Komunikaty PR

#zostańwdomu ze Sky Tower: koncert Łukasza Szubskiego

2020-04-17  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

O muzyce mówi się, że posiada właściwości terapeutyczne – odpręża, poprawia nastrój i pozwala odciąć się od codziennych trosk. W tym trudnym czasie, jaki obecnie przeżywamy, każda inicjatywa wnosząca choć odrobinę optymizmu ma wielkie znaczenie. Już po raz kolejny Sky Tower wspiera swoje najbliższe otoczenie - tym razem zapraszając na muzyczną podróż z Łukaszem Szubskim. Pianista, doskonale znany miłośnikom Festiwalu Brzmień Niebanalnych, zagra specjalny koncert już 17 kwietnia. Wideo-transmisja na fanpage’u Sky Tower rozpocznie się o godz. 18:00.

W najbliższy piątek, specjalnie dla widowni Sky Tower, swój koncert zagra Łukasz Szubski. Ze względu na otaczającą nas sytuację będzie to koncert wirtualny, ale z pewnością dostarczy wielu realnych wzruszeń i emocji, a sam muzyk zaskoczy niejedną nietypową aranżacją. Znakomity pianista ma w swoim bogatym repertuarze kilkaset utworów muzyki filmowej, jazzowej, klasycznej, a także wiele popowych i rockowych hitów. Udział w wydarzeniu będzie świetną okazją do oderwania się od rzeczywistości i relaksu przy dźwiękach fortepianu.

Przypomnijmy, że Łukasz Szubski to absolwent Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach. Artysta od ośmiu lat współpracuje z Filharmonią Śląską, jest laureatem jednych z najważniejszych konkursów, m.in. „Grand Prize Virtuoso” w Londynie czy Giovani Musicisti Premio „Antonio Salieri” we Włoszech. To jednak nie wszystko - gościł także dwukrotnie na scenie w Sky Tower, za każdym razem zachwycając widownię fortepianowymi wariacjami znanych utworów.

Nagranie z domowego koncertu Łukasza Szubskiego będzie można obejrzeć 17 kwietnia od godz. 18:00 na profilu Facebook Sky Tower. Zapraszamy!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.