Mówi: | Aneta Glam-Kurp |
Funkcja: | uczestniczka programu „Królowa przetrwania” |
Aneta Glam-Kurp: Tym razem święta i sylwestra spędzimy w Miami. W domu zawsze mamy szampana na 800 osób
Uczestniczka programu „Królowa przetrwania” podkreśla, że zazwyczaj Boże Narodzenie spędzała w bikini na plaży, ale tym razem ze względu na projekty zawodowe swojego partnera zmuszona była zmienić plany. Przyjęła więc zaproszenie od znajomych w Miami i będzie świętować w tradycyjny sposób. Z kolei w rewanżu na sylwestra zaprasza gości do swojego domu.
– Tym razem dla odmiany święta i sylwestra spędzimy w Miami, bo zazwyczaj jesteśmy w bikini na plaży w Saint-Barthélemy, tak jak w zeszłym roku czy dwa lata temu, ale dlatego że George teraz dużo podróżuje w sprawie swojego wynalazku na wyspy, ponieważ on tam buduje takie wielkie anteny i musi być w izolacji, żeby nie było tam różnych szumów. Nie było go długo w Miami i nie chce znowu podróżować, więc zostaniemy w Miami, będą święta u znajomych w bardzo ładnym, tradycyjnym, europejskim domu – mówi agencji Newseria Lifestyle Aneta Glam-Kurp.
Z kolei huczną sylwestrową imprezę uczestniczka nowego programu „Królowa przetrwania” planuje zorganizować w swojej rezydencji. Wraz z partnerem chcą się dobrze bawić w gronie znajomych i z doświadczenia wiedzą, że raczej nie będzie to kameralna impreza.
– Zazwyczaj jak mówię, że będzie mała impreza, to zapraszam 100 osób, a pojawia się 500. Jak mówię, że duża, to zapraszam 400 osób, a pojawia się 800. Teraz postanowiłam zrobić kameralną, czyli zaproszę 50, a ile się pojawi, to nie wiadomo. Ale szampana zawsze jest u nas na 800 osób – dodaje.
Pod koniec grudnia Aneta Glam-Kurp zachęca do oglądania nowego programu z jej udziałem. W sercu Tajlandii uczestniczki skonfrontują się nie tylko z dziką naturą, ale również ze sobą. Panie sprawdzą, czy mają wolę walki, instynkt przetrwania i czy potrafią się ze sobą dogadać w ekstremalnych warunkach. Opuszczą swoją strefę komfortu na rzecz przygody, będą musiały przełamać swoje bariery i zmierzyć się z zadaniami wymagającymi odwagi, siły czy sprawności fizycznej. Premiera dwóch pierwszych odcinków show „Królowa przetrwania” na platformie Player 27 grudnia, a emisja na antenie TVN7 – 28 i 29 grudnia.
Czytaj także
- 2024-11-15: Rok regularnej aktywności fizycznej wydłuża życie w zdrowiu o co najmniej rok. Zmniejsza też absencję chorobową w pracy
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
- 2024-11-21: Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
- 2024-11-12: Polskę czeka boom w magazynach energii. Rząd pracuje nad nowymi przepisami
- 2024-11-14: Artur Barciś: Wystawy sklepowe są już świąteczne – to jest biznes. Jednak kolędy słuchane od listopada zaczynają się nudzić
- 2024-11-08: Samorządy inwestują w mieszkania dla studentów i absolwentów. Chcą w ten sposób zatrzymać odpływ młodych ludzi
- 2024-11-05: Leczenie okulistyczne coraz skuteczniejsze. Pomagają w tym inwestycje w infrastrukturę i nowe technologie
- 2024-10-15: Klaudia Carlos: Nie myślę o konkurowaniu z innymi formatami. „Pytanie na śniadanie” jest programem interdyscyplinarnym i wielopokoleniowym
- 2024-10-30: Kompetencje społeczne są kluczowe w świecie pełnym ekranów. Można je rozwijać już u przedszkolaków
- 2024-11-06: Martyna Wojciechowska: Cudownie mieć 50 lat, wiedzieć, czego się chce i czego się na pewno nie chce. To dla mnie bardzo dobry czas
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.