Zoe – witaj w rodzinie Stadler Form!
Rumour PR
Sueska 12
02-761 Warszawa
krzysztof.malcher|rumour.pl| |krzysztof.malcher|rumour.pl
791 791 838
www.rumour.pl
Dyfuzory zapachowe cieszą się coraz większą popularnością. Stadler Form – szwajcarski producent designerskich urządzeń do poprawy jakości powietrza zaprezentował swój najnowszy produkt – aromatyzer Zoe. To kolejny tego typu produkt w gamie marki. Zoe stawia na nowoczesny design, który sprawdzi się w każdym wnętrzu.
Zoe to niewielkie urządzenie, które sprawi, że pomieszczenie wypełni się naszym ulubionym zapachem. Ten aromatyzer stanowi idealny dodatek do każdego wnętrza. Jak każdy produkt marki Stadler Form stawia na harmonijne połączenie atrakcyjnego wzornictwa z zaawansowaną technologią.
Aromatyzer, który ma w sobie „to coś”
Zoe jest wyposażona w technologię Amber LightTM. Dzięki niej emitowana przez aromatyzer chłodna mgiełka zyskuje bursztynowy kolor. Pozwala to osiągnąć efekt niewielkiego płomienia, więc podczas swojej pracy Zoe przypomina palącą się świeczkę zapachową. Najnowszy aromatyzer od Stadler Form swoim działaniem wyczarowuje w pomieszczenu oazę dobrego samopoczucia i przytulności.
Zoe podczas swojego działania jest cicha i – co ważne – potrzebuje niewielkiej ilości energii elektrycznej. Wykorzystywana przez nią oszczędna technologia ultradźwiękowa pozwala osiągnąć optymalny poziom emisji olejków eterycznych w postaci delikatnej mgiełki.
Stadler Form Zoe może pracować wszędzie, ponieważ zasilana jest za pomocą kabla USB. Urządzenie posiada ponadto w zestawie adapter, który umożliwia podłączenie jej do gniazdka elektrycznego. Zoe została również wyposażona w funkcję automatycznego wyłączenia, gdy zabraknie wody w zbiorniku Z kolei sama technologia Amber LightTM posiada regulację natężenia oświetlenie, aż do całkowitego ściemnienia.
Elegancki aromatyzer Zoe dostępny w białym i czarnym kolorze, z pokrywą wykończoną modnym kolorem różowego złota, doda blasku każdemu pomieszczeniu i zadba o atmosferę pełną dobrego samopoczucia.
Trzy najważniejsze fakty o Zoe to:
- Bursztynowe światło tworzy ciepłą atmosferę dobrego samopoczucia,
- Wypełnia pomieszczenie delikatną mgiełką zapachową,
- Możliwość zastosowania urządzenia wszędzie - dzięki kablowi USB.
Stadler Form Zoe - aromatyzer, sugerowana cena detaliczna: 249,00 zł
Dostępny w kolorze czarnym lub białym.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.