Newsy

Agata Młynarska: Nawet jeżeli są trudne i bolesne zakręty w życiu, to na końcu pojawia się światło. Zawsze starałam się iść ku niemu

2019-02-01  |  06:55

Dziennikarka nie kryje satysfakcji z tego, że program „Ex-tra zmiana” cieszy się dużą popularnością wśród widzów, a jednocześnie spełnia swoją misję, czyli pomaga się podnieść osobom po traumatycznych przeżyciach i zacząć wszystko od nowa. Agata Młynarska doskonale czuje się w roli gospodyni, bo sama ma za sobie wiele życiowych zakrętów. Z uwagą wysłuchuje więc historii bohaterów i dzieli się z nimi własnymi doświadczeniami. 

W programie „Ex-tra zmiana” eksperci pomagają bohaterom zrobić porządek w uczuciach i pozbyć się starych życiowych nawyków. Specjaliści od urody i stylu proponują im pomoc w zmianie wizerunku oraz odnawiają wnętrza mieszkań, które kojarzą się z eksmałżonkami. Program niezwykle przypadł widzom do gustu, dlatego też kierownictwo stacji TVN Style zdecydowało, że będzie miał swoją kontynuację w wiosennej ramówce.

– Każde pozytywne przyjęcie jest zawsze czymś wspaniałym dla autorów programu. Nie ukrywam, że wierzyłam w ten pomysł od samego początku, ponieważ przeszłam przez to i wiem, że nawet jeżeli są trudne i bolesne zakręty w życiu, to gdzieś na końcu pojawia się światło. I zawsze starałam się iść ku temu światłu z takim poczuciem, że coś dobrego jednak w życiu będzie za chwilę, że to złe minie. Z tym doświadczeniem łatwiej mi było podejść do moich bohaterów i powiedzieć: Kochani, wam się też uda – mówi agencji Newseria Agata Młynarska, dziennikarka.

Młynarska wspiera bohaterów swojego programu i stara się im wytłumaczyć, że w życiu nie ma sytuacji bez wyjścia, że nic nie jest tylko czarne albo białe. Z każdego niepowodzenia trzeba natomiast wyciągnąć lekcję na przyszłość.

– Mówię im, zobaczcie, miałam w życiu tak, wy macie teraz tak, spójrzcie na swoje życie pozytywnie i zobaczcie, co można dobrego zrobić, żeby żyło wam się lepiej, żeby coś zmienić. W to zawsze wierzyłam, że taka serdeczność i umiejętność dzielenia się własnym doświadczeniem musi zaowocować czymś dobrym, tylko ten ktoś musi chcieć – mówi Agata Młynarska.

Dziennikarka tłumaczy, że bohaterowie pierwszej edycji programu „Ex-tra zmiana” z nadzieją patrzyli w przyszłość i wierzyli w nowe otwarcie.

– Oni naprawdę bardzo już chcieli coś zrobić ze swoim życiem i przeważnie pod wpływem impulsu zdecydowali się wysłać zgłoszenie na casting. Tylko jeden bohater, chłopak, powiedział, że zainspirowały go historie bohaterek i że on też pomyślał, że może być jednym z bohaterów tego programu – mówi Agata Młynarska.

Agata Młynarska wyjaśnia, że każdy przypadek jest inny i nie można udzielać takich samych rad wszystkim osobom, bo coś, co może zmotywować jednego, drugiego może całkowicie zniechęci.

– Trudno jest powiedzieć, jakie błędy są najczęściej popełniane. Największym bez wątpienia jest kompletna utrata wiary we własne siły i we własne możliwości. Takiego błędu popełniać nie wolno, chociażby ci cały świat mówił dookoła, że źle robisz i że sobie nie poradzisz, ty musisz wierzyć w to, że sobie dasz radę, bo bez tej wiary nie przejdziesz przez to. Czasami potrzebny jest ktoś obok, kto cię w tym wesprze, kto ci pomoże, ale nawet choćby czasami było sto takich osób, to jeśli ty tego naprawdę nie czujesz, to ci się nie uda, więc namawiam do tego, żeby znaleźć w sobie tę siłę – mówi Agata Młynarska.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.