Komunikaty PR

Zobacz, jak influencerzy ocenili nowe dania FRoSTY!

2021-04-29  |  10:00
Biuro prasowe

Skazani na pracę zdalną i pozbawieni możliwości wypadów na miasto chwile relaksu łapiemy w… domowej kuchni! Jak wznieść się ponad banalne mielone i nie wkręcając się w żmudne przygotowania zafundować sobie i najbliższym coś prostego i smacznego? Sprawdź co polecają popularni influencerzy!

Najnowsze badanie na zlecenie marki FRoSTA[1] pokazuje, że ponad połowa Polaków (58%) uważa, że można prawidłowo się odżywiać, jedząc produkty mrożone. To fakt:  warzywa i owoce zamrażane są bezpośrednio po zbiorach, niestraszny im dłuższy czas przechowywania. Sięgając po mrożone produkty mamy więc pewność, że przygotowane z nich posiłki dla całej rodziny  będą dobrej jakości.
 

Od niedawna w sklepach znaleźć można smakowite  dania marki FRoSTA w nowej, niższej cenie! Popularni influencerzy przetestowali, jak wyglądać będzie ich tygodniowe menu obiadowe, skomponowane z pięciu dań gotowych od FRoSTY. Do jakich wniosków doszli?

Joanna Moro: zabłysnąć na jednej patelni!

Joanna Moro doceniła to, że dania są pożywne i zbilansowane, a do ich przygotowania wystarczy… jedna patelnia! To ważne dla zabieganej mamy.

Faworytem  Joanny Moro i jej syna okazały się „Tagiatelle z łososiem” – makaron szpinakowy z kawałkami łososia w delikatnym koperkowym sosie. Gdy przyglądamy się poczynaniom Joanny w kuchni w Instastories ślinka sama napływa do ust!

Modni rodzice: szybkie gotowanie - wchodzimy w to!

Także Modni rodzice, czyli Modny_Tata i Mom.Woman.Wife w kuchni cenią przede wszystkim... czas.

Modni rodzice w testowanych daniach docenili brak wzmacniaczy smaku, barwników czy aromatów, czyli politykę 100% naturalnego smaku wprowadzoną przez FRoSTĘ, która oznacza, że  wszystkie produkty marki nie zawierają żadnych dodatków do żywności.

Ania Pytkowska: w kuchni stawiam na ułatwienia!

Nawet jeśli nie narzekamy na brak czasu, to za długie przygotowywanie potraw zwykle odbiera nam apetyt. No to może warto sięgnąć po gotowe dania?

Blogerka kulinarna Ania Pytkowska  z @nietylkopasta  nie ma żadnych wątpliwości. Ania odbyła iście orientalną podróż - przetestowała Mexican Chicken, Oriental Shrimps, Noodles and Chicken, Gyros Style i Paelle.  

Magda Pyznar: hiszpańska paella w 10 minut

Warto podkreślić, że dania z oferty FRoSTY są doceniane nie tylko przez zabieganych. Wybierają je także osoby bardzo wymagające, które cenią sobie zrównoważoną i smaczną dietę.

Magda Pyznar to dietetyczka i tancerka, która promuje na swoim profilu dbanie o siebie, a więc i zdroworozsądkowy sposób odżywiania, co  wcale nie wyklucza oryginalności i egzotyki. Ulubionym daniem Magdy w testowanym zestawie FRoSTY okazała się hiszpańska paella!

Podsumowując: influencerzy  bardzo pozytywnie wypowiedzieli się o tygodniu spędzonym z daniami FRoSTY, doceniając ich skład,  smak,  a także o krótki czas przygotowania. Nie pozostaje nic innego, jak przetestować ich opinie we własnej kuchni!

[1] Badanie przeprowadzone przez SWResearch „ Mity kulinarne i podział obowiązków domowych” na zlecenie marki FRoSTA, marzec 2021, na grupie 1836 osób

Informacje o firmie:

FRoSTA to marka żywności mrożonej, obecna na polskim rynku od 1998 roku. W ofercie firmy znajdują się produkty z ryb, mieszanki warzywne, dania gotowe, burgery oraz produkty z kurczaka. Zgodnie z polityką marki 100% naturalnego smaku! FRoSTA nie stosuje dodatków do żywności. Wszystkie produkty rybne FRoSTY posiadają niebieski certyfikat MSC. Gwarantuje on, że ryby w produktach FRoSTY pochodzą ze zrównoważonych łowisk. FRoSTA. Smaczna i prosta.

Kontakt dla mediów:

Agata Zielińska

FRoSTA

e-mail: agata.zielinska@frosta.pl

Karolina Kraśnicka

LoveBrands Group 

e-mail: karolina.krasnicka@lbrelations.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.