Newsy

Daniel Kuczaj: był moment zagrożenia, że uderzy mi woda sodowa

2019-06-25  |  06:27

Terapia DDA dla dorosłych dzieci alkoholików pomogła mi zdystansować się do nagłego sukcesu w show-biznesie – mówi trener. Przyznaje jednak, że w pewnym momencie pod wpływem popularności był bliski poczucia władzy i własnej wyjątkowości. Przede wszystkim jednak odczuwa satysfakcję, że może pomagać innym trenerom wybić się w branży fitness. 

Daniel Kuczaj zaczął przygodę z show-biznesem niespełna dwa lata temu, błyskawicznie podbił jednak serca Polek i stał się gwiazdą internetu. Dziś należy do najpopularniejszych trenerów fitness, uwielbianym za poczucie humoru, dystans do samego siebie i niecodzienny sposób, w jaki motywuje kobiety do dbania o siebie. Tylko na Instagramie obserwuje go ponad 400 tys. osób, fanów na Facebooku ma równie dużo. Trener, znany także jako Qczaj, nie ukrywa, że w pewnym momencie nagły sukces niebezpiecznie zwiększył jego pewność siebie. 

– Był taki moment zagrożenia, że uderzy mi woda sodowa. Natomiast przez cały czas, o czym mówię głośno, jestem w terapii, cały czas, jestem DDA, więc w tej terapii jakby świadomie jestem, bo jestem dorosłym dzieckiem alkoholika – mówi Daniel Kuczaj agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Kilka miesięcy temu trener przyznał, że jego ojciec cierpiał na alkoholizm i często stosował przemoc wobec swojej żony i dzieci. Sam również miał problem z uzależnieniem, najpierw od alkoholu, potem od sterydów. Uwolnił się jednak od choroby, po części dzięki terapii dla dzieci alkoholików, której zawdzięcza również spokojne podejście do nagle uzyskanej popularności. Dziś odczuwa przede wszystkim satysfakcję, że jest w stanie pomagać innym ludziom zaistnieć w branży fitness.

– Od samego początku taki był mój cel i taki był mój pomysł, żeby ciągnąć za sobą tych, którzy gdzieś tam popadają, mają mnóstwo pomysłów na siebie, chęci do robienia czegoś, a niestety nie mogą się wybić, nie mają możliwości, żeby się wybić – mówi Daniel Kuczaj.

Qczaj twierdzi, że wyszukuje dobrze rokujące trenerki z całej Polski, które bez jego wsparcia nie byłyby w stanie przebić się w branży. Jego celem jest zbudowanie własnego zespołu trenerskiego, który objąłby całą Polskę, a nawet zagranicę – jedna z jego współpracowniczek, z pochodzenia Polka, mieszka na stałe w Anglii. Obecnie Qczaj nagrywa ze swoimi trenerkami treningi, które zamieszcza na prowadzonej przez siebie platformie internetowej.

– Myślę, że to będzie naprawdę taki fajny projekt, który pokaże ludziom, że Polacy naprawdę potrafią się wspierać, że Polak też potrafi Polaka wesprzeć, potrafi mu dać pieniądze, żeby mógł zarobić, bo to jest normalna praca – mówi Daniel Kuczaj.

W związku z rozwojem firmy trener dużo podróżuje. Niedawno znalazł trochę czasu na krótki wypoczynek na Malcie, większość jego wyjazdów ma jednak związek z kolejnymi projektami zawodowymi.

– Jak widzę, ludzie oglądają mnie naprawdę w różnych miejscach na ziemi, Stany, m.in. Malta, i tam będziemy najprawdopodobniej organizować „campy qczajowe”, na które będę zabierał „fitlarwy”, ale i „ukochańców”, którzy mnie oglądają – mówi Daniel Kuczaj.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.