Mówi: | Maja Sablewska |
Funkcja: | stylistka |
Będzie kolejna edycja programu „Sablewskiej sposób na modę”
Maja Sablewska nie ukrywa, że autorski program poświęcony modzie był od dawna jej marzeniem. Cieszy ją więc sukces tej edycji i decyzja szefów stacji o kontynuacji formatu.
– Ten rok był dość ciężki dla mnie pod wieloma względami, ale na szczęście moje dziecko, które się urodziło, czyli program złapał za serca Polki i strasznie za to dziękuję. Przygotowuje teraz drugi sezon, właśnie jestem na etapie castingów – mówi w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Maja Sablewska, stylistka.
Była menadżerka gwiazd w programie dzieli się z uczestniczkami swoim doświadczeniem w zakresie stylizacji i daje wskazówki niezadowolonym ze swojego wyglądu. Moda jest tutaj pretekstem do szczerych i odważnych rozmów niemal na każdy temat. Każdy odcinek ma jedną główną bohaterkę. W trakcie castingów Maja Sablewska stara się wybierać te panie, które rzeczywiście potrzebują pomocy i porady.
Stylistka już wkrótce chce zarezerwować swój czas tylko dla najbliższych. Zamierza wyłączyć telefon i cieszyć się rodzinną atmosferą.
– Zostawiam sobie taki czas dla rodziny, bo przez cały rok tego czasu mi brak. Zapomniałam nawet ostatnio o imieninach czy urodzinach mojej mamy. Jest tak, że kiedy jestem zabiegana, zapominam o wielu rzeczach i osobach, a nie powinnam. Kiedy są święta staram się wszystko nadrabiać, naprawdę zamieniam się w anioła – przyznaje Maja Sablewska.
Czytaj także
- 2025-04-15: 1 mln zł na innowacyjne rozwiązania dla miast. Granty mogą otrzymać naukowcy i start-upy
- 2025-04-09: Jeszcze większe wsparcie dla konkurencyjności i rozwoju polskiej gospodarki. BGK prezentuje nową strategię
- 2025-04-10: Nowa wersja programu Czyste Powietrze zwiększa wymagania wobec wykonawców instalacji. Nie wszystkie firmy są w stanie im sprostać
- 2025-03-28: Enea zapowiada kolejne zielone inwestycje. Do 2035 roku chce mieć prawie 5 GW mocy zainstalowanej w OZE
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-03-11: Dawid Kwiatkowski: W programie „MBtM” były wyznania miłości w moim kierunku. To było miłe, ale za uczestnikiem musi iść też dobra muzyka
- 2025-03-26: Patricia Kazadi: To będzie bardzo pracowita wiosna. Pracuję nad własną muzyką
- 2025-03-13: Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
- 2025-03-03: Sylwia Bomba: „Królowa przetrwania” to nie jest mój format. Nie lubię być blisko dram, nie lubię rywalizować na takim poziomie
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.