Newsy

Agnieszka Cegielska zaprojektowała czekoladową pisankę na aukcję dla chorych dzieci

2014-04-16  |  07:10
Agnieszka Cegielska przyłączyła się do przedświątecznej akcji charytatywnej „Mistrzowskie Talenty w służbie dzieciom. Moc czekoladowej pisanki!”. Wielkanocne dzieła sztuki zaprojektowane przez gwiazdy, a wykonane przez mistrzów cukiernictwa już trafiły na licytację. Dochód ze sprzedaży czekoladowych jaj zostanie przeznaczony na pomoc dzieciom z Fundacji „Mają przyszłość”. 
 
Prezenterce nadchodzące święta kojarzą się przede wszystkim z wiosną, dlatego pisanka firmowana jej nazwiskiem jest ozdobiona barwnymi kwiatami.

Święta wielkanocne to zawsze wiosna, zieleń, takie niezwykłe kolory, tulipany. Pomyślałam sobie, że ta pisanka będzie taka polska, tradycyjna, wiosenna. Myśląc o tej pisance, wracałam myślami do domu, do tych najpiękniejszych chwil spędzanych w czasie świąt wielkanocnych. Chciałam, żeby ona była po prostu bardzo optymistyczna – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Agnieszka Cegielska, prezenterka telewizyjna.

Do akcji włączyli się także: Pierwsza Dama – Anna Komorowska, Małgorzata Ostrowska, Joanna Przetakiewicz, Maja Popielarska, Agnieszka Szulim i Damian Aleksander.

Fajne jest to, że każdy z nas nie wiedział, jak będzie wyglądała pisanka zaprojektowana przez inne osoby. Te pisanki są tak bardzo różne, co też ma swój urok niepowtarzalny. I to jest ta wartość dodana, że nie ma dwóch takich samych pisanek – mówi Agnieszka Cegielska.

Kolekcję licytowanych pisanek można obejrzeć w Domu Handlowym VITKAC przy ul. Brackiej w Warszawie. Aukcja kończy się w najbliższy piątek.

Fundusze z wylicytowanych pisanek zostaną przeznaczone na pomoc dla podopiecznych Fundacji „Mają Przyszłość” – dodaje Agnieszka Cegielska.

Agnieszka Cegielska chętnie angażuje się w działalność charytatywną i często wspiera potrzebujących. Pełni także funkcję ambasadorki Fundacji "Szkoła Otwartych Serc" w Malborku. Za dotychczasową działalność prezenterka została dwukrotnie uhonorowana „Gwiazdą Dobroczynności”.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.