Mówi: | Cleo |
Funkcja: | wokalistka |
Cleo: „The Voice Kids” to skarbnica talentów. Dzieci ocenia się najtrudniej
Niebawem na antenie Telewizji Polskiej będzie można oglądać „The Voice Kids 3”. Cleo, która zasiadała na fotelu jurorskim już w poprzedniej edycji programu przyznaje, że jest zaskoczona ilością utalentowanych osób, które przychodzą na przesłuchania. Uważa, że młodzi uczestnicy, podczas trwania talent show zdobywają wiele potrzebnych umiejętnością. Wokalistka obecnie dużo czasu spędza w studiu nagraniowym. W przyszłym roku planuje bowiem wydać dwie nowe płyty.
„The Voice Kids” odkrywa prawdziwe muzyczne talenty. To właśnie ten talent show pozwolił zaistnieć Roksanie Węgiel czy Wiktorii Gabor – zwyciężczyniom Eurowizji Junior. Cleo wyznaje, że gdy zaczynała swoją przygodę z byciem trenerem i jurorem w programie, nie spodziewała się aż tak dużej ilości zdolnych uczestników.
– „The Voice Kids” to niesamowity program, skarbnica talentów. Myślałam, że za którymś razem te talenty zaczną się kończyć, ale one się mnożą. To jest przepiękne, że mamy tak cudowne, zdolne dzieciaki – mówi Agencji NewseriaLifestyleCleo.
Chociaż wokalistka cieszy się z możliwości uczestniczenia w kolejnej edycji programu, przyznaje, że oceniane wstępów najmłodszych nie należy do najłatwiejszych. Oprócz profesjonalizmu, trzeba wykazać się również wyczuciem i delikatnością, by nie sprawić dzieciom przykrości.
– Dzieci ocenia się najtrudniej, ponieważ są one na wczesnym etapie swojej kariery, drogi muzycznej. Więc trzeba być szczerym, ale nie można też ich zrazić. Myślę, że to jest po prostu dla nich dobra szkoła – dodaje wokalistka.
Bycie trenerem w popularnym talent show dla dzieci i młodzieży, nie należy do jedynych zajęć wokalistyki. Cleo aktualnie jest bardzo zapracowana, ponieważ nagrywa dwie nowe płyty. Albumy, których premiery zaplanowane są na przyszły rok, będą się od siebie znacząco różnić.
– Jestem w tej chwili podczas tworzenia dwóch płyt jednocześnie – nowoczesnej i oldschoolowej, bliższej mojemu sercu. W związku z tym, bez przerwy przebywam w studiu nagraniowym. Myślę, że w przyszłym roku płyty się ukażą. Mam za zadanie do końca tego roku zamknąć materiał. Jest już blisko i myślę, że niebawem będzie można je zobaczyć – mówi Cleo.
Czytaj także
- 2024-11-15: Rok regularnej aktywności fizycznej wydłuża życie w zdrowiu o co najmniej rok. Zmniejsza też absencję chorobową w pracy
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
- 2024-11-18: Polscy producenci żywności obawiają się utraty unijnych rynków zbytu. Wszystko przez umowę z krajami Ameryki Południowej
- 2024-11-21: Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
- 2024-11-12: Polskę czeka boom w magazynach energii. Rząd pracuje nad nowymi przepisami
- 2024-11-14: Odwożenie dzieci do szkoły samochodem nie bez wpływu na jakość powietrza. Wielu rodziców tylko po to uruchamia auto
- 2024-11-08: Samorządy inwestują w mieszkania dla studentów i absolwentów. Chcą w ten sposób zatrzymać odpływ młodych ludzi
- 2024-11-05: Leczenie okulistyczne coraz skuteczniejsze. Pomagają w tym inwestycje w infrastrukturę i nowe technologie
- 2024-11-08: Spadek sprzedaży detalicznej może się okazać tymczasowy. Konsumenci dalej są skłonni do dużych zakupów
- 2024-11-21: Akcesja Ukrainy będzie dużym wyzwaniem dla unijnego rolnictwa. Obie strony czeka kilka lat przygotowań
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.