Newsy

Agnieszka Hyży: Maciek Dowbor i Piotr Gąsowski w pierwotnej wersji „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” stworzyli wyrazisty i ciekawy duet. Będzie ciężko z tym rywalizować

2024-08-22  |  06:16

Prezenterka zaznacza, że będzie się starała wprowadzić do programu „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” pewien powiew świeżości i kobiecy punkt widzenia. I choć z podziwem patrzyła na poczynania swojego poprzednika – Macieja Dowbora, to nie zamierza naśladować jego stylu prowadzenia show, tylko zrobić to po swojemu. Cieszy się natomiast, że tak samo jak w programie śniadaniowym „Halo tu Polsat” w muzycznym show będzie miała przyjemność pracować z Maciejem Rockiem. Zdaniem Agnieszki Hyży pomysł producentów na mieszany duet w „TTBZ” jest strzałem w dziesiątkę.

Kiedy Maciej Dowbor pożegnał się z Polsatem, a stacja nie zamierzała rezygnować z kolejnej edycji „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, prezenterka zastanawiała się, kto zajmie miejsce tego doświadczonego dziennikarza, i miała w tej kwestii pewne przemyślenia. Szybko się okazało, że pomysł produkcji show na nowy kształt programu jest zbieżny z jej spostrzeżeniami.

– Jak usłyszałam, że będą zmiany w tym programie, to pomyślałam sobie, że dobrze by było, żeby postawili na kobietę, dlatego że ciężko będzie mężczyznę porównywać do mężczyzny. Maciek Dowbor i Piotr Gąsowski w pierwotnej wersji stworzyli tak wyrazisty, ciekawy duet, że naprawdę będzie ciężko z tym rywalizować, Maciek Rock oczywiście świetnie się w to wkomponował, ale pomyślałam, że niech to będzie kobieta. Więc jak zadzwonił telefon od dyrektora Miszczaka, to pomyślałam „uważaj, o czym myślisz”. Bardzo się jednak cieszę, że ten pomysł wprowadzono w życie i już nawet nie chodzi o to, że to jestem ja – mówi agencji Newseria Lifestyle Agnieszka Hyży.

Prezenterka zamierza dać z siebie wszystko, bo zależy jej na tym, by zarówno kierownictwo stacji, jak i widzowie nie czuli się zawiedzeni. Jak zapewnia, szybko odnalazła się w tym formacie i już wie, w jakim kierunku powinna iść.

– Bardzo się cieszę, jesteśmy już na planie zdjęciowym w trakcie nagrań, w związku z tym już wiem, z czym to się je. Ekipa, produkcja przyjęła mnie absolutnie fantastycznie, jest bardzo miło. Robię to, co lubię najbardziej, czyli jest mnie więcej w rozmowach z uczestnikami, bo Maciek Dowbor robił wyśmienicie rozmowy przez ponad 10 lat przez 20 edycji – mówi.

W nagraniach do 21. edycji muzycznego show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” bierze także udział dwójka nowych jurorów: Justyna Steczkowska i Stefano Terrazzino, którzy dołączyli do Małgorzaty Walewskiej i Piotra Gąsowskiego. Bohaterami jesiennej odsłony programu będą: Aleksander Sikora, Patrycja Kazadi, Reni Jusis, Barbara Wypych, Joanna Osyda, Bartek Wrona, Damian Kret i Jakub Szyperski.

– Znam ten program, ponieważ przez kilka sezonów prowadziłam „Kulisy”, więc wiem, jak on jest zorganizowany i jak to jest trudny program dla uczestników, ale jestem bardzo ciekawa tej serii. Na ten moment moje odczucia są bardzo, bardzo pozytywne. Uczestnicy są otwarci, mili i zdolni, tak że mam nadzieję, że to będzie też dla widzów miła edycja – dodaje Agnieszka Hyży.

Pierwszy odcinek nowego sezonu programu „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” będzie można obejrzeć na antenie Polsatu w piątek 6 września o godz. 19:55.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy

Tomasz Tylicki: Moje psy raz mieszkają u mnie, raz u moich rodziców. Tak sobie po prostu wędrują i jest im dobrze

Prezenter podkreśla, że szczególne miejsce w jego sercu zajmują dwa pupile: Lola i Kiko, ale teraz więcej czasu psiaki spędzają u jego rodziców, bo liczne obowiązki rodzinne i zawodowe nie pozwalają mu na to, by poświęcił im tyle uwagi, ile potrzebują. Tomasz Tylicki zapewnia jednak, że gdy synek trochę podrośnie, a on zrealizuje pewien życiowy plan, to w przyszłości znajdzie sposób na to, aby czworonogi były z nimi na stałe.

Handel

Lekarze apelują o uregulowanie rynku saszetek z nikotyną. Na ich szkodliwe działanie narażona jest głównie młodzież

Saszetki z nikotyną są dostępne na rynku od kilku lat, ale nadal nie ma żadnych unijnych ani krajowych regulacji dotyczących ich oznakowania, reklamy czy sprzedaży. To powoduje, że tzw. pouches są bardzo łatwo dostępne, bez większych problemów można je kupić nawet przez internet, co przekłada się na ich rosnącą popularność, także wśród dzieci i młodzieży. Eksperci apelują o pilne uregulowanie tego rynku.