Newsy

Blogerzy modowi krytycznie o wyglądzie polskich mężczyzn

2013-10-15  |  09:00
Nie od dziś wiadomo, że w potyczkach z modą wielu mężczyzn potrzebuje asysty kobiet. Gdy na tę wojnę starają się iść sami, owocuje to dziwnymi kombinacjami i klasycznymi wpadkami. Najgorsze posunięcia, w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle, komentują polscy blogerzy modowi.

Oliver Waimea, twórca bloga VANITAs, uważa, że mężczyźni nie muszą opróżniać swoich szaf ze wszystkich ubrań. Najważniejszym jest, by umiejętnie dobierali części swojego ubioru.

– Niech mężczyźni nie wyrzucają niczego ze swoich szaf, zamiast tego niech po prostu kompletują garderobę tak, aby było ładnie – mówi bloger.

Waimea dodaje także, iż nie ma sensu śmiać się z najbardziej obciachowych stylizacji. Bowiem mogą one, zupełnie niespodziewanie, stać się zaskakująco modne.

– Ostatnio na wybiegach wykorzystano połączenie, z którego wszyscy się śmieją, czyli skarpety i sandały. Jeżeli więc ktoś potrafi się ładnie ubrać, to również i buty wspinaczkowe mogą stać się ciekawym elementem ubioru – uważa.

Bardziej radykalny w swoim osądzie był Patryk Strzała.

– W życiu nie założyłbym białych skarpetek do sandałów. Ciężko mi się także ubrać w musztardowe kolory. W ogóle nie czuję tego klimatu i nie podjąłbym się tego wyzwania – stwierdza Strzała.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.