Newsy

Alicja Węgorzewska: W projekcie „Virtuosos V4+” byłam w jury z Placido Domingo i Hauserem. Ten program ma ogromną przyszłość

2021-10-28  |  06:06

Śpiewaczka podkreśla, że w najnowszej edycji talent show „Virtuosos V4+” będzie można zobaczyć wiele młodych, niezwykle utalentowanych osób. Dzięki udziałowi w programie nie tylko mają szansę pokazać się szerokiej widowni, ale także mogą doskonalić swój warsztat wokalny pod okiem fachowców. Cel strategiczny programu jest zgodny z trzema priorytetami Grupy Wyszehradzkiej: kultura, młodość i edukacja. W jury ponownie zasiądą uznani artyści z całego świata.

„Virtuosos V4+” dedykowany jest młodym, zdolnym wykonawcom z państw Grupy Wyszehradzkiej: Polski, Czech, Węgier i Słowacji, a także gościnnie z Serbii. Program realizowany jest na Węgrzech, a jego celem jest promocja muzyki klasycznej i dzielenie się muzycznymi tradycjami krajów Europy Środkowej.

– Najnowsza edycja będzie na jesieni, ale nie mogę niczego ujawnić, co się działo, dopóki nie będzie emisji. Powiem tylko, że projekt pięknie kwitnie, zgłasza się coraz więcej wspaniałej młodzieży, utalentowanej i dzięki temu programowi mają naprawdę solidną promocję, ale także wspieranie warsztatowe – mówi agencji Newseria Lifestyle Alicja Węgorzewska, śpiewaczka operowa, dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej.

Producentom udało się skutecznie spopularyzować program na Węgrzech. Dzięki niemu nawet ci, którzy nie słuchali muzyki klasycznej, zaczęli zwracać uwagę na jej twórców. Alicja Węgorzewska przyznaje, że to dla niej zaszczyt być jurorką w talent show realizowanym na najwyższym poziomie.

– Bardzo się cieszę, że mogłam usiąść w panelu jurorskim obok takich gwiazd jak Placido Domingo czy Hauser. Ten program ma ogromną przyszłość. A my zobaczymy, tak jak w tym roku na drugiej edycji Mozart Junior zobaczyliśmy zeszłorocznych zwycięzców, tak w przyszłym roku na Mozart Junior trzeciej edycji zobaczymy tegorocznych laureatów konkursu „Virtuosos” – mówi śpiewaczka.

Poprzednią odsłonę programu „Virtuosos V4+” pod koniec ubiegłego roku mogli również oglądać widzowie w Polsce, na antenie TVP Kultura.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Dom i ogród

Media i PR

Rynek reklamy ma już za sobą kryzys związany z pandemią. Wydatki w internecie przekraczają już budżety na TV

Budżety reklamowe wróciły do poziomów sprzed kryzysu wywołanego pandemią koronawirusa. Wartość rynku reklamowego w Polsce po trzech kwartałach tego roku wyniosła blisko 7,2 mld zł, co oznacza wzrost o 18 proc. w stosunku do roku ubiegłego i 4,5 proc. względem 2019 roku. Dwucyfrowe wzrosty zanotowały internet, telewizja, radio i outdoor. Najszybciej rosną wydatki na reklamę online – wynika z danych Publicis Groupe Polska. Wzrosty w tym segmencie napędza rosnąca popularność zakupów w sieci i platform VOD. Internet wyprzedził już telewizję i został liderem polskiego rynku reklamowego.

Transport

40 proc. awarii aut jest spowodowanych przez niesprawny akumulator. Jego kontrola zalecana jest przynajmniej raz na trzy miesiące

Każdego roku zimą rośnie liczba awarii samochodów wywołanych niesprawnym akumulatorem. Wynika to zarówno z wahań temperatur, jak i faktu, że w tym okresie kierowcy korzystają z dodatkowych funkcji pobierających moc, takich jak podgrzewane fotele czy szyby. W ciągu ostatniego roku obciążające dla akumulatorów były też lockdowny spowodowane pandemią COVID-19, w trakcie których samochody były wykorzystywane tylko sporadycznie albo na krótkich dystansach. Dlatego kierowcom zaleca się, aby przed nadejściem zimy zawczasu sprawdzili stan swojego akumulatora, zamiast narażać się na awarię, konieczność interwencji pomocy drogowej i związane z tym koszty.