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).
Więcej informacji na www.geberit.pl

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.