Mówi: | Andżelika Piechowiak |
Funkcja: | aktorka |
Andżelika Piechowiak niczym Lady Gaga już wkrótce w spektaklu „Tamta Pani”
Andżelika Piechowiak niechętnie dzieli się szczegółami związanymi ze swoim najnowszym projektem. Agencji informacyjnej Newseria Lifestyle aktorka zdradziła jedynie, że „Tamta Pani” zrealizowana została z największą dbałością o szczegóły wizualne.
– Gram tam bardzo specyficzną rolę. Akcja rozgrywa się w nietypowym miejscu, więc moja bohaterka będzie miała oryginalną fryzurę, trochę w stylu Lady Gagi. Mam nadzieję, że oprócz podziwiania naszej gry aktorskiej, będzie na co popatrzeć od strony wizualnej – mówi aktorka.
Piechowiak gra w otoczeniu samych mężczyzn. Na scenie partnerują jej Tomasz Sapryk, Bartosz Żukowski, Arkadiusz Janiczek, Krzysztof Kiersznowski, Marek Kępiński i Jerzy Łapiński.
– To są aktorzy wielkiej klasy. Z dużym podziwem i zainteresowaniem przyglądam się ich pracy. Do tej pory z tego całego grona grałam tylko z Arkiem Janiczkiem, więc dopiero teraz mogę podziwiać warsztat pozostałych aktorów. To fantastyczne doświadczenie mieć okazję podpatrywać mistrzów – chwali kolegów po fachu gwiazda.
„Tamta Pani” opisywana jest jako czarna komedia, która opowiada opowiadająca o niewylewających za kołnierz pracownikach kostnicy, którzy pewnego dnia zauważają, że zmarli w ich prosektorium zaczynają mówić. Spektakl będzie można oglądać na deskach teatru Capitol od marca 2014 roku.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.