Komunikaty PR

Złoty piasek, palmy i leżaki – wielki powrót plaży w Manufakturze

2024-06-04  |  12:30
Biuro prasowe

Najlepsza plaża w mieście? Oczywiście ta w Manu! Już w najbliższy weekend otwiera się stały punkt wakacyjnego krajobrazu na rynku Manufaktury – plaża z 900 tonami drobnego, miękkiego piasku, wygodnymi leżakami, lubianym beach barem, a wkrótce także… strefą kibica na Euro 2024!

Otwarcie plaży i beach baru (7-8.06)

Przez całe wakacje łodzianie będą mogli odwiedzać popularną plażę, gdzie dobra zabawa trwa od samego rana aż do późnych godzin wieczornych. Zaproszeni są wszyscy, a wiek nie gra roli – dzieci mogą bawić się w piasku, młodzież i dorośli grać w siatkówkę plażową lub inne letnie sporty, a wszyscy – wylegiwać się bez końca na wygodnych leżakach. Na plaży będą odbywać się także specjalne wydarzenia: emocjonujące rozgrywki sportowe czy widowiskowy festiwal ognia. Nie zabraknie także strefy kibica na piłkarskie rozgrywki Euro 2024 – wspólnie kibicujmy biało-czerwonym!

Plaża w Manufakturze musi mieć swój kultowy beach bar – przestrzeń oferującą wygodną lounge strefę, koktajle, drinki i oczywiście – weekendowe imprezy. Na plaży zacumuje także słynny statek piracki, który spełnia rolę placu zabaw. Szykuje się jeszcze lepsza zabawa niż w minionym roku, gdyż statek będzie większy, a na dzieciaki czekają między innymi podwójne zjeżdżalnie. O bezpieczeństwo maluchów zadbają animatorzy.

Plażujmy z głową. W upalne dni warto pamiętać o nakryciu głowy, okularach przeciwsłonecznych i kremach z filtrem. Dobrze jest też mieć ze sobą dawkę dobrego humoru. Do zobaczenia na plaży!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.