Newsy

Anna Piszczałka ostatnie dwa miesiące chodziła na pokazach w Mediolanie

2013-11-20  |  10:00
Anna Piszczałka ostatnie dwa miesiące spędziła w Mediolanie, gdzie pracowała jako modelka. Pozowała do sesji zdjęciowych, chodziła po wybiegu. Efekty jej pracy publikowane będą we włoskich magazynach. W Polsce będzie można je zobaczyć na Facebooku gwiazdy.

Anna Piszczałka zasłynęła głównie dzięki programowi "Top model. Zostań modelką". Modelka dotarła do finału pierwszej edycji programu i postanowiła na stałe związać się z modą. W rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Piszczałka wyznała, że przez ostatnie dwa miesiące pracowała we Włoszech. Nie była to jednak praca z największymi fotografami i projektantami branży modowej. Modelka postawiła na rozbudowanie swojego portfolio.

Sesje nie były do znanych magazynów, bardziej tak pod kątem i dla mnie do portfolio, dla fotografa w kwestii doświadczenia – przyznała Piszczałka.

Modelka we Włoszech chodziła również po wybiegu, jednak nie na pokazach mody znanych na całym świecie projektantów.

Dużo pracowałam, jestem zadowolona – podsumowuje wyjazd Piszczałka.

Efekty pracy modelki w Mediolanie można zobaczyć na Facebooku.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.