Newsy

Blogerzy modowi krytycznie o wyglądzie polskich mężczyzn

2013-10-15  |  09:00
Nie od dziś wiadomo, że w potyczkach z modą wielu mężczyzn potrzebuje asysty kobiet. Gdy na tę wojnę starają się iść sami, owocuje to dziwnymi kombinacjami i klasycznymi wpadkami. Najgorsze posunięcia, w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle, komentują polscy blogerzy modowi.

Oliver Waimea, twórca bloga VANITAs, uważa, że mężczyźni nie muszą opróżniać swoich szaf ze wszystkich ubrań. Najważniejszym jest, by umiejętnie dobierali części swojego ubioru.

– Niech mężczyźni nie wyrzucają niczego ze swoich szaf, zamiast tego niech po prostu kompletują garderobę tak, aby było ładnie – mówi bloger.

Waimea dodaje także, iż nie ma sensu śmiać się z najbardziej obciachowych stylizacji. Bowiem mogą one, zupełnie niespodziewanie, stać się zaskakująco modne.

– Ostatnio na wybiegach wykorzystano połączenie, z którego wszyscy się śmieją, czyli skarpety i sandały. Jeżeli więc ktoś potrafi się ładnie ubrać, to również i buty wspinaczkowe mogą stać się ciekawym elementem ubioru – uważa.

Bardziej radykalny w swoim osądzie był Patryk Strzała.

– W życiu nie założyłbym białych skarpetek do sandałów. Ciężko mi się także ubrać w musztardowe kolory. W ogóle nie czuję tego klimatu i nie podjąłbym się tego wyzwania – stwierdza Strzała.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.