Mówi: | Agnieszka Cegielska |
Funkcja: | prezenterka |
Agnieszka Cegielska zaprojektowała czekoladową pisankę na aukcję dla chorych dzieci
– Święta wielkanocne to zawsze wiosna, zieleń, takie niezwykłe kolory, tulipany. Pomyślałam sobie, że ta pisanka będzie taka polska, tradycyjna, wiosenna. Myśląc o tej pisance, wracałam myślami do domu, do tych najpiękniejszych chwil spędzanych w czasie świąt wielkanocnych. Chciałam, żeby ona była po prostu bardzo optymistyczna – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Agnieszka Cegielska, prezenterka telewizyjna.
Do akcji włączyli się także: Pierwsza Dama – Anna Komorowska, Małgorzata Ostrowska, Joanna Przetakiewicz, Maja Popielarska, Agnieszka Szulim i Damian Aleksander.
– Fajne jest to, że każdy z nas nie wiedział, jak będzie wyglądała pisanka zaprojektowana przez inne osoby. Te pisanki są tak bardzo różne, co też ma swój urok niepowtarzalny. I to jest ta wartość dodana, że nie ma dwóch takich samych pisanek – mówi Agnieszka Cegielska.
Kolekcję licytowanych pisanek można obejrzeć w Domu Handlowym VITKAC przy ul. Brackiej w Warszawie. Aukcja kończy się w najbliższy piątek.
– Fundusze z wylicytowanych pisanek zostaną przeznaczone na pomoc dla podopiecznych Fundacji „Mają Przyszłość” – dodaje Agnieszka Cegielska.
Agnieszka Cegielska chętnie angażuje się w działalność charytatywną i często wspiera potrzebujących. Pełni także funkcję ambasadorki Fundacji "Szkoła Otwartych Serc" w Malborku. Za dotychczasową działalność prezenterka została dwukrotnie uhonorowana „Gwiazdą Dobroczynności”.
Czytaj także
- 2025-05-27: Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami
- 2025-06-27: Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
- 2025-06-02: Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek
- 2025-05-26: Maciej Pertkiewicz: Smartfony i komputery są bardzo dużą konkurencją dla książek. Bez odpowiedniej zachęty czy delikatnego przymusu dziecko samo nie sięgnie po lekturę
- 2025-03-31: W cyfrowym świecie spada umiejętność koncentracji. Uważność można ćwiczyć od najmłodszych lat
- 2025-04-08: Blisko 10 mln Ukraińców nie ma dostępu do wody pitnej lub infrastruktury sanitarnej. Na jej odbudowę potrzeba 11,3 mld dol.
- 2025-03-13: Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych
- 2025-03-05: KE pracuje nad planem działań dla przemysłu motoryzacyjnego. Eksperci widzą dla niego przyszłość w technologiach bezemisyjnych
- 2025-02-25: Trwa nabór wniosków do programu dopłat do elektryków. Bez zmiany systemu podatków może być krótkotrwałym mechanizmem wsparcia rynku
- 2025-02-06: Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.