Newsy

Agata Młynarska: teraz jest mój czas

2014-02-18  |  07:20
Agata Młynarska wierzy, że wszystko co najlepsze w życiu jeszcze przed nią i czeka na kolejne życiowe wyzwania. W ubiegłym roku w jej życiu zaszły wielkie zmiany. Dziennikarka dostała w TVP1 własny program publicystyczny „Świat się kręci”. W życiu prywatnym znalazła nową miłość biznesmena Przemysława Schmidta, z którym się związała.

– Mam takie poczucie, że to jest ten czas, i mam pełną świadomość odpowiedzialności za słowa, które się mówi. Jeżeli mówisz, że wszystko, co przed tobą jeszcze się wydarzy fajnego i dobrego, to jest taka energia, którą się wysyła, która gdzieś w kosmosie krąży i to do ciebie wraca – powiedziała Agata Młynarska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Ostatni rok był dla Agaty Młynarskiej przełomowy. Po sześciu latach pracy w telewizji Polsat, dziennikarka przyjęła propozycję prowadzenia codziennego publicystycznego programu na żywo „Świat się kręci” i przeszła do TVP. W rozmowach z dziennikarzami wielokrotnie mówiła, że to jest dla niej wielkie wyzwanie zawodowe. Program będzie kontynuowany w wiosennej ramówce. Agata Młynarska zdradza, że znajdą się w nim nowe cykle.

– Pojawi się cykl ze wspomnieniami z 50 lat festiwalu w Opolu. Będą też spotkania z profesorem Bralczykiem w cyklu „Mówi się”. Będziemy mieć również kolejny bardzo ciekawy cykl o ludziach, którzy mieli odwagę zmieniać Polskę poprzez swoją postawę, poprzez swoje myślenie – wylicza Agata Młynarska.

Prywatne życie gwiazdy również się zmieniło. Dziennikarka obecnie jest związana z biznesmenem Przemysławem Schmidtem i jak donoszą plotkarskie media, podobno para chce się pobrać już na Wielkanoc. Agata Młynarska nie komentuje jednak tych doniesień. 23 marca dziennikarka skończy 48 lat.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.