Newsy

Czesław Mozil zaprojektuje ubrania i gadżety dla dzieci

2013-11-15  |  10:45
Mówi:Dorota Zielińska (projektantka); Czesław Mozil (muzyk)
  • MP4
    Popularny muzyk Czesław Mozil podjął współpracę z projektantką Dorotą Zielińską, by stworzyć kolekcję ubrań i gadżetów dla dzieci „Czesiociuch by Reserved Kids”. Zgodnie z założeniami twórców kolekcja ma wyróżniać się na tle ubrań dostępnych w sklepach.

    Mam nadzieję, że to będzie kolekcja, która spodoba się wszystkim tym, którzy nie potrafili sobie niczego w Reserved Kids do tej pory znaleźć. Chcieliśmy do Reserved przemycić nieco projektów w stylu unisex, mimo że tam jest bardzo rozgraniczenie na ubrania dla dziewczynek i chłopców – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Dorota Zielińska.

    Czesław Mozil przyznaje natomiast, że od dawna marzył o stworzeniu własnej kolekcji dla dzieci, która odwzorowywałaby indywidualny charakter każdego małego klienta.

    Obawialiśmy się nieco, że współpracując z Reserved zostaniemy „czołgiem przejechani” przez dużą maszynę, a okazało się, że spotkaliśmy mnóstwo ludzi, którzy bardzo cenią to, co robimy. Dostaliśmy od nich kredyt zaufania – tłumaczy Mozil.

    Kolekcja „Czesiociuch by Reserved Kids” trafi do sklepów na wiosnę 2014 roku.

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Żywienie

    Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

    Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

    Handel

    Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

    Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

    Moda

    Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

    Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.