Glovo rozwija współpracę na wyłączność z siecią restauracji Thai Wok
Thai Wok to popularna marka restauracji oferujących dania kuchni tajskiej. Sieć rozszerza właśnie współpracę z Glovo, które będzie wyłącznym operatorem dostaw dań Thai Woka. Dzięki temu mieszkańcy miast, w których obecna jest restauracja, mogą skorzystać z pełnej oferty, która jest dostępna wyłącznie za pośrednictwem aplikacji Glovo.
Polacy uwielbiają kosztować nowych smaków kuchni świata. W odpowiedzi na potrzeby użytkowników, Glovo rozwija współpracę z Thai Wok – znaną siecią restauracji tajskich w segmencie quick service restaurant. Współpraca objęta jest wyłącznością. Oznacza to, że Glovo jest jedynym partnerem delivery sieci.
Thai Wok jest jedną z najchętniej wybieranych restauracji serwującej kuchnię tajską. Kluczowym wyróżnikiem sieci są dania kuchni azjatyckiej bazującej na świeżych składnikach, oryginalnych przyprawach i autorskich recepturach sosów. Ulubionym daniem Polaków oferowanym przez sieć za pośrednictwem Glovo jest pad thai, czyli smażony makaron z warzywami, który jest zamawiany przez użytkowników trzykrotnie częściej, niż inne dania. Tuż za podium znalazł się także pad udon, ryż smażony oraz kurczak słodko kwaśny.
- Kanał delivery, w trakcie pandemii był kluczowym kanałem sprzedaży dla wielu biznesów gastronomicznych w tym również i dla nas. Wybór Glovo jako jedynego dostawcy, podwyższy poziom kontroli aktualnej oferty, czasu dostawy oraz jej jakości. Decydując się na współpracę z Glovo wiedzieliśmy, że wybieramy partnera, z którym jesteśmy w stanie budować nową jakość w oparciu o wspólne cele i dynamiczny rozwój. Jest bardzo duży i odważny krok, niemniej jednak widzimy wiele pozytywów takiego rozwiązania, chociażby uproszczenie procesu przyjmowania zamówień w placówkach czy podniesienie jakości obsługi dostaw - mówi Bartosz Brusikiewicz, Dyrektor Zarządzający Thai Wok
Glovo wkroczyło na polski rynek dwa lata temu, a obecnie marka może pochwalić się już ponad 3 milionami pobrań.
- Bardzo cieszymy się na wyłączną współpracę Glovo i Thai Wok, która jest jedną z najpopularniejszych marek restauracji serwujących dania kuchni tajskiej w Polsce. Nieustannie staramy się poszerzać wachlarz partnerów, których oferta odpowiada na potrzeby naszych użytkowników. Polacy są otwarci na nowe smaki, dlatego między innymi kuchnia azjatycka cieszy się nieustannie rosnącą popularnością – mówi Carlos Silvan, główny manager Glovo Polska.
Pełna oferta sieci Thai Wok jest już dostępna w aplikacji Glovo. Z dostaw pysznego tajskiego jedzenia wprost pod drzwi mogą skorzystać mieszkańcy Warszawy, Poznania, Lublina oraz Trójmiasta.

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.