Komunikaty PR

Zostań #JETsetterem i wygraj nowy odkurzacz pionowy Samsung Jet™

2020-05-20  |  01:00
Biuro prasowe

Nowy pionowy odkurzacz Samsung Jet™ to idealne urządzenie m.in. dla rodziców, właścicieli zwierząt i samochodów. Już teraz każdy ma szansę, aby osobiście sprawdzić moc i skuteczność urządzenia. Samsung uruchamia pierwszy w historii marki program ambasadorski urządzeń domowych. Do zdobycia jedna ze 100 sztuk odkurzacza SamsungJet™.

 

o mają wspólnego młodzi rodzice, miłośnicy psów i kotów oraz posiadacze samochodów? Z pewnością są zmuszeni do częstych porządków. To między innymi z myślą o nich Samsung uruchamia program ambasadorki, do którego może zgłosić się każdy, kto chce przetestować innowacyjny odkurzacz Samsung Jet™. Co trzeba zrobić, aby otrzymać jedną ze 100 sztuk odkurzacza i sprawdzić jego możliwości we własnym domu?

 

Samsung Jet™ – wart przetestowania

Samsung Jet™ to odkurzacz, który odmieni naszą codzienność. Wyposażony został w silnik Digital Inverter o mocy aż do 550 W, 5-stopniowy system filtracji HEPA, który wyłapuje aż do 99,999 %* mikrocząsteczek kurzu i alergenów oraz wydajną baterię, która pozwala na odkurzanie bez ładowania aż do 60 minut**. Wolnostojąca stacja ładująca pozwala na umieszczenie urządzenia w dowolnym miejscu, bez konieczności montowania do ściany. Dodatkowo służy jako stojak na akcesoria – szczotkę z miękkim włosiem czy szczelinówkę, która dotrze do trudno dostępnych miejsc. Odkurzacz bezprzewodowy Samsung Jet™ skutecznie odkurzy grube dywany z dedykowaną Turbo szczotką oraz zbierze najdrobniejszy kurz dzięki szczotce Soft action z antystatycznym włosiem. Właściciele zwierząt na pewno docenią mini elektroszczotkę, która została wyposażona w dodatkowy silnik, żeby jak najlepiej usuwać sierść z kanapy. Samsung Jet™ sprawdzi się nie tylko w codziennych porządkach, ale poradzi sobie również z trudnymi zadaniami.

 

Jak zostać ambasadorem Samsung Jet™?

Aby wygrać  odkurzacz Samsung Jet™ należy opublikować w mediach społecznościowych zdjęcie promujące program  pobrane ze strony internetowej jetsetter.samsung.pl wraz z hasztagami: #JETsetter, #wyzwanieSamsung #SamsungJET #odkurzaczbezprzewodowy oraz w kreatywny sposób odpowiedzieć na pytanie dlaczego to właśnie ty powinieneś zostać #JETsetterem. Następnie wypełnić formularz rejestracyjny podając link do opublikowanego postu. Po zakwalifikowaniu się do programu, wybrani ambasadorzy otrzymają urządzenie, a kolejnym krokiem będzie wypełnienie pierwszego z pięciu zadań. Program ambasadorski Samsung Jet™ trwa pięć tygodni, w trakcie których uczestnicy zmierzą się z pięcioma zadaniami pokazującymi efektywność i funkcjonalność odkurzacza. Na koniec ambasadorzy zostaną poproszeni o przygotowanie recenzji urządzenia. Dla osób, które poprawnie wykonają zadania konkursowe, Samsung Jet™ pozostaje w ich domach, aby pomagać w codziennych obowiązkach.

 

Uczestnicy programu mogą liczyć także na nagrody dodatkowe. Spośród stu #JETsetterów, trzy osoby, które w najciekawszy sposób przedstawią zalet bezprzewodowego odkurzacza zostaną nagrodzone designerskim oczyszczaczem powietrza Samsung. Model Cube to nowoczesny oczyszczacz zamknięty w formie eleganckiego sześcianu, wyposażony w 3 filtry, w tym HEPA 13, usuwające do 99,97%*** zanieczyszczeń. Urządzeniem można sterować zdalnie z poziomu aplikacji SmartThings na smartfonie. Razem z Samsung Jet™ to tworzą zestaw, który pozwoli nam zadbać o czystość w naszym domu bez zbędnego wysiłku.

 

Pierwsze 500 osób, które zgłosi się do programu, ale nie zostanie zakwalifikowana do dalszego etapu otrzyma vouchery na dowolną kawę w Costa Coffee.

 

Zgłoszenia do programu przyjmowane są 18 maja do 7 czerwca bieżącego roku. Więcej informacji o tym, jak zostać ambasadorem Samsugn Jet™ oraz o warunkach programu znajduje się na stronie jetsetter.samsung.pl

 

 

* Na podstawie testów wewnętrznych (zgodnie z normą IEC62885-2, Cl. 5.11.) w trybie maksymalnym.

** Na podstawie wewnętrznych testów przy wykorzystaniu minimalnego poziomu mocy, bez użycia dodatkowych akcesoriów

*** Na podstawie badań cząsteczek pyłu o wielkości 0,26µm w Narodowym Instytucie Testów w Korei.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.