Mówi: | Dorota Zielińska (projektantka); Czesław Mozil (muzyk) |
Czesław Mozil zaprojektuje ubrania i gadżety dla dzieci
– Mam nadzieję, że to będzie kolekcja, która spodoba się wszystkim tym, którzy nie potrafili sobie niczego w Reserved Kids do tej pory znaleźć. Chcieliśmy do Reserved przemycić nieco projektów w stylu unisex, mimo że tam jest bardzo rozgraniczenie na ubrania dla dziewczynek i chłopców – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Dorota Zielińska.
Czesław Mozil przyznaje natomiast, że od dawna marzył o stworzeniu własnej kolekcji dla dzieci, która odwzorowywałaby indywidualny charakter każdego małego klienta.
– Obawialiśmy się nieco, że współpracując z Reserved zostaniemy „czołgiem przejechani” przez dużą maszynę, a okazało się, że spotkaliśmy mnóstwo ludzi, którzy bardzo cenią to, co robimy. Dostaliśmy od nich kredyt zaufania – tłumaczy Mozil.
Kolekcja „Czesiociuch by Reserved Kids” trafi do sklepów na wiosnę 2014 roku.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Partner Serwisu Zdrowie
Żywienie
Dorota Szelągowska: Moją specjalnością w kuchni jest czyszczenie lodówki i przygotowanie czegoś z niczego. Mam to po mamie
Jurorka w programie „MasterChef Nastolatki” wspomina, że swoją przygodę z kulinariami rozpoczęła w dzieciństwie. Kiedy miała sześć lat, to już chętnie pomagała mamie, a z czasem sama zaczęła przygotowywać różne potrawy, które smakowały całej rodzinie. Jej popisowe dania to lasagna, tarta cytrynowa i zapiekane mięsa. Dorota Szelągowska przekonuje, że przyrządzając w kuchni różne smakołyki, doskonale się relaksuje.
Gwiazdy
Enej: Wielkanoc musi być w rodzinnym gronie. Nie jesteśmy fanami wyjazdów do hoteli, żeby spędzać święta z obcymi ludźmi
Muzycy zespołu Enej przyznają, że lubią i celebrują święta, dlatego cieszą się na nadchodzącą Wielkanoc. Zamierzają wtedy zwolnić tempo, odłożyć na bok pracę i poświęcić czas rodzinie. Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha zdradzają, że ich popisowym, a jednocześnie ulubionym świątecznym przysmakiem jest sałatka jarzynowa. Sami też z przyjemnością ją przygotowują.
Konsument
Poczucie bycia autentycznym w mediach społecznościowych wpływa pozytywnie na zdrowie psychiczne młodych ludzi. Autentyczność w prawdziwym życiu nie ma takiego znaczenia
Studenci, którzy postrzegają siebie jako autentycznych w mediach społecznościowych, są mniej zestresowani i cieszą się lepszym zdrowiem psychicznym, niż ci, którzy na platformach posługują się wizerunkiem wykreowanym. Autentyczność w rzeczywistym świecie nie ma jednak takiego wpływu na dobrostan psychiczny. Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez naukowców z USA we współpracy z polskimi i niemieckimi kolegami. Badacze przyjrzeli się też różnicom między tymi zależnościami badanymi u pokolenia Z i pokoleń wcześniejszych. Z ich obserwacji wynika, że „zetki” uważają siebie za bardziej autentycznych w mediach społecznościowych niż starsi uczestnicy badania.