Mówi: | Anna Kalczyńska |
Funkcja: | dziennikarka |
Anna Kalczyńska: Ostatni rok dał mi duży oddech i dziś już oglądam „Dzień Dobry TVN” z dystansem. Zmiany doceniamy po jakimś czasie
Prezenterka nie ukrywa, że na początku trudno było się jej pogodzić ze zmianami kadrowymi w „Dzień Dobry TVN”, bo dobrze czuła się w tym formacie śniadaniowym i wiązała z nim duże nadzieje. Teraz jednak, patrząc na wszystko z perspektywy czasu, zdążyła się już przekonać, że ta zmiana na ścieżce zawodowej była jej potrzebna, bo dała motywację do działania na innych płaszczyznach. Anna Kalczyńska ma już nową pracę. Wkrótce na portalu Goniec.pl będzie miał premierę jej autorski program o tematyce geopolitycznej.
Przygoda Anny Kalczyńskiej z „Dzień Dobry TVN” zakończyła się rok temu. Gospodyni śniadaniówki nie kryła wtedy zaskoczenia tą decyzją kierownictwa stacji. Na Twitterze napisała wówczas: „Och, jaka wolność! Po ośmiu latach odchodzę z programu, któremu dałam wszystko, co mogłam. Ustawianie życia pod grafik, nagłe zastępstwa, moja twarz, kilka razy poobijana… i dziś jest ten dzień, kiedy oddycham głęboko. Do zobaczenia!”. Teraz zaznacza, że ta sytuacja dała jej wiele do myślenia.
– Często słyszę takie pytanie: jak tam, czy nie tęsknię za „Dzień Dobry TVN”, ale muszę powiedzieć, że ten rok dał mi bardzo duży oddech i perspektywę, która dopiero dzisiaj pokazuje mi, że życie faktycznie przepełnione jest zmianami, że te zmiany są naturalne i zawsze powinny być wpisane we wszystkie nasze przedsięwzięcia. Gdzieś tam z tyłu głowy trzeba o tym pamiętać, nawet jeżeli czasami trudno nam się z tym pogodzić, to te zmiany są nieuniknione i albo my je podejmujemy, albo podejmują je za nas inni, ale rzeczywiście doceniamy je dopiero po jakimś czasie – mówi agencji Newseria Lifestyle Anna Kalczyńska.
Jak przekonuje, teraz już nie żałuje, że nie prowadzi porannego programu stacji TVN. Emocje opadły, pojawiły się nowe spostrzeżenia i przemyślenia, które rzuciły na tę sytuację zupełnie inne światło.
– Sama pewnie bym się nie odważyła na tę zmianę, a ta zmiana gdzieś dokonała się za mnie. I mimo że brakuje mi tego programu na co dzień, w takim sensie, że jest to jednak bardzo bliski mi program, bo czułam się jego częścią, współtworzyłam go, to jednak dzisiaj naprawdę wiem, że jestem zupełnie w innym miejscu. Podejmuję swój nowy projekt i dopiero teraz widzę, jak bardzo naturalnie czuję się w innej tematyce, więc już dzisiaj oglądam „Dzień Dobry TVN” z dystansem – mówi.
Anna Kalczyńska podkreśla, że jest podekscytowana nowym projektem zawodowym. Rozpoczęła bowiem współpracę z firmą Iberion, wydawcą m.in. portalu Goniec.pl, gdzie poprowadzi autorski program o tematyce geopolitycznej. Już na portalu Goniec.pl można przeczytać komentarze Anny Kalczyńskiej dotyczące bieżących wydarzeń na arenie międzynarodowej.
Czytaj także
- 2024-11-15: Rok regularnej aktywności fizycznej wydłuża życie w zdrowiu o co najmniej rok. Zmniejsza też absencję chorobową w pracy
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
- 2024-11-21: Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
- 2024-11-12: Polskę czeka boom w magazynach energii. Rząd pracuje nad nowymi przepisami
- 2024-11-14: Odwożenie dzieci do szkoły samochodem nie bez wpływu na jakość powietrza. Wielu rodziców tylko po to uruchamia auto
- 2024-11-08: Samorządy inwestują w mieszkania dla studentów i absolwentów. Chcą w ten sposób zatrzymać odpływ młodych ludzi
- 2024-11-05: Leczenie okulistyczne coraz skuteczniejsze. Pomagają w tym inwestycje w infrastrukturę i nowe technologie
- 2024-10-15: Klaudia Carlos: Nie myślę o konkurowaniu z innymi formatami. „Pytanie na śniadanie” jest programem interdyscyplinarnym i wielopokoleniowym
- 2024-10-30: Kompetencje społeczne są kluczowe w świecie pełnym ekranów. Można je rozwijać już u przedszkolaków
- 2024-11-06: Martyna Wojciechowska: Cudownie mieć 50 lat, wiedzieć, czego się chce i czego się na pewno nie chce. To dla mnie bardzo dobry czas
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.