Mówi: | Andżelika Piechowiak |
Funkcja: | aktorka |
Andżelika Piechowiak niczym Lady Gaga już wkrótce w spektaklu „Tamta Pani”
Andżelika Piechowiak niechętnie dzieli się szczegółami związanymi ze swoim najnowszym projektem. Agencji informacyjnej Newseria Lifestyle aktorka zdradziła jedynie, że „Tamta Pani” zrealizowana została z największą dbałością o szczegóły wizualne.
– Gram tam bardzo specyficzną rolę. Akcja rozgrywa się w nietypowym miejscu, więc moja bohaterka będzie miała oryginalną fryzurę, trochę w stylu Lady Gagi. Mam nadzieję, że oprócz podziwiania naszej gry aktorskiej, będzie na co popatrzeć od strony wizualnej – mówi aktorka.
Piechowiak gra w otoczeniu samych mężczyzn. Na scenie partnerują jej Tomasz Sapryk, Bartosz Żukowski, Arkadiusz Janiczek, Krzysztof Kiersznowski, Marek Kępiński i Jerzy Łapiński.
– To są aktorzy wielkiej klasy. Z dużym podziwem i zainteresowaniem przyglądam się ich pracy. Do tej pory z tego całego grona grałam tylko z Arkiem Janiczkiem, więc dopiero teraz mogę podziwiać warsztat pozostałych aktorów. To fantastyczne doświadczenie mieć okazję podpatrywać mistrzów – chwali kolegów po fachu gwiazda.
„Tamta Pani” opisywana jest jako czarna komedia, która opowiada opowiadająca o niewylewających za kołnierz pracownikach kostnicy, którzy pewnego dnia zauważają, że zmarli w ich prosektorium zaczynają mówić. Spektakl będzie można oglądać na deskach teatru Capitol od marca 2014 roku.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.