Komunikaty PR

ChiodoPRO laureatem Kobiecej Marki Roku

2018-07-11  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
MAGDALENA GŁADYSZ
Kuźnia Group Sp. z o.o.

SKWER KARD.WYSZYNSKIEGO, 5/4
01-015 WARSZAWA
MAGDALENA.GLADYSZ|KUZNIAGROUP.PL| |MAGDALENA.GLADYSZ|KUZNIAGROUP.PL
224672083
www.kuzniagroup.pl

Lakiery hybrydowe ChiodoPRO otrzymały tytuł Kobiecej Marki Roku 2018 – Klasa i Styl. Godło KMR przyznawane jest podczas ogólnopolskiego plebiscytu, skierowanego do firm oferujących najwyższej jakości produkty i usługi dla najbardziej wymagających kobiet.

Do II edycji plebiscytu „Kobieca Marka Roku” zgłoszenia przesłało kilkaset firm. Do projektu zapraszane są marki, których produkty i usługi są nieodzownym elementem kobiecego świata – wyróżniają się wysoką jakością, są bezkonkurencyjne i jedyne w swoim rodzaju. Tytuł „Kobieca Marka Roku” to cenny symbol niezawodności oraz potwierdzenie przewagi konkurencyjnej i pozycji na rynku.

„Tytuł Kobiecej Marki Roku to dla nas ogromne wyróżnienie. Bardzo cieszy nas, że lakiery ChiodoPRO znalazły się w gronie liderów rynku kosmetycznego w Polsce. To dla nas duży sukces, ale nie spoczywamy na laurach. Daje nam to motywację, aby ciągle podnosić jakość naszych produktów i wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientek, które są nowoczesnymi kobietami z klasą” – mówi Marek Moroz, prezes Magnificco Sp.j., producenta marki ChiodoPRO.

Podsumowaniem tej edycji będzie Gala Finałowa, ekskluzywne wydarzenie z udziałem Laureatów plebiscytu, przedstawicieli biznesu, show-biznesu i mediów, która odbędzie się jesienią 2018.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Luksusowe SPA w domowym zaciszu z Super-Pharm Biuro prasowe
2020-10-23 | 15:00

Luksusowe SPA w domowym zaciszu z Super-Pharm

Szybkie tempo życia i natłok codziennych obowiązków sprawiają, że nieraz zapominamy o tym, jak ważny jest odpoczynek. Każdy z nas potrzebuje odrobiny relaksu i chwili tylko dla
Uroda Mini-nawyki – jesienna kampania marki Luksja
2020-10-21 | 16:00

Mini-nawyki – jesienna kampania marki Luksja

Ambasadorką digitalowych działań została Urszula Dębska, z którą wspólnie przygotowano angażujące produkcje video mówiące o tym, że każdy codzienny Mini-nawyk jest
Uroda Pielęgnacja anti-aging w… ampułce!
2020-10-19 | 14:00

Pielęgnacja anti-aging w… ampułce!

Skóra zaczyna biologicznie starzeć się już od ok. 25 roku życia! Co tak naprawdę się z nią wtedy dzieje? Jakie składniki aktywne są najbardziej skuteczne w przeciwdziałaniu temu

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Anna Nowak-Ibisz o programie „Patent na dom”: Dla Krzysztofa trudne do zaakceptowania było to, że jest u mnie w programie. Myślał, że jestem jego asystentką

Prezenterka wraz z architektem Krzysztofem Miruciem prowadzi program „Patent na dom”. Formuła zakłada, że w każdym odcinku za pomocą niedrogich i oryginalnych pomysłów prowadzący urozmaicają wnętrze i zadowolą uczestników. Pokazując ciekawe rozwiązania, inspirują także widzów. Anna Nowak-Ibisz tłumaczy, że początek pracy na planie nie należał do najprostszych. Razem z Krzysztofem Miruciem musieli bowiem przyzwyczaić się do ról, jakie zostały im narzucone. Podział zadań nie zawsze był oczywisty, co prowokowało polemiki.

 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Gwiazdy

Edyta Folwarska: Od urodzenia chciałam pisać książki, a właściwie harlequiny. To krótkie historie o prawdziwej miłości

Prezenterka podkreśla, że już od wielu lat marzyła o tym, by pisać dobre romanse, które zdobędą taką popularność jak biała seria Harlequin. Teraz, kiedy na półki księgarń trafiła jej kolejna powieść, prezenterka nie kryje satysfakcji z tego, że pokaźne grono czytelników zainteresowało się historią Oliwii i byli oni ciekawi, jak potoczą się jej dalsze losy. „Wszyscy moi mężczyźni i wszystkie moje dramaty” to kontynuacja „Zbioru miłości niechcianych”.  Autorka zapewnia, że nie ma w nich jakichkolwiek wątków autobiograficznych.

Firma

Pracownicy objęci prywatną opieką medyczną o połowę krócej przebywają na zwolnieniu lekarskim. Dla pracodawcy to wymierne korzyści finansowe

1005 zł na jednego pracownika w skali roku – tyle oszczędności może przynieść finansowanie dobrej opieki zdrowotnej przez pracodawcę – wynika z raportu Medicover „Praca. Zdrowie. Ekonomia. Perspektywa 2020”. Zatrudnieni, którzy mają szybszy i łatwiejszy dostęp do specjalistów, rzadziej korzystają ze zwolnień lekarskich i wykazują się większą efektywnością w pracy. – Nasz raport pokazuje, że inwestycja w zdrowie pracowników opłaca się obu stronom, zarówno zatrudnionym, jak i pracodawcom – mówi Artur Białkowski, dyrektor zarządzający ds. usług biznesowych, członek zarządu Medicover Polska. Najczęstsze problemy zdrowotne, z którymi borykają się osoby czynne zawodowo, to nadciśnienie, wysoki poziom cholesterolu, bóle pleców i otyłość.