Komunikaty PR

Złóż życzenia swojej Cool Girl i wygraj gotówkę!

2024-02-01  |  17:00
Biuro prasowe

Słowa mają wielką moc, o czym może się przekonać każdy, kto weźmie udział w wyjątkowym konkursie #MojaCOOLGirl, zorganizowanym przez markę Jeżyki z okazji nadchodzących Walentynek i Dnia Kobiet. Akcja startuje 1 lutego br. i potrwa do końca marca. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody pieniężne oraz niezwykła okazja do złożenia kreatywnych życzeń swojej Cool Girl.

Małe gesty czy miłe słowa świadczące o tym, że ktoś jest dla nas ważny, mają ogromną moc. Wypowiedziane na głos albo przesłane w formie liściku, nie tylko wzmacniają pewność siebie obdarowanej osoby, ale także pobudzają jej mózg do produkcji endorfin i serotoniny, czyli hormonów szczęścia. Chociaż wydaje się to być prostym zadaniem, zwłaszcza w przypadku bliskich nam osób, nie zawsze łatwo jest wyrazić to, co czujemy. Dlatego marka Jeżyki postanowiła przygotować specjalny konkurs, który nam to ułatwi.

Akcja #MojaCOOLGirl startuje 1 lutego br. i potrwa do 31 marca. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić Jeżyki Coolki MILK lub Jeżyki Coolki DARK w specjalnych, promocyjnych kartonikach z unikalną grafiką z motywem serc, zarejestrować kod z opakowania na stronie www.mojacoolgirl.pl, a następnie stworzyć i przesłać kreatywne życzenia dla swojej Cool Girl, którą może być np. mama, babcia, siostra, żona czy przyjaciółka… Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody pieniężne.

Jeżyki Coolki przepełnione słodkim zachwytem!

Jednak to nie koniec niespodzianek! Nic tak nie współgra z życzeniami pełnymi uczuć jak mały, słodki upominek. Marka Jeżyki, z okazji zbliżających się Walentynek i Dnia Kobiet, przygotowała wyjątkowe nowości – Jeżyki Coolki DARK oraz Jeżyki Coolki MILK, w eleganckich opakowaniach z motywem serc. Delikatne, waflowe kulki, wypełnione pysznym, ciasteczkowym kremem, oblane deserową lub mleczną czekoladą i posypane orzechami, z kroplą karmelu w środku, stanowią doskonały prezent dla każdej Cool Girl, której chcemy powiedzieć, ile dla nas znaczy!

Jeżyki Coolki DARK 140,4g i Jeżyki Coolki MILK 140,4g dostępne są w rekomendowanej cenie detalicznej 9,99 zł/szt

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne

Była modelka przekonuje, że czas spędzony wspólnie z dziećmi przy książce na pewno zaprocentuje w przyszłości. Ważne jest nie tylko czytanie maluchom, ale także zachęcanie ich do tego, by w kolejnych latach nie smartfon czy tablet, ale książka była ich najlepszym przyjacielem. W obliczu rozwoju nowoczesnych technologii Karolina Malinowska dostrzega ich potencjał w promowaniu czytelnictwa. Umożliwiają one na przykład tworzenie spersonalizowanych publikacji skrojonych na miarę naszych potrzeb.

Problemy społeczne

Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia

Celem pracodawców stają się samodzielne, zmotywowane, wydajne i kreatywne zespoły. W przeciwieństwie do tradycyjnych te samozarządzające się teamy pracują autonomicznie bez ciągłej kontroli, a każdy pracownik jest właścicielem swoich celów, zadań i obowiązków, aby osiągnąć wyniki. – W organizacjach, które wprowadzają koncepcje samoorganizujących się zespołów, niewątpliwie możemy mówić o zwiększeniu zaangażowania – ocenia Tina Sobocińska, doradczyni strategiczna HR i założycielka HR4future.

Media

Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka

Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.