Newsy

Będzie kolejna edycja programu „Sablewskiej sposób na modę”

2013-12-13  |  09:00
Autorski program Mai Sablewskiej okazał się hitem jesiennej ramówki TVN Style. Program będzie więc kontynuowany. Obecnie stylistka jest na etapie przeprowadzania castingów i poszukiwania bohaterek. Nowe odcinki show „Sablewskiej sposób na modę” będzie można oglądać już na wiosnę. W tym sezonie program oglądało średnio 145 tysięcy widzów. Dużą popularnością cieszyły się również powtórki.

Maja Sablewska nie ukrywa, że autorski program poświęcony modzie był od dawna jej marzeniem. Cieszy ją więc sukces tej edycji i decyzja szefów stacji o kontynuacji formatu. 

– Ten rok był dość ciężki dla mnie pod wieloma względami, ale na szczęście moje dziecko, które się urodziło, czyli program złapał za serca Polki i strasznie za to dziękuję. Przygotowuje teraz drugi sezon, właśnie jestem na etapie castingów – mówi w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Maja Sablewska, stylistka.

Była menadżerka gwiazd w programie dzieli się z uczestniczkami swoim doświadczeniem w zakresie stylizacji i daje wskazówki niezadowolonym ze swojego wyglądu. Moda jest tutaj pretekstem do szczerych i odważnych rozmów niemal na każdy temat. Każdy odcinek ma jedną główną bohaterkę. W trakcie castingów Maja Sablewska stara się wybierać te panie, które rzeczywiście potrzebują pomocy i porady.

Stylistka już wkrótce chce zarezerwować swój czas tylko dla najbliższych. Zamierza wyłączyć telefon i cieszyć się rodzinną atmosferą.

– Zostawiam sobie taki czas dla rodziny, bo przez cały rok tego czasu mi brak. Zapomniałam nawet ostatnio o imieninach czy urodzinach mojej mamy. Jest tak, że kiedy jestem zabiegana, zapominam o wielu rzeczach i osobach, a nie powinnam. Kiedy są święta staram się wszystko nadrabiać, naprawdę zamieniam się w anioła – przyznaje Maja Sablewska.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Natalia Szroeder: Nie wiem jeszcze, czy poradzę sobie w roli prowadzącej. Ale uwielbiam nowe wyzwania

Wokalistka już niedługo zadebiutuje w roli prowadzącej muzycznego programu „The Four. Bitwa o sławę”. Tłumaczy, że zależy jej na rozwoju osobistym i zdobywaniu nowych umiejętności. Cieszy się więc, że będzie mogła spróbować swoich sił jako konferansjerka. Szroeder wyznaje, że na planie talent show panuje bardzo przyjazna atmosfera. Dzięki temu nie czuje nadmiernego stresu i może w pełni skoncentrować się na nowym wyzwaniu.

Psychologia

Arkadiusz Jakubik: Nie jestem typem wodzireja, który opowiada żarty i anegdoty z planu filmowego. Wolę obserwować i słuchać

Aktor w 2008 roku założył zespół muzyczny Dr Misio. Tłumaczy, że tworzenie muzyki jest dla niego sposobem na porozumiewanie się z fanami. Poprzez utwory może bowiem nawiązać z nimi emocjonalną więź. Ponadto koncerty pomagają Jakubikowi pozbyć się złych myśli. Szaleństwo na scenie traktuje jak psychoterapię, dzięki której zachowuje zdrowie psychiczne bez pomocy specjalisty.

Telekomunikacja

Co czwarty nastolatek doświadcza przemocy w internecie. Świadomość zagrożeń wśród rodziców jest wciąż niewystarczająca

Średnio co piąty nastolatek był ośmieszany, a co czwarty – wyzywany w internecie. Tymczasem aż 84 proc. rodziców sądzi, że ich dzieci nigdy nie doświadczyły w sieci słownej przemocy – wynika z badań NASK. Oprócz hejtu młodzież coraz powszechniej styka się też z takimi zagrożeniami jak patostreaming, treści pornograficzne czy fake newsy, a ich lista stale się wydłuża. Kluczem do obrony przed nimi jest edukacja i świadomość po stronie rodziców i nauczycieli. W tym celu w lutym – w ramach obchodów 16. Dnia Bezpiecznego Internetu – odbywa się w całej Polsce blisko 4 tys. inicjatyw na rzecz bezpieczeństwa młodych internautów.

 

Zagranica

Coraz więcej Polaków kupuje wakacyjne wycieczki kilka miesięcy przed wyjazdem. Sezon 2020 zapowiada się na bardziej udany niż ubiegłoroczny

Ponad 40 proc. Polaków rezerwuje swoje wakacje przynajmniej na dwa miesiące przed wylotem – wynika z analizy Travelplanet.pl. To oznacza, że coraz rzadziej decydujemy się na wyjazd last minute. Gwarancja najniższej ceny i większe poczucie bezpieczeństwa sprawiają, że turystom nie opłaca się czekać z decyzją do ostatniej chwili. Najchętniej wybieramy Grecję, Turcję, Egipt i Tunezję. Blisko 80 proc. Polaków decyduje się na all inclusive, chętniej w cztero- i pięciogwiazdkowych hotelach.