Znamy zwycięzców 12. edycji konkursu VASCO Integracja.
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
18 maja podczas Gali Finałowej w Warszawie poznaliśmy laureatów 12. edycji konkursu VASCO Integracja. W uroczystej oprawie jury przyznało – zgromadzonym online – architektom i projektantom wnętrz nagrody.
Integracja branży architektonicznej to idea przyświecająca konkursowi VASCO od blisko 15 lat. Jego celem jest promocja najlepszych projektów wnętrz, w których wykorzystano grzejniki dekoracyjne VASCO, realizując tym samym strategię Sztuki pełnej ciepła.
Tegoroczna edycja konkursu została rozegrana w aż sześciu kategoriach: projekt zrealizowany, projekt koncepcyjny, projekt innowacje, projekt studencki, projekt mono oraz nagroda użytkowników Facebooka. Pierwsza nagroda, w głównej kategorii – projektów zrealizowanych, w których architekci przedstawiali fotografie wnętrz z zastosowaniem grzejników dekoracyjnych VASCO, przypadła Maciejowi Dylągowi, Marcie Hausman oraz Katarzynie Wichary z pracowni MMOA w Katowicach. W kategorii projektów koncepcyjnych zwyciężyła Joanna Dolot z pracowni Kuka Wnętrza z Koszalina. W kategorii projekt studencki i projekt mono pierwsze miejsca przypadły odpowiednio: Karolinie Skoczylas, studentce Akademii Sztuki w Szczecinie oraz Annie Ejsmot z Biskupic. W kategorii projekt Facebooka zwyciężył natomiast Kajetan Przybylski z Warszawy.
12. edycja konkursu zdecydowanie wyróżniała się od pozostałych. Wszystko za sprawą Stowarzyszenia Architektów Wnętrz, które po raz pierwszy zostało partnerem konkursu i objęło patronatem merytorycznym nowopowstałą kategorię – INNOWACJE. To obszar, w którym w tej edycji konkursu, architekci wnętrz projektowali kontenerowy domek letniskowy. Z ramienia SAW nadesłane projekty oceniali znani architekci: Robert Majkut, Paweł Sokół, Jacek Tryc, Agnieszka Stefańska, Roland Stańczyk, Magda Federowicz-Boule. W tej kategorii zwyciężyła Emilia Gabryjel z pracowni Game Box w Przygrodziacach. – Poziom nadesłanych prac był niezwykle wysoki i zapewniamy, że komisja nie miała łatwego zadania. To dla nas zaszczyt móc wziąć udział w tym wyjątkowym wydarzeniu – mówił podczas Gali, Robert Majkut, przewodniczący kapituły konkursowej.
Konkursu VASCO Integracja skierowany był także do studentów, dlatego organizatorzy zaprosili do współpracy uczelnie wyższe, a nadesłane prace były również oceniane okiem wykładowców prestiżowych uniwersytetów w kraju: prof. Jana Sikory, dr Szymona Hanczara oraz dr hab. Beaty Dobryjanowicz.
Wsparcie medialne
Organizatorzy konkursu zdają sobie również sprawę, jak znacząca jest rola mediów dla branży architektoniczno-wnętrzarskiej, dlatego o patronat medialne poprosili znane i cenione w branży tytułu, takie jak: Elle Decoration, LABEL MAGAZINE, Czas na wnętrze, Dobre Wnętrze, Architektura, Design Alive, Architektura & BIZNES, MAGAZIF, Urządzamy.pl, Designteka.pl, Foorni.pl, Domni.pl, Archinea.pl, Budnet, Archimania.pl, Design&Biznes, Wnetrzadomow.pl, DOMO+. W składzie jury znaleźli się również znani dziennikarze m. in Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, Anna Grużewska, Ewa Mierzejewska, Małgorzata Szczepańska, Paweł Rafa oraz Olga Kisiel-Konopka, która na co dzień łączy świat mediów ze światem architektów.
Do tej pory we wszystkich edycjach konkursu wzięło udział przeszło 1500 pracowni architektonicznych, zgłaszając ponad 1800 projektów.
CAŁOŚCIOWE WYNIKI KONKURSU:
KATEGORIA: PROJKET ZREALIZOWANY
- miejsce – Maciej Dyląg, Marta Hausman-Dyląg, Katarzyna Wichary, MMOA, Katowice
- miejsce – Karol Ciepliński, BLACKHOUSE, Kraków
- miejsce - Maciej Dyląg, Marta Hausman-Dyląg, Katarzyna Wichary, MMOA, Katowice
KATEGORIA: PROJKET KONCEPCYJNY
- miejsce – Joanna Dolot, Kuka Wnętrza Joanna Dolot, Koszalin
- miejsce – Łukasz Rząd, INUTI, Łódź
- miejsce - Maria Trojnara, Joanna Stawiak, Mast Studio Architektury Wnętzr Trojnara Stawiak S.C., Poznań
KATEGORIA: PROJKET INNOWACJE
nagroda – Emila Gabryjel, pracownia GAME BOX, Przygodzice (Wielkopolska)
KATEGORIA: PROJKET STUDENCKI
wyróżnienie – Karolina Skoczylas, studentka Akademii Sztuki w Szczecinie na wydziale Architektury Wnętrz
KATEGORIA: PROJEKT MONO
- nagroda – Anna Ejsmont, Biskupiec
- wyróżnienie – Natalia Guedes-Teixeira, Katarzyna Beresińska, TK Architekci, Warszawa
KATEGORIA: PROJKET FACEBOOKA
- nagroda – Kajetan Przybylski, Warszawa
- nagroda studencka – Marta Wyczylińska, studentka Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecienie
Po więcej informacji zapraszamy na Facebooka VASCO Polska: https://www.facebook.com/VASCOPolska

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.