Newsy

Danuta Stenka: Zdarza mi się flirtować z życiem

2014-01-03  |  08:30
Półtora miesiąca od daty premiery „Flirtując z życiem”, wywiad-rzeka z Danutą Stenką, króluje na listach bestsellerów. Aktorka przyznaje, że choć tytuł książki nie był jej pomysłem, faktycznie zdarza się jej prowadzić flirt z życiem.

Zdaniem Danuty Stenki flirt polega na rozmowie. Spontanicznej, szczerej, choć nie do końca poważnej. Na taką rozmowę powinniśmy, według aktorki, znaleźć czas każdego dnia. Zatrzymać się w codziennym biegu i delektować się chwilą.

Mam taką potrzebę, żeby prowadzić z życiem rodzaj rozmowy, ale takiej trochę dowcipnej, takiej niezupełnie serio. Niezupełnie poważnej i ciężkiej. Więc od czasu do czasu, a jak mówię, może i każdego dnia w jakiejś mini sekundzie, w ułamku dnia, znaleźć taki moment, kiedy nawet w myślach mogę z nim poflirtować – mówi Danuta Stenka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Aktorka wyznaje także, że nie potrzebuje spektakularnych wydarzeń, by czuć, że żyje pełnią życia. Wystarczą jej chwile spędzone z rodziną, rozmowa z bliskimi. Danuta Stenka przyznaje jednak, że wyjątkowych przeżyć dostarcza jej także praca zawodowa.

Są również chwile, kiedy jestem w boju, wtedy kiedy pracuję. To chleb powszedni jak w każdym zawodzie. Nie jest on usłany różami. Są to momenty niemniej jednak tak fantastyczne, że wszystkie te chwile trudu, czasem bolesnego trudu rekompensują z nawiązką – mówi aktorka.

„Flirtując z życiem” to wywiad przeprowadzony z Danutą Stenką przez Łukasza Maciejewskiego. Aktorka opowiada w nim o dzieciństwie, drodze do kariery od nauczycielki do gwiazdy ekranu i sceny, życiu na planie filmowym. Książka została niezwykle entuzjastycznie przyjęta zarówno przez czytelników, jak i przez krytyków.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.