Mówi: | Anna Wendzikowska |
Funkcja: | dziennikarka, aktorka |
Anna Wendzikowska o spotkaniu z Bradem Pittem: amerykańskie gwiazdy mają więcej pokory i profesjonalizmu
Anna Wendzikowska jako jedna z nielicznych polskich dziennikarek miała okazję spotkać się niedawno z Bradem Pittem. Dla niej możliwość przeprowadzenia wywiadu z idolem z czasów młodości była spełnieniem zarówno osobistego, jak i zawodowego marzenia. Według Wendzikowskiej Pitt jest niezwykle skromny i serdeczny oraz ma dużo więcej pokory niż niejedna polska gwiazda.
Dziennikarka spotkała się z Pittem tuż po tym, kiedy do sieci dotarła informacja, że aktor poślubił swoją długoletnią partnerkę Angelinę Jolie. Wendzikowska wraz z grupa międzynarodowych dziennikarzy czekających na spotkanie z aktorem była jedną z pierwszych osób, które dostrzegły na palcu gwiazdora obrączkę.
– To był moment, kiedy w internecie po raz pierwszy pojawiła się informacja, że Brad Pitt i Angelina Jolie wzięli ślub. Miałam wrażenie, że jestem w oku cyklonu i na gorąco wszystko widzę, śledzę i komentuję. Byliśmy razem z kolegami dziennikarzami pierwszymi osobami, które zobaczyły tę obrączkę u niego na palcu. Było to bardzo zabawne, bo do wszystkich moich znajomych dzwonili z mediów z ich krajów, wypytując o wszystkie możliwe szczegóły, żeby móc zamieścić komentarz na gorąco – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Anna Wendzikowska.
Brad Pitt to jeden z najbardziej cenionych przez Wendzikowską aktorów oraz jej idol z czasów, kiedy jako nastolatka oglądała przełomowe filmy z jego udziałem: „Thelmę i Louise”, „Siedem” czy „Joe Black”. Spotkanie z nim było dla dziennikarki bardzo emocjonalnym przeżyciem.
– Kiedy przeprowadza się wywiad z kimś, kto jest bliski sercu, to jest to coś bardzo surrealistycznego. Z jednej strony gdzieś człowiek ma ochotę zachować profesjonalizm, zadać pytania, spełnić swoje zadanie, a z drugiej strony odzywa się w nim ten nastolatek i który mówi: „Jezu, Brad Pitt!”. I miałam takie kilka sekund, kiedy popatrzyłam na niego i wszystko się zatrzymało. Musiałam się opanować – mówi dziennikarka.
Po skończonym wywiadzie Wendzikowska zdecydowała się jednak przytulić do ukochanego aktora. Zrobiła sobie z nim również zdjęcie, które zamieściła na swoim profilu na Instagramie.
Według relacji dziennikarki Brad Pitt jest niezwykle ciepłą i otwartą osobą, która starała się z każdym z rozmówców nawiązać osobistą relację. Wendzikowska uważa, że amerykańscy aktorzy mają do siebie dużo większy dystans niż niektóre polskie gwiazdy.
– Mają więcej pokory i profesjonalizmu. Nie wiem, czy to jest tak, że oni rzeczywiście myślą tak dobrze o wszystkich dookoła i nie wywyższają się, czy tylko rozumieją, że to dobrze robi ich wizerunkowi, żeby sprawiać takie wrażenie. Ale to tak naprawdę nie ma znaczenia. Bo z punktu widzenia dziennikarza, który idzie tam, żeby zrobić dobry wywiad, obydwu stronom powinno na tym zależeć, żeby ten wywiad był dobry. Mnie nie obchodzi, czy ta osoba rzeczywiście mnie lubi, czy rzeczywiście chce być dla mnie miła – mówi Wendzikowska.
Filmografię Brada Pitta zamyka „Furia” w reżyserii Davida Ayera. Film trafi na ekrany polskich kin 24 października.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.