Zostań #JETsetterem i wygraj nowy odkurzacz pionowy Samsung Jet™
Nowy pionowy odkurzacz Samsung Jet™ to idealne urządzenie m.in. dla rodziców, właścicieli zwierząt i samochodów. Już teraz każdy ma szansę, aby osobiście sprawdzić moc i skuteczność urządzenia. Samsung uruchamia pierwszy w historii marki program ambasadorski urządzeń domowych. Do zdobycia jedna ze 100 sztuk odkurzacza SamsungJet™.
o mają wspólnego młodzi rodzice, miłośnicy psów i kotów oraz posiadacze samochodów? Z pewnością są zmuszeni do częstych porządków. To między innymi z myślą o nich Samsung uruchamia program ambasadorki, do którego może zgłosić się każdy, kto chce przetestować innowacyjny odkurzacz Samsung Jet™. Co trzeba zrobić, aby otrzymać jedną ze 100 sztuk odkurzacza i sprawdzić jego możliwości we własnym domu?
Samsung Jet™ – wart przetestowania
Samsung Jet™ to odkurzacz, który odmieni naszą codzienność. Wyposażony został w silnik Digital Inverter o mocy aż do 550 W, 5-stopniowy system filtracji HEPA, który wyłapuje aż do 99,999 %* mikrocząsteczek kurzu i alergenów oraz wydajną baterię, która pozwala na odkurzanie bez ładowania aż do 60 minut**. Wolnostojąca stacja ładująca pozwala na umieszczenie urządzenia w dowolnym miejscu, bez konieczności montowania do ściany. Dodatkowo służy jako stojak na akcesoria – szczotkę z miękkim włosiem czy szczelinówkę, która dotrze do trudno dostępnych miejsc. Odkurzacz bezprzewodowy Samsung Jet™ skutecznie odkurzy grube dywany z dedykowaną Turbo szczotką oraz zbierze najdrobniejszy kurz dzięki szczotce Soft action z antystatycznym włosiem. Właściciele zwierząt na pewno docenią mini elektroszczotkę, która została wyposażona w dodatkowy silnik, żeby jak najlepiej usuwać sierść z kanapy. Samsung Jet™ sprawdzi się nie tylko w codziennych porządkach, ale poradzi sobie również z trudnymi zadaniami.
Jak zostać ambasadorem Samsung Jet™?
Aby wygrać odkurzacz Samsung Jet™ należy opublikować w mediach społecznościowych zdjęcie promujące program pobrane ze strony internetowej jetsetter.samsung.pl wraz z hasztagami: #JETsetter, #wyzwanieSamsung #SamsungJET #odkurzaczbezprzewodowy oraz w kreatywny sposób odpowiedzieć na pytanie dlaczego to właśnie ty powinieneś zostać #JETsetterem. Następnie wypełnić formularz rejestracyjny podając link do opublikowanego postu. Po zakwalifikowaniu się do programu, wybrani ambasadorzy otrzymają urządzenie, a kolejnym krokiem będzie wypełnienie pierwszego z pięciu zadań. Program ambasadorski Samsung Jet™ trwa pięć tygodni, w trakcie których uczestnicy zmierzą się z pięcioma zadaniami pokazującymi efektywność i funkcjonalność odkurzacza. Na koniec ambasadorzy zostaną poproszeni o przygotowanie recenzji urządzenia. Dla osób, które poprawnie wykonają zadania konkursowe, Samsung Jet™ pozostaje w ich domach, aby pomagać w codziennych obowiązkach.
Uczestnicy programu mogą liczyć także na nagrody dodatkowe. Spośród stu #JETsetterów, trzy osoby, które w najciekawszy sposób przedstawią zalet bezprzewodowego odkurzacza zostaną nagrodzone designerskim oczyszczaczem powietrza Samsung. Model Cube to nowoczesny oczyszczacz zamknięty w formie eleganckiego sześcianu, wyposażony w 3 filtry, w tym HEPA 13, usuwające do 99,97%*** zanieczyszczeń. Urządzeniem można sterować zdalnie z poziomu aplikacji SmartThings na smartfonie. Razem z Samsung Jet™ to tworzą zestaw, który pozwoli nam zadbać o czystość w naszym domu bez zbędnego wysiłku.
Pierwsze 500 osób, które zgłosi się do programu, ale nie zostanie zakwalifikowana do dalszego etapu otrzyma vouchery na dowolną kawę w Costa Coffee.
Zgłoszenia do programu przyjmowane są 18 maja do 7 czerwca bieżącego roku. Więcej informacji o tym, jak zostać ambasadorem Samsugn Jet™ oraz o warunkach programu znajduje się na stronie jetsetter.samsung.pl
* Na podstawie testów wewnętrznych (zgodnie z normą IEC62885-2, Cl. 5.11.) w trybie maksymalnym.
** Na podstawie wewnętrznych testów przy wykorzystaniu minimalnego poziomu mocy, bez użycia dodatkowych akcesoriów
*** Na podstawie badań cząsteczek pyłu o wielkości 0,26µm w Narodowym Instytucie Testów w Korei.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.