Komunikaty PR

ChiodoPRO laureatem Kobiecej Marki Roku

2018-07-11  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
MAGDALENA GŁADYSZ
Kuźnia Group Sp. z o.o.

SKWER KARD.WYSZYNSKIEGO, 5/4
01-015 WARSZAWA
MAGDALENA.GLADYSZ|KUZNIAGROUP.PL| |MAGDALENA.GLADYSZ|KUZNIAGROUP.PL
224672083
www.kuzniagroup.pl

Lakiery hybrydowe ChiodoPRO otrzymały tytuł Kobiecej Marki Roku 2018 – Klasa i Styl. Godło KMR przyznawane jest podczas ogólnopolskiego plebiscytu, skierowanego do firm oferujących najwyższej jakości produkty i usługi dla najbardziej wymagających kobiet.

Do II edycji plebiscytu „Kobieca Marka Roku” zgłoszenia przesłało kilkaset firm. Do projektu zapraszane są marki, których produkty i usługi są nieodzownym elementem kobiecego świata – wyróżniają się wysoką jakością, są bezkonkurencyjne i jedyne w swoim rodzaju. Tytuł „Kobieca Marka Roku” to cenny symbol niezawodności oraz potwierdzenie przewagi konkurencyjnej i pozycji na rynku.

„Tytuł Kobiecej Marki Roku to dla nas ogromne wyróżnienie. Bardzo cieszy nas, że lakiery ChiodoPRO znalazły się w gronie liderów rynku kosmetycznego w Polsce. To dla nas duży sukces, ale nie spoczywamy na laurach. Daje nam to motywację, aby ciągle podnosić jakość naszych produktów i wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientek, które są nowoczesnymi kobietami z klasą” – mówi Marek Moroz, prezes Magnificco Sp.j., producenta marki ChiodoPRO.

Podsumowaniem tej edycji będzie Gala Finałowa, ekskluzywne wydarzenie z udziałem Laureatów plebiscytu, przedstawicieli biznesu, show-biznesu i mediów, która odbędzie się jesienią 2018.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Propozycje walentynkowych prezentów od Remington Biuro prasowe
2021-01-26 | 12:00

Propozycje walentynkowych prezentów od Remington

Święto zakochanych zbliża się wielkimi krokami. 14 lutego, to specjalna data, podczas której szczególnie podkreślamy nasze uczucia do partnera. Jak to osiągnąć? Na pewno
Uroda ZIMA - IDEALNY MOMENT NA WALKĘ Z PRZEBARWIENIAMI SKÓRY
2021-01-22 | 13:10

ZIMA - IDEALNY MOMENT NA WALKĘ Z PRZEBARWIENIAMI SKÓRY

Bywają przyczyną kompleksów, wstydliwym defektem skóry, który chcemy zakryć przed całym światem. Mowa oczywiście o przebarwieniach skóry – problemie,
Uroda MARKA HEAD & SHOULDERS ZBADAŁA „CO POLACY MAJĄ NA GŁOWIE”
2021-01-21 | 01:00

MARKA HEAD & SHOULDERS ZBADAŁA „CO POLACY MAJĄ NA GŁOWIE”

Jak wynika z raportu, łupież stanowi nie tylko problem natury estetycznej – u około 80 proc. badanych powoduje złe samopoczucie i obniżenie nastroju. Analiza uwzględniała

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Paweł Tur: Żyję nadzieją, że wszystko zmieni się wiosną. Może nas odblokują, będziemy mogli się spotkać, pójść na koncert

W środku kalendarzowej zimy wokalista zaprezentował swoim fanom swój kolejny singiel zatytułowany „Wiosna”. To niezwykle optymistyczny i wypełniony pozytywną energią utwór. Opowiada o tym, że niezależnie od okoliczności każdy z nas pragnie bliskości drugiej osoby. Odwzajemnione uczucie i spokój są tak samo ważne jak zdrowie, a połączenie tego wszystkiego daje poczucie szczęścia, którego wszyscy potrzebujemy. W teledysku wystąpiła znana modelka Nikola Stajszczak.

Problemy społeczne

Jurek Owsiak: Żeby masowo szczepić Polaków, potrzeba pracy 24 godziny na dobę, także wolontariuszy. Jesteśmy gotowi wspomóc polską służbę zdrowia w akcji szczepień

W Polsce przeciwko koronawirusowi zaszczepiono pierwszą dawką ok. 600 tys. osób, a w rządowych magazynach czeka ok. 470 tys. szczepionek. To rezerwy na drugie dawki dla tych, którzy zostali zaszczepieni pierwszą. Tempo szczepień nie jest imponujące nie tylko ze względu na mniejsze dostawy od producentów w ostatnich dniach, ale też organizację całej operacji logistycznej. Zdarzały się dni, kiedy dziennie szczepionych jest ok. 11–12 tys. osób. Dlatego Jerzy Owsiak zaproponował wsparcie WOŚP w całym procesie. – To moment, kiedy potrzebne są wszystkie ręce na pokład – mówi.

 

E-commerce

Nowe technologie zacierają różnicę między tradycyjnymi a wirtualnymi zakupami. W innowacyjne systemy inwestują firmy odzieżowe i obuwnicze

Sklepy odzieżowe i obuwnicze w coraz większym stopniu wykorzystują sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe. W ten sposób mogą zmaksymalizować doświadczenie zakupowe użytkowników oraz usprawnić procesy sprzedaży za pomocą analiz predykcyjnych i sterowanych procesów sprzedaży. Inteligentni asystenci cyfrowi polecają klientom ubrania na podstawie ich wzrostu i wagi, autonomiczne szatnie same dostarczają wybraną odzież, zaś w sklepach obuwniczych, dzięki skanowi stopy w 3D, klient nie musi mierzyć butów, system sam znajdzie mu odpowiedni rozmiar w zależności od marki.