Komunikaty PR

Zoe – witaj w rodzinie Stadler Form!

2020-09-25  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Malcher
Rumour PR

Sueska 12
02-761 Warszawa
krzysztof.malcher|rumour.pl| |krzysztof.malcher|rumour.pl
791 791 838
www.rumour.pl

Dyfuzory zapachowe cieszą się coraz większą popularnością.  Stadler Form – szwajcarski producent designerskich urządzeń do poprawy jakości powietrza zaprezentował swój najnowszy produkt – aromatyzer Zoe. To kolejny tego typu produkt w gamie marki. Zoe stawia na nowoczesny design, który sprawdzi się w każdym wnętrzu.

Zoe to niewielkie urządzenie, które sprawi, że pomieszczenie wypełni się naszym ulubionym zapachem. Ten aromatyzer stanowi idealny dodatek do każdego wnętrza. Jak każdy produkt marki Stadler Form stawia na harmonijne połączenie atrakcyjnego wzornictwa z zaawansowaną technologią.

Aromatyzer, który ma w sobie „to coś”

Zoe jest wyposażona w technologię Amber LightTM. Dzięki niej emitowana przez aromatyzer chłodna mgiełka zyskuje bursztynowy kolor. Pozwala to osiągnąć efekt niewielkiego płomienia, więc podczas swojej pracy Zoe przypomina palącą się świeczkę zapachową. Najnowszy aromatyzer od Stadler Form swoim działaniem wyczarowuje w pomieszczenu  oazę dobrego samopoczucia i przytulności.

Zoe podczas swojego działania jest cicha i – co ważne – potrzebuje niewielkiej ilości energii elektrycznej. Wykorzystywana przez nią oszczędna technologia ultradźwiękowa pozwala osiągnąć optymalny poziom emisji olejków eterycznych w postaci delikatnej mgiełki. 

Stadler Form Zoe może pracować wszędzie, ponieważ zasilana jest za pomocą kabla USB. Urządzenie posiada ponadto w zestawie adapter, który umożliwia podłączenie jej do gniazdka elektrycznego. Zoe została również wyposażona w funkcję automatycznego wyłączenia, gdy zabraknie wody w zbiorniku Z kolei sama technologia Amber LightTM posiada regulację natężenia oświetlenie, aż do całkowitego ściemnienia. 

Elegancki aromatyzer Zoe dostępny w białym i czarnym kolorze, z pokrywą wykończoną modnym kolorem różowego złota, doda blasku każdemu pomieszczeniu i zadba o atmosferę pełną dobrego samopoczucia.

Trzy najważniejsze fakty o Zoe to:

  • Bursztynowe światło tworzy ciepłą atmosferę dobrego samopoczucia,
  • Wypełnia pomieszczenie delikatną mgiełką zapachową,
  • Możliwość zastosowania urządzenia wszędzie - dzięki kablowi USB.

Stadler Form Zoe - aromatyzer, sugerowana cena detaliczna: 249,00 zł

Dostępny w kolorze czarnym lub białym.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rumour PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.