Newsy

Candy Girl przygotowuje się do biegu na 21 km. W ten weekend wystartuje w Biegu na Piątkę

2014-09-26  |  06:45

W najbliższą niedzielę wokalistka wystartuje w biegu na 5 km w ramach 36. PZU Maratonu Warszawskiego. Bieganie odkryła niedawno, ale już dziś planuje kolejne starty. W przyszłym roku chce wziąć udział w półmaratonie warszawskim, a zimowe miesiące planuje poświęcić na solidne przygotowanie do tego wydarzenia.

Candy Girl uprawia jogging od niedawna, ale przyznaje, że jest zachwycona tą formą aktywności fizycznej. Zdaniem wokalistki bieganie pozwala otworzyć umysł i skupić się na oddechu oraz odpowiedniej koordynacji ruchów. Jest też świetnym uzupełnieniem ćwiczeń siłowych, które Candy Girl uprawia regularnie od dawna. Gwiazda chętnie dzieli się swoimi osiągnięciami z fanami na Facebooku. Jej ostatni rekord to 11 km.

Ja z każdego takiego małego mojego rekordu się cieszę, ponieważ nigdy nie byłam przyzwyczajona do długiego biegania. Zazwyczaj było to bieganie pół godziny, wystarczyło mi, okej, super, czuję się świetnie. Natomiast teraz dochodzi do tego jeszcze utrzymanie tempa i oddechu, bardzo mnie to zaczęło kręcić – mówi Candy Girl w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

W najbliższą niedzielę wokalistka wystartuje w biegu na 5 km podczas 36. PZU Maratonu Warszawskiego. Bieg na Piątkę rozpocznie się o 9.30 na Moście Poniatowskiego. Candy Girl już planuje kolejne starty. W przyszłym roku zamierza wziąć udział w półmaratonie, czyli biegu na 21 km.

Myślę, że rok starczy, żeby się dobrze do tego przygotować i żeby zrobić dobry czas, bo właściwie na tym mi zależy, żeby były dobre czasy. Nie chodzi już tylko o to, by przebiec na przykład 21 km, ale by mieć świadomość, że miało się dobry czas – mówi Candy Girl.

Gwiazda przyznaje, że jeszcze kilka miesięcy temu nie rozumiała fenomenu joggingu w Polsce. Teraz uważa, że to świetny sposób na sprawdzenie samego siebie i pokonywanie własnych ograniczeń.

– To jest fajne, że sami siebie próbujemy mobilizować do tego, mamy jakąś dyscyplinę, bo jednak przez cały czas sobie mówimy: „kurczę, nie zatrzymuj się, leć dalej, jak stoisz na światłach, to sobie tuptaj, ręce sobie rozluźnij, natomiast leć dalej”. I to jest właśnie fajne, bo gdzieś tam kolejny raz udowadniam sobie, że jednak sama potrafię się do tego zmobilizować, ruszyć i pobiec – mówi Candy Girl.

Candy Girl to nie jedyna gwiazda, która weźmie udział w 36. PZU Maratonie Warszawskim. Do startu przygotowują się m.in. aktor Marcin Dorociński, dziennikarze Beata Sadowska oraz Maciej Kurzajewski. Maraton wystartuje w niedzielę, 28 września, o godzinie 9 rano, pół godziny później rozpocznie się Bieg na Piątkę.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.